Møbler og underlag IMG kinomøbler Divani/Ekornes

authentic

Hi-Fi freak
Ble medlem
03.07.2007
Innlegg
9.238
Antall liker
2.373
Torget vurderinger
13
Er det noen som kjenner til det norske merke IMG og har erfaringer med spesielt kino stolene i Divani serien.

Var på møbelringen idag og prøvesatt endel merker, deriblant Ekornes Arion kinostoler og nevnte Divani fra IMG. Var først bestemt på Ekornes sine Arion kino stoler men etter å ha prøvesittet Divani var det ikke til å stikke under en stol at de var meget behagelige når du fikk reclinet med den elektriske motoren. Ekornes syntes jeg virket litt sær på noen punkter men vet det er mange som liker denne modellen men må innrømme at jeg ble usikker da Divani setene var herlige å sitte i, er også 10.000+ kroner å spare om jeg går for Divani + at jeg kjøper andre reclinere for stuen så rabattsatsen blir rimelig god. Vet Divani er eid av Ekornes men settes ihop i Vietnam, skinnutgaven i sin Prime konfigurasjon er nok mest aktuell da unger og naboer har vanskelig for å holde smulene i munnen.

Så noen med erfaringer med IMG?
 

vipa

Høyttalerhviskeren
Ble medlem
08.01.2016
Innlegg
3.748
Antall liker
8.552
Sted
Fra Fredrikstad, kommet meg helt til Halden
Torget vurderinger
1
Slike i svart:


Må vel si at jeg har en erfaring med møbler etter 26 år i bransjen, primært som selger/avdelingsleder, men også mer eller mindre sammenhengende befatning med reklamasjoner. IMG holder god kvalitet og er ikke beheftet med mye reklamasjoner. Jeg anbefaler dem til alle unntatt "brukere" med nedsatt funksjonsevne/handikap som har en tendens til å bo i stolene og bør ha stoler til 30000-40000 stykke. Hvis du velger en stol i skinn og behandler den med anbefalte produkter så har du kino møbler til Dovre faller! Møbelhilsen fra Vidar ;)
 

authentic

Hi-Fi freak
Ble medlem
03.07.2007
Innlegg
9.238
Antall liker
2.373
Torget vurderinger
13
Glimrende svar Vidar, mange takk!!
 
Topp Bunn