I helgen var livet ....... (stort bilde adv.)

N

nb

Gjest
Tipper Lyngen.

Slike bilder er viktig korrektiv til Østlendinger som måtte leve i den villfarelse at det er bra off-piste i Hemsedal. Det er det ikke;) Det er Sunnmøre og Nord-Norge som gjelder i den sammenheng.

Bilder til videre inspirasjon:

http://www.iriss.no/bildeserie/

Se særlig på serien "Snørenner"

E

Einstein

Gjest
Den var litt mer vrien enn hva jeg trodde. Kjenner meg ikke helt igjen, men regner med at det er Lyngsalpene du(?) ser mot...?

Berg

Overivrig entusiast
Ble medlem
11.02.2003
Antall liker
1
Den var litt mer vrien enn hva jeg trodde. Kjenner meg ikke helt igjen, men regner med at det er Lyngsalpene du(?) ser mot...?
Jepp er lyngsalpene du ser i horisonten. Bildet er tatt fra Et fjell i rotsund, på innsiden av Uløya.

N

nb

Gjest
Hvor er bildet tatt? Har kun vært i Lyngen en gang, så er ikke akkurat lokalkjent. Men morro var det i alle fall! Foretrekker dog selv Sunnmøre grunnet enklere logistikk for mitt vedkommende.

E

Einstein

Gjest
Ja, jeg mente å kjenne igjen Lyngsalpene, og at du måtte se mot "utsiden" av Lyngseidet, der det ikke går vei.

Hurra, jeg klarte det egentlig....

Berg

Overivrig entusiast
Ble medlem
11.02.2003
Antall liker
1
Ja, jeg mente å kjenne igjen Lyngsalpene, og at du måtte se mot "utsiden" av Lyngseidet, der det ikke går vei.

Hurra, jeg klarte det egentlig....
Hehe jo det kan være, men jeg hadde mine tvil at noen ville klare det så jeg avslørte det vel kanskje litt tidlig. Det bogner av fjell overalt der ute/inn, veldig bra på arnøya også.

Jeg går forøvrig å venter på MR resultater for en )(/%#") kneskade.

Så jeg var

The Stig

E

Einstein

Gjest
Ser at det er mye scooterspor nedenfor. Er det ikke tungt å kjøre scooter med så tunge skisko? ;)

Edit: Du kom meg i forkjøpet.

Berg

Overivrig entusiast
Ble medlem
11.02.2003
Antall liker
1
Ser at det er mye scooterspor nedenfor. Er det ikke tungt å kjøre scooter med så tunge skisko? ;)
Vi kjørte selvfølgelig ikke scooter på noen fjell det ville jo ha vært ulovelig  :p

EDIT:
Forøvrig var det helt vanvittig bra forhold og minimal rasfare der oppe. Om noen pudderhunder skulle ha tenkt seg en tur. SÅ DRA !!!

Topp Bunn