Infernofestival - fredag eller lørdag?

N

nb

Gjest
Skal ta meg en tur en av dagene, hvilken er det som har den beste line-upen av de?

Fredag:
18:15 Djerv
19:45 Soilent Green
21:15 Atheist
23:00 Immortal

John Dee
Time Band
17:45 Temple of Baal
19:15 Astaroth
20:45 Today is the Day
22:15 Ava Inferi
00:30 Exhumed

Lørdag
18:15 Manifest
19:45 Malevolent Creation
21:15 Pentagram
23:00 Napalm Death
01:00 Meshuggah
John Dee
Time Band
17:45 Slavia
19:15 Imperium Dekadenz
20:45 No Dawn
22:15 Illdisposed
24:00 Urgehal

vins666

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
05.04.2009
Antall liker
3
Inferno historiens dårligste spilleliste. Skulle jeg velge hadde jeg nok valgt torsdag :p.

N

nb

Gjest
vins666 skrev:
Inferno historiens dårligste spilleliste.
Det slo meg også uten at jeg er veldig inne i hva som er hot og hva som er not innen black metal.

totte

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.04.2007
Antall liker
2.500
Torget vurderinger
0
Jeg vurderte også å bruke litt av helligdagene til å utvide horisonten, men årets Inferno er kanskje ikke det man bør begynne med som dødsmetall/svartmetall-fersking?

N

nb

Gjest
totte skrev:
Jeg vurderte også å bruke litt av helligdagene til å utvide horisonten, men årets Inferno er kanskje ikke det man bør begynne med som dødsmetallfersking?
Jeg er ikke helt noob (var på festivalen i fjor;) Tenkte å ta meg en tur da jeg ser ut til å være i Oslo i helgen. Men det så ikke så imponerende ut ved første øyekast. Las litt rundt festivalen ifjor på ymse fora, og det var tydlig at en del av gjestene ikke var så imponerte over bookingene festivalen får til.

Men synest det er et bra tiltak og tenkte å støtte det om jeg er i byen, og kanskje oppdager jeg noe nytt og spennende også.

J

J.J

Gjest
OT -

Tror den norske metallen sliter litt, mindre CD salg og etter flere år med trøkk så virker det som om noen er litt lei og trenger ny inspirasjon for mer giv.
Dessuten så skal en ikke legge under en stol at det er noen av dem store som rett og slett priser seg ut - for endel festivaler, gjelder dog ikke bare metall.

Inferno er et flott tiltak - som har skaffet publikum ifra alle verdens deler - og det står det respekt av !!

bat

Hi-Fi interessert
Ble medlem
31.03.2004
Antall liker
1
nb skrev:
......, hvilken er det som har den beste line-upen av de?

Fredag:
23:00 Immortal
Min anbefaling er at du tek deg ein tur på fredag. Immortal leverer alltid imo.

mvh
bat

vins666

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
05.04.2009
Antall liker
3
jan#jan skrev:
OT -

Tror den norske metallen sliter litt, mindre CD salg og etter flere år med trøkk så virker det som om noen er litt lei og trenger ny inspirasjon for mer giv.
Dessuten så skal en ikke legge under en stol at det er noen av dem store som rett og slett priser seg ut - for endel festivaler, gjelder dog ikke bare metall.

Inferno er et flott tiltak - som har skaffet publikum ifra alle verdens deler - og det står det respekt av !!
Hole in the sky klarer jo bedre spilleliste en dette, og de har mindre budsjett.

Kirk

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
12.01.2003
Antall liker
1
Enig med folket her, at årets lineup, ikke er den beste de har hatt akkurat nei.

Men som en skriver her, Immortal svikter ikke, bra live band de.

Topp Bunn