Impulse-H2 Etterlyser erfaringer

Knut Runar

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
22.03.2011
Innlegg
209
Antall liker
186
Jeg er så heldig å ha et sett orginale Impulse H2 oppe på gutterommet. De står for tiden på spikes, men jeg må av ulike årsaker bytte ut spikes med noe som ikke skader gulvet.
Noen erfaringer med anbefalt avstand mellom gulv og bunnen?
Er det noen som har "frue og gulv" vennlige tips? De skal flyttes ned i stuen, og der har vi hønn-gammalt furugulv.

Mvh Knut Runar
 

Håkon_Rognlien

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.11.2002
Innlegg
6.632
Antall liker
11.017
Torget vurderinger
2
Ceraballs er aldri feil, kompis. :)

Finnes sikkert flere varianter over temaet, men jeg har selv brukt slike i mange år, med udelt positive erfaringer.
 

Knut Runar

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
22.03.2011
Innlegg
209
Antall liker
186
Se der ja. Gamle venner har alltid en fix løsning. Når passer det for deg å justere opp vinylsnurra?

mvh Runar
 

cbarth1

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.08.2012
Innlegg
2.195
Antall liker
2.436
Sted
Arendal
Torget vurderinger
2
Jeg bruker outriggere fra Meniscus Audio og dempeføtter fra SVS på mine diy versjoner. Veldig fornøyd med det.



image.jpeg
 

The Gunner

Hi-Fi freak
Ble medlem
29.05.2010
Innlegg
9.915
Antall liker
17.104
Sted
Oslo
Torget vurderinger
7
Du verden, hva man kan finne på gutterommet!

Kanskje sk Superspikes, deretter SD-føtter under? En bekjent av meg kjører iaf den komboen, og liker det.

Hadde vært kult med noen bilder....
 

BangBang

Hi-Fi freak
Ble medlem
25.03.2005
Innlegg
7.301
Antall liker
4.908
Sted
Okka by
Torget vurderinger
7
Både Superspikes og SD føtter. Både sammen og hver for seg fungerte bra når jeg hadde TAUS ihvertfall.

På gutterommet?! 😎😱
 

Knut Runar

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
22.03.2011
Innlegg
209
Antall liker
186
Både Superspikes og SD føtter. Både sammen og hver for seg fungerte bra når jeg hadde TAUS ihvertfall.

På gutterommet?! 😎😱
"Gutterommet" ja. Har et eget rom for ca 15hyllemeter vinyl og cd samling. Der står det også "litt" hifi utstyr og en flatskjerm.
 
Topp Bunn