C
CAP
Gjest
Joda, jeg vet at det er 100 muslim tråder her akurat nå , men jeg synes denne tok kaka. Irak skal straffe Norge ved og nekte og ta i mot mere norsk bistand, hjelp og penger OG de fryser alle allerede ingåtte kontrakter med Norge............... HVEM I SVARTE HELVETE ER DET DE TROR DE ER ? ;D .......... de skal straffe oss ved og ikke ta i mot penge våres, hvis ikke dette viser frem manglende inteligens så vet ikke jeg. Går det an og skyte seg værre i foten enn det mange muslimer gjør pr dags dato, de var jo ikke akurat høyt elsket før dette begynte og hvis de tror at dette virker som en sjarmoffensiv mot vesten så spørs det vel om de ikke har miskalkulert noe.
Desto før vi bryter alle kontakter med slike land desto bedre mener nå jeg, ta med Palestina, Indonesia, Syria, Iran på kjøpet så hadde de blitt reint rolig her ;D og du verden hvor mye bistands penger vi hade hatt til overs til folk som virkelig trenger dem og som IKKE bare tenker på at de som gir dem penger skal få bøte med livet som takk for innsatsen.
Desto før vi bryter alle kontakter med slike land desto bedre mener nå jeg, ta med Palestina, Indonesia, Syria, Iran på kjøpet så hadde de blitt reint rolig her ;D og du verden hvor mye bistands penger vi hade hatt til overs til folk som virkelig trenger dem og som IKKE bare tenker på at de som gir dem penger skal få bøte med livet som takk for innsatsen.