S
stikken
Gjest
Jeg blir kvalm og opprørt.......,ja da de gjør det med mennesker også....
http://www.dagbladet.no/nyheter/2006/05/01/464955.html
Med pigg gjennom hodeskallen. Det går vel for å være en mer human måte, for de som liker å rangere slikt, ettersom det holder med et slag.Og hvordan avliver norske selfangere selunger?
Gammelnorsk?Jeg er ute og reiser, og en kveld i Jodhpur (India) fikk vi en truende l0shund etter oss i en gate. Da skulle jeg MER enn gjerne hatt en langstokk og slaatt den av full kraft mot hodet... vi fant ingen steiner der og da vi kunne kaste paa den, saa det endte med at vi fortsatte i retningen vaar, saa ga bikkja seg med tullet etter noen meter. Men det er ikke morsomt aa bli truet paa den maaten.
Har ogsaa hatt noen episoder med mindre l0shunder i Goa, men de var bare nervevrak og var ikke noe "problem" etter noen dager. Saa lenge man ikke l0per i strandkanten etter m0rkets frembrudd, og vet aa kaste sand i 0ynene paa bikkjene som ypper seg.
Men om man skulle m0te paa ei bikkje som faktisk har rabies, vet jeg ikke om det hjelper stort.... har ikke store problemer med at de bekjemper bestanden. Men jeg antar l0shundene har en nyttefunksjon, som aa spise s0ppel eller noe slikt. Hvis ikke hadde vel l0shundene i byene blitt fjernet for lengst.
Gammelnorsk?
Dette appelerer, og lager skyldfølelse i noen skjeler, sånn er det bare.en frådende munn er ikke noe jeg kunne ha tenkt meg, den dagen jeg besøker kina. Så, keep up!