el_mariachi
Hi-Fi freak
- Ble medlem
- 28.11.2002
- Antall liker
- 394
He he he,du kan få sagt det!Thiel Cs 6 er jo ett beist da... har fått det aller meste til å gå i protect ved å skru opp nok...
Den er og en av de få som kan gi en 20hz tone så det skrangler i ballene til en jumbojet...
Fortell oss noe nytt!
Hvorfor skulle hans preferanser være noe mer farged enn f.eks en gitt person som har en Krell i hylla si og får inn et par ICE Power forsterkere han skal "teste".He he he,griper Ice-Power folket her til et gammelt halmstrå?
el_mariachi,har du ingen betenkligheter med å presentere dette som en sannhet og et bevis på Ice-Power overlegenheter?
Det er tross alt eieren av et selvbygg som skriver om sin egen skapelse.
Da må man kunne forvente en aldri så liten tanke av fargede preferanser i innlegget hans. ;D
Dette er jo samme argumenter som rørfantastene har brukt i mange år!Jeg visste ikke at Krell brukte skjorte jeg... nytt for meg dette.
Jeg har hørt store Krell forsterkere... det låt imponerende. Nå har jeg hørt masse ICE også, og det spiller rett og slett bare musikk.
Der skjønte du poenget mitt jo!Hvorfor skulle hans preferanser være noe mer farged enn f.eks en gitt person som har en Krell i hylla si og får inn et par ICE Power forsterkere han skal "teste".
Krellen har han kjøpt for surt ervervede midler, ICE Power'ene han skal teste koster bare en brøkdel og har ikke noe typisk "brand"?
Hva hvem har mest fargede preferanser tro?
;D ;D ;D ;DRørfolket har ikke tid. De kappes om å finne livsdejavuende NOS rør i en ukjent kjeller i Sibir et sted.
Nei det er det andre som gjør for oss, mens vi lytter på musikk ;DRørfolket har ikke tid. De kappes om å finne livsdejavuende NOS rør i en ukjent kjeller i Sibir et sted.
NIKS, kjører solid state jeg ;DHe he he,griper Ice-Power folket her til et gammelt halmstrå?
Det vet jeg ikke, men i mine ører låter ICE og gode rørforsterkere temmelig mye av det samme.Hva tror du de sier om at Ice-Power fantastene nå stjeler argumentene?
Det hadde vel bare blitt RØR ;DSkulle det ha vært en god og sannferdig artikkel burde den ha vært skrevet av en rørfantast! ;D
;D ;D ;D ;DDet hadde vel bare blitt RØR ;D
God ide ;D;D ;D ;D ;D
Nei nå har jeg aldri....
Denne tråden kan bli skøyen!
Tror jeg henter meg et glass vin,jeg!
og sykemelder meg i morgen.... ;D
Ganske rart dette.Jævlig rart i gunnen, fatteren har fått for seg at ICE er bedre enn alt, og at Midgaard er tingen, hvor får han alt dette fra? Hjemmekino og Lyd & Bilde ;D Der hvor ICE hører hjemme med andre ord, i hjemmekinoen ;D
Kansje litt vanskelig å bevege seg ut blandt folk hvis virkningen hadde vært permanentJammen bra jeg ikke leser noen av disse hifi-bibelene.... men egne meninger er jo litt skummelt det også. Folk har blitt steinet for sånt.
En 2001 Tommassi Amarone burde ha solid effekt på overtoneglans og utklinging i bassområdet (jamfør A-B test her heime). Bare synd effekten ikke er permanent.
He he he,jeg og faktisk!Tenkte mest på den lydmessige effekten jeg da....
Enkelte har det sånn permanent, uansett kjemikalie-inntak....He he he,jeg og faktisk!
For etter en real omgang av det aktuelle tweak-middelet du nevnte så er vel faren stor for at du sier det du vil si og hører det du vil høre?
Ja,artig er det.Er jo litt artig at Thiel-eieren solgte Krell og kjøpte Embla da!
Vi burde heise flagget eller synge en sang om gamlelandet. Gjøre noe.