Illuminartistenes topp 13 - Tankestyrte artister som jobber for djevelen

wotg

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.04.2005
Innlegg
2.376
Antall liker
4
Lurer på hva slags piller disse folka knasker?
Jobbet en liten stund sammen med en jente som trodde på dette tullet, hun var rett og slett gal, ingenting hun sa var fornuftig eller hadde noen sammenheng, såfremt du ikke tror på nyhetsspeilets fremstilling av virkeligheten. Triste saker...
 

KJ

Æresmedlem
Ble medlem
10.10.2004
Innlegg
11.093
Antall liker
4.197
Torget vurderinger
1
Minner meg om noe gammelt ræl med boktittelen «Baklengs dejevelskap i Ronck'n'Roll» eller noe deromkring. I samme serien var det noe om overdrevent symbolisering av djevelens inntogsmarsj via strekkoder ... noen er veldig flinke til å tolke de rareste ting ut av det helt hverdagslige.

mvh
KJ
 

Anonym

Æresmedlem
Ble medlem
08.08.2008
Innlegg
11.400
Antall liker
1.135
Torget vurderinger
4
Synes det er slett arbeid at han siviløkonomen ikke har fått med seg Kids In Satans Service.
 

Gubra

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2004
Innlegg
2.988
Antall liker
707
KJ skrev:
Minner meg om noe gammelt ræl med boktittelen «Baklengs dejevelskap i Ronck'n'Roll» eller noe deromkring. I samme serien var det noe om overdrevent symbolisering av djevelsens inntogsmasj via strekkoder ... noen er veldig flinkt til å tolke de rareste ting ut av det helt hverdagslige.

mvh
KJ
I "Baklengs...." fikk blant andre Eagles gjennomgå. "Hotel California" var egentlig helvete og lederen for en eller annen satankirke var avbildet på coveret. Spilte du plata baklengs kunne du få fram et satanisk budskap.........
Det var iallefall morsom lesning.
 
G

Gjestemedlem

Gjest
KJ skrev:
Minner meg om noe gammelt ræl med boktittelen «Baklengs dejevelskap i Ronck'n'Roll» eller noe deromkring. I samme serien var det noe om overdrevent symbolisering av djevelens inntogsmarsj via strekkoder ... noen er veldig flinkt til å tolke de rareste ting ut av det helt hverdagslige.

mvh
KJ
Den boken har jeg fremdeles i hyllen. Kristenkonservativ musikklektyre er god underholdning det. :)

Mange artister som får passet sitt påskrevet der. Av de grovere overtredelsene er kanskje denne:

side 96 skrev:
Captain and Tennille
Begge deler samme interesser: økologi, vegetarisk kost, troen på reinkarnasjon, kharma-teorien ig den grunnleggende evige lykksalighet.

Vik fra meg Satan!

:eek: :eek: :eek: :eek: :mad: :mad: :eek:

For å være på den sikre siden er det vel lurt å spille noe jesusmusikk nå.

[video]U3NtNzSie6o[/video]
 

baluba

Æresmedlem
Ble medlem
18.02.2009
Innlegg
24.590
Antall liker
15.154
Sted
Kopervik og Bergen
Torget vurderinger
1
Gjestemedlem skrev:
KJ skrev:
Minner meg om noe gammelt ræl med boktittelen «Baklengs dejevelskap i Ronck'n'Roll» eller noe deromkring. I samme serien var det noe om overdrevent symbolisering av djevelens inntogsmarsj via strekkoder ... noen er veldig flinkt til å tolke de rareste ting ut av det helt hverdagslige.

mvh
KJ
Den boken har jeg fremdeles i hyllen. Kristenkonservativ musikklektyre er god underholdning det. :)

Mange artister som får passet sitt påskrevet der. Av de grovere overtredelsene er kanskje denne:

side 96 skrev:
Captain and Tennille
Begge deler samme interesser: økologi, vegetarisk kost, troen på reinkarnasjon, kharma-teorien ig den grunnleggende evige lykksalighet.

Vik fra meg Satan!

:eek: :eek: :eek: :eek: :mad: :mad: :eek:

For å være på den sikre siden er det vel lurt å spille noe jesusmusikk nå.

[video]U3NtNzSie6o[/video]
Hyggelig at du helgarderer for oss, Deph. Siden du fortsatt har den i hyllen kan du sjekke om ikke den riktige tittelen er "Baklengs maskering - Djevelen i rock". Leste selv boken flere ganger tilsammen, med like morsomt resultat hver gang. Skulle ønske jeg fortsatt hadde den. :D

Jeg merker meg at Beatles og Stones fortsatt holder stand mot ungdommen, men at Eagles har røket ut av topp ti. ;D
 
G

Gjestemedlem

Gjest
baluba skrev:
Hyggelig at du helgarderer for oss, Deph. Siden du fortsatt har den i hyllen kan du sjekke om ikke den riktige tittelen er "Baklengs maskering - Djevelen i rock". Leste selv boken flere ganger tilsammen, med like morsomt resultat hver gang. Skulle ønske jeg fortsatt hadde den. :D

Jeg merker meg at Beatles og Stones fortsatt holder stand mot ungdommen, men at Eagles har røket ut av topp ti. ;D
Kanskje det finnes flere. Den jeg har heter:

"Baklengs Dvevekskap i rock & roll" av Jacob Aranza på Hermon Forlag 1983. ISBN 82-7341-005-6

Den har også en undertittel som avsløres i innercoveret: "Sataniske baklengsbudskap i Rock and Roll avsløres"
 

baluba

Æresmedlem
Ble medlem
18.02.2009
Innlegg
24.590
Antall liker
15.154
Sted
Kopervik og Bergen
Torget vurderinger
1
Gjestemedlem skrev:
baluba skrev:
Hyggelig at du helgarderer for oss, Deph. Siden du fortsatt har den i hyllen kan du sjekke om ikke den riktige tittelen er "Baklengs maskering - Djevelen i rock". Leste selv boken flere ganger tilsammen, med like morsomt resultat hver gang. Skulle ønske jeg fortsatt hadde den. :D

Jeg merker meg at Beatles og Stones fortsatt holder stand mot ungdommen, men at Eagles har røket ut av topp ti. ;D
Kanskje det finnes flere. Den jeg har heter:

"Baklengs Dvevekskap i rock & roll" av Jacob Aranza på Hermon Forlag 1983. ISBN 82-7341-005-6

Den har også en undertittel som avsløres i innercoveret: "Sataniske baklengsbudskap i Rock and Roll avsløres"
Du har helt rett. Navnet på forfatteren forteller meg at det er samme bok, og det samme gjelder det eminente forlaget. ;D
En glimrende bok som alle HFSere bør lese snarest. Kanskje det blir folk av dem da? :-\
 

R.S.

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.03.2002
Innlegg
3.476
Antall liker
12
Hmm, kan det være et skjult budskap i Solan Gundersens "dra meg baklengs.." ???



Mvh. RS
 

KJ

Æresmedlem
Ble medlem
10.10.2004
Innlegg
11.093
Antall liker
4.197
Torget vurderinger
1
R.S. skrev:
Hmm, kan det være et skjult budskap i Solan Gundersens "dra meg baklengs.." ???
...
Den loppekassa er kanskje av det skumle slaget 8)

mvh
KJ
 

JENO

Hi-Fi freak
Ble medlem
08.07.2003
Innlegg
2.599
Antall liker
1.377
Sted
Saksvik - Trøndelag
Jay-Z og Beyonce er høyt oppe på lista. Det betyr vel at "våre egne" Stargate lurer i kulissene også. Og Mikkel er jo fra trauste, trygge Trondheim. :eek: hvordan skal dette ende?
 

baluba

Æresmedlem
Ble medlem
18.02.2009
Innlegg
24.590
Antall liker
15.154
Sted
Kopervik og Bergen
Torget vurderinger
1
JENO skrev:
Jay-Z og Beyonce er høyt oppe på lista. Det betyr vel at "våre egne" Stargate lurer i kulissene også. Og Mikkel er jo fra trauste, trygge Trondheim. :eek: hvordan skal dette ende?
Det betyr vel at alt som kommer fra Trøndelag/Trondheim bør boikottes.
 

JENO

Hi-Fi freak
Ble medlem
08.07.2003
Innlegg
2.599
Antall liker
1.377
Sted
Saksvik - Trøndelag
Nå har jeg iallefall svaret på hvorfor min musikerkarriere aldri tok helt av. Jeg takket nei til tilbudet fra "demonen" pga hensynet til min musikalske integritet. ;D
 

Honkey-Chateau

Hi-Fi freak
Ble medlem
13.02.2007
Innlegg
3.535
Antall liker
385
Fatter ikke hvorfor JEG ikke er verdenskjent?? Jeg har jo hatt "Sympathy for the devil" i mer enn 20 år!!

Honkey
 

Griffenfeldt

Hi-Fi freak
Ble medlem
31.12.2008
Innlegg
8.013
Antall liker
4.128
Sted
I en kjeller
Torget vurderinger
17
Honkey-Chateau skrev:
Fatter ikke hvorfor JEG ikke er verdenskjent?? Jeg har jo hatt "Sympathy for the devil" i mer enn 20 år!!

Honkey
Du må nok anstrenge deg enda litt til serru. Du bor dessuten i feil by. Alle vet at Sandefjord er Frimurer hovedstaden, og paralellen er tydelig.

Man hva med selveste Blackmore. Det etternavnet oser okkultisme!
 
Topp Bunn