I en stall med utsikt

  • Trådstarter Kaare G. Opsahl
  • Startdato

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Wergeland

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    15.05.2009
    Innlegg
    1.076
    Antall liker
    67
    Torget vurderinger
    1
    Såvidt jeg kan se (med mitt utrente øye) ser målingene veldig bra ut Finger. Hvilket program bruker du?
     
    K

    Kaare G. Opsahl

    Gjest
    Wergeland skrev:
    Såvidt jeg kan se (med mitt utrente øye) ser målingene veldig bra ut Finger. Hvilket program bruker du?
    Hei Wergeland, Jeg har benyttet XTZ
     

    ØivindJ

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    01.07.2009
    Innlegg
    1.130
    Antall liker
    0
    JanR skrev:
    65finger skrev:
    impulse skrev:
    Flatt som en fregne jo, Baard! Vel, nesten.... ;)
    Flatt og fint som nederland
    Dumt spørsmål men flatest mulig er "bra" ?

    /jan
    Flatt var faktisk ganske gøy så oppløst som oppsettet var, og mener 65f at han har fått til en stor forbedring nå så låter det sikkert kjempemorro :)
     
    K

    Kaare G. Opsahl

    Gjest
    ØivindJ skrev:
    JanR skrev:
    65finger skrev:
    impulse skrev:
    Flatt som en fregne jo, Baard! Vel, nesten.... ;)
    Flatt og fint som nederland
    Dumt spørsmål men flatest mulig er "bra" ?

    /jan
    Flatt var faktisk ganske gøy så oppløst som oppsettet var, og mener 65f at han har fått til en stor forbedring nå så låter det sikkert kjempemorro :)
    Det er bedre oppløst og bassen sitter MYE bedre
     

    Valentino

    J. Brünnhilde
    Ble medlem
    23.04.2008
    Innlegg
    30.272
    Antall liker
    24.851
    Sted
    Ottestad
    Torget vurderinger
    1
    Flatt gjør mye mer musikk gøy. Fine målinger det der!
     

    RBN

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    14.05.2007
    Innlegg
    2.437
    Antall liker
    1.603
    Hallo
    Dette ser bra ut. Har det gått seg til ellers og den optimale plassering funnet?
    Kanskje det er på tide å sparke av seg traktorskoa, polere pumpsen og ta en bytur om ikke så lenge?
     

    JanR

    Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Innlegg
    32.190
    Antall liker
    1.530
    Sted
    Sarpsborg
    RBN skrev:
    Hallo

    Kanskje det er på tide å sparke av seg traktorskoa, polere pumpsen og ta en bytur om ikke så lenge?
    Hehe syns jeg ser dere 2, en i rosa Nike og han andre i ? ;D

    /jan
     

    rørlig

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    15.05.2008
    Innlegg
    957
    Antall liker
    77
    Torget vurderinger
    1
    Fine komponenter og materialvalg.
    Wood is good. :)
    Eller som Syd Barret sa det: Isnt it good to be lost in the wood. ???
     

    impulse

    Æresmedlem
    Ble medlem
    26.02.2006
    Innlegg
    13.199
    Antall liker
    7.675
    Sted
    Hølen
    .....eller som Ian Anderson ordla seg engang for trettifem år siden.. "Songs from the wood". Ganske passende, så bra som det (endelig) låter hos finger nå.
     

    rama

    biskopen av holmlia
    Ble medlem
    09.06.2003
    Innlegg
    15.804
    Antall liker
    21.607
    Sted
    oslo
    Torget vurderinger
    17
    jeg grubler alvorlig over dette:

    for 1-2 uker siden skrev haavard følgende om lyden hos 65finger:
    "Disse høyttalerne låter noe skrekkelig bra."

    impulse:
    "Etter en liten lytteseanse i går kveld kan det rapporteres at anlegget til Baard låter helt ekstremt lettflytende, naturlig og STORT. Og når jeg sier ekstremt, mener jeg ekstremt.
    Det er totalt blottet for hi-fi-artifakter. Det er rett og slett bare å lene seg tilbake å la seg imponere av musikken."

    men da jeg var der (før gårsdagens justeringer) syntes jeg at et eller annet var riv ruskende gal med bassgjengivelsen (noe som konstrukøren har bekreftet gjennom målinger og nå fått rettet på).
    det var rett og slett umulig å vurdere helheten når det spilte som det gjorde da jeg var der.
    hva har skjedd her, folkens?
    er dere for snille?
    er jeg for slem?
    eller har det skjedd noe med anlegget siden dere var der til jeg kom dit?

    må innrømme at jeg er en smule bekymret over at vi har så ulike ører. ???
     

    JanOlav

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    13.12.2005
    Innlegg
    7.427
    Antall liker
    1.142
    Sted
    Sandefjord
    Torget vurderinger
    15
    Jeg har lyst på en stalltur!
    Hva slags åpningstider har du i stallen?
     
    K

    Kaare G. Opsahl

    Gjest
    RBN skrev:
    Hallo
    Dette ser bra ut. Har det gått seg til ellers og den optimale plassering funnet?
    Kanskje det er på tide å sparke av seg traktorskoa, polere pumpsen og ta en bytur om ikke så lenge?
    Hyggeli det RBN om du tar deg en tur pumps eller ikke ;D
     

    rama

    biskopen av holmlia
    Ble medlem
    09.06.2003
    Innlegg
    15.804
    Antall liker
    21.607
    Sted
    oslo
    Torget vurderinger
    17
    RoDa skrev:
    Gago skrev:
    er jeg for slem?
    I forhold til at de aller fleste er snille, så er det slemt å være ærlig. ;)

    R

    ja, det er mulig jeg er for slem.
    ikke meningen å være et rasshøl, og man skal riktignok fare forsiktig frem i disse "hjemme hos"-trådene.
    men slik jeg oppfatter det, så er dette et system som fremdeles er under utvikling.
    dermed tenkte jeg at konstruktør og eier setter pris på tilbakmeldinger uten slør.

    må understreke at jeg synes systemet har stort potensiale, og føler meg ganske sikker på at man kommer i mål. :)
     
    K

    Kaare G. Opsahl

    Gjest
    JanR skrev:
    RBN skrev:
    Hallo

    Kanskje det er på tide å sparke av seg traktorskoa, polere pumpsen og ta en bytur om ikke så lenge?
    Hehe syns jeg ser dere 2, en i rosa Nike og han andre i ? ;D

    /jan
    Imagen sliter etter rosa skobilder ;D
     
    K

    Kaare G. Opsahl

    Gjest
    rørlig skrev:
    Fine komponenter og materialvalg.
    Wood is good. :)
    Eller som Syd Barret sa det: Isnt it good to be lost in the wood. ???
    Takk for det rørlig :)
     

    impulse

    Æresmedlem
    Ble medlem
    26.02.2006
    Innlegg
    13.199
    Antall liker
    7.675
    Sted
    Hølen
    Jeg tror ikke du har så mye å være bekymret over, Gago. For det første skjer det mye rart i løpet av innspillingsperioden mht utstyret til Celius, noe også brukere av kablene hans kan skrive under på. Vi snakker "ikke-lineær" utvikling, om du skjønner. Akkurat som Dynas elementer. Flott på onsdag, ganske mediokert fredag..Jeg rapporterte det jeg hørte der og da, men hadde noen ganske betydelige ankepunkter mht bassen og sammenhengen, som du vet. Grunnen til at jeg ikke understreket det i den lille lytterapporten, var netopp at jeg regnet med at dette ville falle på plass i løpet av to hundre timer eller så. Dessuten tenkte (og tenker) jeg å komme tilbake med en mer utfyllende lytterapport når alt er falt på plass lydmessig. Nå viser det seg at det kan ha hatt med det benyttede elementet å gjøre, i og med at mye er på plass nå som dette er byttet ut. Likevel tror jeg det er litt igjen før det sitter helt. Sånn omtrent to hundre timer. ;)
     
    K

    Kaare G. Opsahl

    Gjest
    Gago skrev:
    jeg grubler alvorlig over dette:

    for 1-2 uker siden skrev haavard følgende om lyden hos 65finger:
    "Disse høyttalerne låter noe skrekkelig bra."

    impulse:
    "Etter en liten lytteseanse i går kveld kan det rapporteres at anlegget til Baard låter helt ekstremt lettflytende, naturlig og STORT. Og når jeg sier ekstremt, mener jeg ekstremt.
    Det er totalt blottet for hi-fi-artifakter. Det er rett og slett bare å lene seg tilbake å la seg imponere av musikken."

    men da jeg var der (før gårsdagens justeringer) syntes jeg at et eller annet var riv ruskende gal med bassgjengivelsen (noe som konstrukøren har bekreftet gjennom målinger og nå fått rettet på).
    det var rett og slett umulig å vurdere helheten når det spilte som det gjorde da jeg var der.
    hva har skjedd her, folkens?
    er dere for snille?
    er jeg for slem?
    eller har det skjedd noe med anlegget siden dere var der til jeg kom dit?

    må innrømme at jeg er en smule bekymret over at vi har så ulike ører. ???
    Du er slem Gago og hører gjør du heller ikke ;D Nei fra spøk til alvor. Det var vel potensiale som ble beskrevet. Oppfordrer uansett folk til å si/skrive hva de mener. Jeg tåler det (Ihvertfall med rosa påspent labbene)
     
    K

    Kaare G. Opsahl

    Gjest
    JanOlav skrev:
    Jeg har lyst på en stalltur!
    Hva slags åpningstider har du i stallen?
    Stort sett døgnet rundt unntaket er reiser og jobbing. Du er velkommen når du ønsker
     

    JanOlav

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    13.12.2005
    Innlegg
    7.427
    Antall liker
    1.142
    Sted
    Sandefjord
    Torget vurderinger
    15
    65finger skrev:
    JanOlav skrev:
    Jeg har lyst på en stalltur!
    Hva slags åpningstider har du i stallen?
    Stort sett døgnet rundt unntaket er reiser og jobbing. Du er velkommen når du ønsker
    Må vel få det til om ikke så alt for lang tid til! :D
     
    K

    Kaare G. Opsahl

    Gjest
    Gago skrev:
    RoDa skrev:
    Gago skrev:
    er jeg for slem?
    I forhold til at de aller fleste er snille, så er det slemt å være ærlig. ;)

    R

    ja, det er mulig jeg er for slem.
    ikke meningen å være et rasshøl, og man skal riktignok fare forsiktig frem i disse "hjemme hos"-trådene.
    men slik jeg oppfatter det, så er dette et system som fremdeles er under utvikling.
    dermed tenkte jeg at konstruktør og eier setter pris på tilbakmeldinger uten slør.

    må understreke at jeg synes systemet har stort potensiale, og føler meg ganske sikker på at man kommer i mål. :)
    DU ER IKKE FOR SLEM!!! Jeg blir alvorlig bekymret om du blir pusete og myk i innleggene dine. Jeg liker å få tilbakemeldingene ærlig og rett på sak
     

    rama

    biskopen av holmlia
    Ble medlem
    09.06.2003
    Innlegg
    15.804
    Antall liker
    21.607
    Sted
    oslo
    Torget vurderinger
    17
    impulse skrev:
    Jeg tror ikke du har så mye å være bekymret over, Gago. For det første skjer det mye rart i løpet av innspillingsperioden mht utstyret til Celius, noe også brukere av kablene hans kan skrive under på. Vi snakker "ikke-lineær" utvikling, om du skjønner. Akkurat som Dynas elementer. Flott på onsdag, ganske mediokert fredag..Jeg rapporterte det jeg hørte der og da, men hadde noen ganske betydelige ankepunkter mht bassen og sammenhengen, som du vet. Grunnen til at jeg ikke understreket det i den lille lytterapporten, var netopp at jeg regnet med at dette ville falle på plass i løpet av to hundre timer eller så. Dessuten tenkte (og tenker) jeg å komme tilbake med en mer utfyllende lytterapport når alt er falt på plass lydmessig. Nå viser det seg at det kan ha hatt med det benyttede elementet å gjøre, i og med at mye er på plass nå som dette er byttet ut. Likevel tror jeg det er litt igjen før det sitter helt. Sånn omtrent to hundre timer. ;)

    grunnen til at jeg grubler er nettopp fordi det var du som rapporterte, impulse.
    de fleste andre hadde jeg med stor sannsynlighet gitt faen i, men jeg har alltid hatt en feeling på at vi hørte "noenlunde likt".

    når jeg tenker meg om, så er det godt mulig at du valgte å ta det med bassen direkte med finger og celius, mens jeg gjorde det samme + løpte ut her på hfs og utbasunerte meningene mine for hele verden. ;D

    okkesom, jeg er meget lettet over at celius gjorde målingene sine og fant en såpass alvorlig feil at han valgte å skifte ut elementer.
    finger er en kjernekar og jeg ønsker den mannen alt godt, både når det gjelder hi-fi og ellers alt i livet.

    det blir jævlig spennende å høre systemet på nytt nå som ting er justert.
     

    impulse

    Æresmedlem
    Ble medlem
    26.02.2006
    Innlegg
    13.199
    Antall liker
    7.675
    Sted
    Hølen
    Right back at you, broder. Jeg har også alltid hatt for øret at vi hører ganske likt. Og det mener jeg helt bestemt at vi fremdeles gjør. ;D Dessuten er vi helt på linje mht stallen og anleggets eier. Mannen fortjener det beste, og bare dette går seg til, er han nok i mål også.
     

    RBN

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    14.05.2007
    Innlegg
    2.437
    Antall liker
    1.603
    65finger skrev:
    JanR skrev:
    RBN skrev:
    Hallo

    Kanskje det er på tide å sparke av seg traktorskoa, polere pumpsen og ta en bytur om ikke så lenge?
    Hehe syns jeg ser dere 2, en i rosa Nike og han andre i ? ;D

    /jan
    Imagen sliter etter rosa skobilder ;D
    Slapp av. Det er bare misunnelse.
    Fint at det begynner å ordne seg med bassen. Før høyttalerne havnet i stuen din hørte jeg de på Hamar med samme problem. Elementene er nå byttet skjønner jeg. Møtte litt motbør hos konstruktøren da jeg nevnte dette på side 8 i denne tråden, men skjønner at dette problemet nå er ute av verden.
    Det som derimot stemte låt forbasket bra, så det skal bli spennende å høre dette slik det er tenkt det skal låte. Velger å vente litt til pga lang innspilingstid hvor det skjer mye. Impulse var vel også inne på dette.

    Til Gago (slemmingen). Ærlighet varer lengst selv om en får seg en på trynet en gang imellom. Bra med litt dynamikk i tilværelsen.

    Mvh
    RBN
     
    K

    Kaare G. Opsahl

    Gjest
    RBN skrev:
    65finger skrev:
    JanR skrev:
    RBN skrev:
    Hallo

    Kanskje det er på tide å sparke av seg traktorskoa, polere pumpsen og ta en bytur om ikke så lenge?
    Hehe syns jeg ser dere 2, en i rosa Nike og han andre i ? ;D

    /jan
    Imagen sliter etter rosa skobilder ;D
    Slapp av. Det er bare misunnelse.
    Fint at det begynner å ordne seg med bassen. Før høyttalerne havnet i stuen din hørte jeg de på Hamar med samme problem. Elementene er nå byttet skjønner jeg. Møtte litt motbør hos konstruktøren da jeg nevnte dette på side 8 i denne tråden, men skjønner at dette problemet nå er ute av verden.
    Det som derimot stemte låt forbasket bra, så det skal bli spennende å høre dette slik det er tenkt det skal låte. Velger å vente litt til pga lang innspilingstid hvor det skjer mye. Impulse var vel også inne på dette.

    Til Gago (slemmingen). Ærlighet varer lengst selv om en får seg en på trynet en gang imellom. Bra med litt dynamikk i tilværelsen.

    Mvh
    RBN
    Det kommer seg noe inni ville helvete!! forbedring time for time. Gøy i stallen!! Ingen problemer med bassen lenger. Si fra når du kommer.
     

    Haavard

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    30.11.2002
    Innlegg
    7.047
    Antall liker
    2.154
    Sted
    Lena
    Torget vurderinger
    1
    Gago skrev:
    jeg grubler alvorlig over dette:

    for 1-2 uker siden skrev haavard følgende om lyden hos 65finger:
    "Disse høyttalerne låter noe skrekkelig bra."

    impulse:
    "Etter en liten lytteseanse i går kveld kan det rapporteres at anlegget til Baard låter helt ekstremt lettflytende, naturlig og STORT. Og når jeg sier ekstremt, mener jeg ekstremt.
    Det er totalt blottet for hi-fi-artifakter. Det er rett og slett bare å lene seg tilbake å la seg imponere av musikken."

    men da jeg var der (før gårsdagens justeringer) syntes jeg at et eller annet var riv ruskende gal med bassgjengivelsen (noe som konstrukøren har bekreftet gjennom målinger og nå fått rettet på).
    det var rett og slett umulig å vurdere helheten når det spilte som det gjorde da jeg var der.
    hva har skjedd her, folkens?
    er dere for snille?
    er jeg for slem?
    eller har det skjedd noe med anlegget siden dere var der til jeg kom dit?

    må innrømme at jeg er en smule bekymret over at vi har så ulike ører. ???
    Vi har nok ikke så ulike ører, men vi skriver nok med forksjellig penn, eller med caps lock på. Jeg tro jeg nevnte for 65 finger dette med bassen, men jeg ble vel bergtatt av alt det andre de gjorde så riktig. Jeg ble med andre ord døv og overså klare svakheter.

    Ellers så synes jeg at vi her på sentralen har for lett å gå i skyttergraver.
    Fortsett med din skarpe penn du Gago, alt i alt er du jo tross alt snill som et lam skjønner jeg. Men skriv fra hjertet. Det er det flere som bør gjøre. Hvis noenvil øve seg på å være slemme så kom til meg og postuler dine meinger om anlegget mitt. Jeg lover å smile hele veien, uansett.

    Håvard
     
    K

    Kaare G. Opsahl

    Gjest
    Haavard skrev:
    Gago skrev:
    jeg grubler alvorlig over dette:

    for 1-2 uker siden skrev haavard følgende om lyden hos 65finger:
    "Disse høyttalerne låter noe skrekkelig bra."

    impulse:
    "Etter en liten lytteseanse i går kveld kan det rapporteres at anlegget til Baard låter helt ekstremt lettflytende, naturlig og STORT. Og når jeg sier ekstremt, mener jeg ekstremt.
    Det er totalt blottet for hi-fi-artifakter. Det er rett og slett bare å lene seg tilbake å la seg imponere av musikken."

    men da jeg var der (før gårsdagens justeringer) syntes jeg at et eller annet var riv ruskende gal med bassgjengivelsen (noe som konstrukøren har bekreftet gjennom målinger og nå fått rettet på).
    det var rett og slett umulig å vurdere helheten når det spilte som det gjorde da jeg var der.
    hva har skjedd her, folkens?
    er dere for snille?
    er jeg for slem?
    eller har det skjedd noe med anlegget siden dere var der til jeg kom dit?

    må innrømme at jeg er en smule bekymret over at vi har så ulike ører. ???
    Vi har nok ikke så ulike ører, men vi skriver nok med forksjellig penn, eller med caps lock på. Jeg tro jeg nevnte for 65 finger dette med bassen, men jeg ble vel bergtatt av alt det andre de gjorde så riktig. Jeg ble med andre ord døv og overså klare svakheter.

    Ellers så synes jeg at vi her på sentralen har for lett å gå i skyttergraver.
    Fortsett med din skarpe penn du Gago, alt i alt er du jo tross alt snill som et lam skjønner jeg. Men skriv fra hjertet. Det er det flere som bør gjøre. Hvis noenvil øve seg på å være slemme så kom til meg og postuler dine meinger om anlegget mitt. Jeg lover å smile hele veien, uansett.

    Håvard
    Det stemmer at du nevnte det med bassen Haavard. Den sitter nå!!! Det spiller helt fantastisk nå. Du kan glede deg til neste økt :)
     

    rama

    biskopen av holmlia
    Ble medlem
    09.06.2003
    Innlegg
    15.804
    Antall liker
    21.607
    Sted
    oslo
    Torget vurderinger
    17
    Haavard skrev:
    Gago skrev:
    jeg grubler alvorlig over dette:

    for 1-2 uker siden skrev haavard følgende om lyden hos 65finger:
    "Disse høyttalerne låter noe skrekkelig bra."

    impulse:
    "Etter en liten lytteseanse i går kveld kan det rapporteres at anlegget til Baard låter helt ekstremt lettflytende, naturlig og STORT. Og når jeg sier ekstremt, mener jeg ekstremt.
    Det er totalt blottet for hi-fi-artifakter. Det er rett og slett bare å lene seg tilbake å la seg imponere av musikken."

    men da jeg var der (før gårsdagens justeringer) syntes jeg at et eller annet var riv ruskende gal med bassgjengivelsen (noe som konstrukøren har bekreftet gjennom målinger og nå fått rettet på).
    det var rett og slett umulig å vurdere helheten når det spilte som det gjorde da jeg var der.
    hva har skjedd her, folkens?
    er dere for snille?
    er jeg for slem?
    eller har det skjedd noe med anlegget siden dere var der til jeg kom dit?

    må innrømme at jeg er en smule bekymret over at vi har så ulike ører. ???
    Vi har nok ikke så ulike ører, men vi skriver nok med forksjellig penn, eller med caps lock på. Jeg tro jeg nevnte for 65 finger dette med bassen, men jeg ble vel bergtatt av alt det andre de gjorde så riktig. Jeg ble med andre ord døv og overså klare svakheter.

    Ellers så synes jeg at vi her på sentralen har for lett å gå i skyttergraver.
    Fortsett med din skarpe penn du Gago, alt i alt er du jo tross alt snill som et lam skjønner jeg. Men skriv fra hjertet. Det er det flere som bør gjøre. Hvis noenvil øve seg på å være slemme så kom til meg og postuler dine meinger om anlegget mitt. Jeg lover å smile hele veien, uansett.

    Håvard

    jeg hater caps lock på pc-tastaturet like mye som jeg elsker lydløsfunksjonen på mobiltelefonen.

    forøvrig setter jeg pris på "oppklaringen" fra deg og impulse.
    det viser at vi gir 65finger og konstruktøren relativ samstemte tilbakemeldinger, noe som gjør det lettere for dem å jobbe videre.

    dessuten er det greit for andre lesere/bidragsytere i denne tråden å få vite sammenhengen bak de tilsynelatende sprikende lydbeskrivelsene.
     
    K

    Kaare G. Opsahl

    Gjest
    Gago skrev:
    Haavard skrev:
    Gago skrev:
    jeg grubler alvorlig over dette:

    for 1-2 uker siden skrev haavard følgende om lyden hos 65finger:
    "Disse høyttalerne låter noe skrekkelig bra."

    impulse:
    "Etter en liten lytteseanse i går kveld kan det rapporteres at anlegget til Baard låter helt ekstremt lettflytende, naturlig og STORT. Og når jeg sier ekstremt, mener jeg ekstremt.
    Det er totalt blottet for hi-fi-artifakter. Det er rett og slett bare å lene seg tilbake å la seg imponere av musikken."

    men da jeg var der (før gårsdagens justeringer) syntes jeg at et eller annet var riv ruskende gal med bassgjengivelsen (noe som konstrukøren har bekreftet gjennom målinger og nå fått rettet på).
    det var rett og slett umulig å vurdere helheten når det spilte som det gjorde da jeg var der.
    hva har skjedd her, folkens?
    er dere for snille?
    er jeg for slem?
    eller har det skjedd noe med anlegget siden dere var der til jeg kom dit?

    må innrømme at jeg er en smule bekymret over at vi har så ulike ører. ???
    Vi har nok ikke så ulike ører, men vi skriver nok med forksjellig penn, eller med caps lock på. Jeg tro jeg nevnte for 65 finger dette med bassen, men jeg ble vel bergtatt av alt det andre de gjorde så riktig. Jeg ble med andre ord døv og overså klare svakheter.

    Ellers så synes jeg at vi her på sentralen har for lett å gå i skyttergraver.
    Fortsett med din skarpe penn du Gago, alt i alt er du jo tross alt snill som et lam skjønner jeg. Men skriv fra hjertet. Det er det flere som bør gjøre. Hvis noenvil øve seg på å være slemme så kom til meg og postuler dine meinger om anlegget mitt. Jeg lover å smile hele veien, uansett.

    Håvard

    jeg hater caps lock på pc-tastaturet like mye som jeg elsker lydløsfunksjonen på mobiltelefonen.

    forøvrig setter jeg pris på "oppklaringen" fra deg og impulse.
    det viser at vi gir 65finger og konstruktøren relativ samstemte tilbakemeldinger, noe som gjør det lettere for dem å jobbe videre.

    dessuten er det greit for andre lesere/bidragsytere i denne tråden å få vite sammenhengen bak de tilsynelatende sprikende lydbeskrivelsene.
    Jeg setter stor pris på innleggene dine Gago. Tusen takk!!!
     
    K

    Kaare G. Opsahl

    Gjest
    ErosLoveking skrev:
    men har Gago hørt på skikkelig garagerock, det er spørsmålet.
    Der ligger den store tabben Eros, Burde smelt i vei med monsters
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn