A
Akle
Gjest
Jeg har altså fått en inngroddskjeggvekstting, håret ligger like under overflaten, på halsen, området rundt er en liten smule irritert. Hva gjør man?
Mvh
Mvh
Fant ikke ett bilde som funerte, har å klare meg uten inntil videre. Vurderer å finne frem kniven, men jeg er så jævla klønete...Nei der skiftet du bildet ditt også Akle...
"Der er forskjell på å barbere seg og å skjære av seg hodet" er det noe som heter, men må man så må man
;D ;D ;D
Les mer Marx. Han har løsningen på alt.Nytt spørsmål: Hvordan slutte å tenke på at man har et inngrodd skjegghårting? Blir en smule gal av det... to smuler tre.
Oi
Mvh
Marx må jeg dessverre innrømme å ha lest særdeles lite av (tror heller ikke det går an å kjede i hjel ett hår med politisk doktrine). Finner da heller frem Bakunin eller Kropotkin. Men selv det trekløveret er ingenting mot mitt inngrodde hår.Les mer Marx. Han har løsningen på alt.![]()
Blir vel som med en flis omtrent, nål og pinsett?
Menn har da ikke nål tilgjengelig!Blir vel som med en flis omtrent, nål og pinsett?
Er det bare meg som opplever slikt?
Det heter faktisk "det er forskjell på å barbere seg og skjære av seg haka! Litt mindre drastisk kanskje."Der er forskjell på å barbere seg og å skjære av seg hodet" er det noe som heter, men må man så må man
;D ;D ;D
Jepp, kun du.Er det bare meg som opplever slikt?
Dette blir jo nesten som "The noble art of shaving"...Når du er ferdig å barbere bruker du en dash invit hygiene på en papirbit og smører på huden der du har barbert. Ikke bruk noe lotion, aftershave e.l. før en stund etter at du har barbert (porene skal lukke seg).
jaFant ikke ett bilde som funerte, har å klare meg uten inntil videre. Vurderer å finne frem kniven, men jeg er så jævla klønete...
Er det bare meg som opplever slikt?