Ikke glem restskatten!

Dog

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.11.2004
Antall liker
422
Sted
Sola
Fristen er vel i morgen...har akkurat kvittet meg med den moroa som kunne finansiert noe veldig fint som DRT XV-1s til VPIen og en Audionet G2 f.eks men neida. Rett til oppkreveren!

Jaja..dette året har jeg faktisk brukt skattepenger også :D

O.

BT

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2005
Antall liker
6.881
Fristen er vel i morgen...har akkurat kvittet meg med den moroa som kunne finansiert noe veldig fint som DRT XV-1s til VPIen og en Audionet G2 f.eks men neida. Rett til oppkreveren!

Jaja..dette året har jeg faktisk brukt skattepenger også :D

O.
Det er viktig å se ting positivt. Du hadde råd til en Emitter, ikke sant? ;)

Og tenk på alt det edle metallt du har mottatt fra offentligheten for å berike (holde sammen) din kropp...

Hilsen en som kotrollerte skatteoppgjøret inn til 0, men som ikke fikk råd til sin ønskede oppgradering i år.

oddgeir

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.10.2005
Antall liker
10
Det er viktig å se ting positivt. Du hadde råd til en Emitter, ikke sant?  ;)

Og tenk på alt det edle metallt du har mottatt fra offentligheten for å berike (holde sammen) din kropp...

Hilsen en som kotrollerte skatteoppgjøret inn til 0, men som ikke fikk råd til sin ønskede oppgradering i år.
Jeg fikk igjen på skatten. Men det var i juni. Pengene ble drukket opp i sommerens båtferie.

Dog

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.11.2004
Antall liker
422
Sted
Sola
Sant nok...men det er vondt å se 70k forsvinne ut i cyberspace for å lande hos en kjip byråkrat som allerede har forsynt seg grådig.

Men du har rett, I got titanium!! ;)

O.
Det er viktig å se ting positivt. Du hadde råd til en Emitter, ikke sant?  ;)

T

tjn

Gjest
Jeg har sagt det før men sier det gjerne igjen; behovet for oppmerksomhet må ikke undervurderes.

Dog

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.11.2004
Antall liker
422
Sted
Sola
Og du treffer like presist hver eneste gang ;D

O.

Topp Bunn