Irak nekter og ta i mot Norsk bistand.

C

CAP

Gjest
Joda, jeg vet at det er 100 muslim tråder her akurat nå  :D , men jeg synes denne tok kaka. Irak skal straffe Norge ved og nekte og ta i mot mere norsk bistand, hjelp og penger OG de fryser alle allerede ingåtte kontrakter med Norge............... HVEM I SVARTE HELVETE ER DET DE TROR DE ER ?  ;D ..........  de skal straffe oss ved og ikke ta i mot penge våres, hvis ikke dette viser frem manglende inteligens så vet ikke jeg. Går det an og skyte seg værre i foten enn det mange muslimer gjør pr dags dato, de var jo ikke akurat høyt elsket før dette begynte og hvis de tror at dette virker som en sjarmoffensiv mot vesten så spørs det vel om de ikke har miskalkulert noe.

Desto før vi bryter alle kontakter med slike land desto bedre mener nå jeg, ta med Palestina, Indonesia, Syria, Iran på kjøpet så hadde de blitt reint rolig her  ;D   og du verden hvor mye bistands penger vi hade hatt til overs til folk som virkelig trenger dem og som IKKE bare tenker på at de som gir dem penger skal få bøte med livet som takk for innsatsen.  

Raven8

Overivrig entusiast
Ble medlem
26.09.2004
Antall liker
4
hehe årets beste og vi er bare i februar. håper alle land tenker likedan så kanskje ting ordner seg alikevel.

wotg

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.04.2005
Antall liker
5
Jeg tar gjerne de pengene ;D kunne kommet godt med, jeg ønsker meg nemlig en Passlabs X5 ;D ;D

Sailor

Overivrig entusiast
Ble medlem
23.01.2004
Antall liker
10
Anlegg har jeg.........men, vent........er det mulig å forbedre kjerreveiene våre......... jøss det var leit.....

Bøttehuer......

8)

R

Ronny_D

Gjest
Hm, de penga er sikkert bokført som bistandsmidler.... dem flytter dem vel til ett annet sted i samme postgruppe skal du se??? hvem vet kanskje de kan overføres til ett eller annet prosjekt via internasjonale.... og så sirkulerer de penga alikevell bare via en omvei, så teite er vel ikke mottakerne. Dem vil bare lage litt lyd.

Eller er det en mulighet for at noen skjeler hos mottakeren endelig har forstått at bruke penger som kommer fra oven skaper ett merkelig samfunn

sjeiker er vi alle ;D

Sailor

Overivrig entusiast
Ble medlem
23.01.2004
Antall liker
10
Gjesp......får se hva morgendagen bringer

8)

B

bamsemann

Gjest
Hvis vi henger opp Muhammed karikaturer på alle landets sosialkontorer, vil muslimene boykotte sosialkontorene da?

Bare en tanke.......

R

Ronny_D

Gjest
Hvis vi henger opp Muhammed karikaturer på alle landets sosialkontorer, vil muslimene boykotte sosialkontorene da?

Bare en tanke.......
;D
Dagens morasomste.... så langt ;D

realist

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.01.2005
Antall liker
294
Joda, jeg vet at det er 100 muslim tråder her akurat nå  :D , men jeg synes denne tok kaka. Irak skal straffe Norge ved og nekte og ta i mot mere norsk bistand, hjelp og penger OG de fryser alle allerede ingåtte kontrakter med Norge............... HVEM I SVARTE HELVETE ER DET DE TROR DE ER ?  ;D ..........  de skal straffe oss ved og ikke ta i mot penge våres, hvis ikke dette viser frem manglende inteligens så vet ikke jeg. Går det an og skyte seg værre i foten enn det mange muslimer gjør pr dags dato, de var jo ikke akurat høyt elsket før dette begynte og hvis de tror at dette virker som en sjarmoffensiv mot vesten så spørs det vel om de ikke har miskalkulert noe.

Desto før vi bryter alle kontakter med slike land desto bedre mener nå jeg, ta med Palestina, Indonesia, Syria, Iran på kjøpet så hadde de blitt reint rolig her  ;D   og du verden hvor mye bistands penger vi hade hatt til overs til folk som virkelig trenger dem og som IKKE bare tenker på at de som gir dem penger skal få bøte med livet som takk for innsatsen.  
|

Ja de er noen selvplagere mange av dem. Er det forresten noen som vet hvorfor Moskeene har verdens reneste gulv?

R

Ronny_D

Gjest
|

Ja de er noen selvplagere mange av dem. Er det forresten noen som vet hvorfor Moskeene har verdens reneste gulv?
De blir jo renslikket flere ganger om dagen.

realist

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.01.2005
Antall liker
294

Hva? Vil de ikke ta imot pengene våre??

Jeg ble helt satt ut.....

Sailor

Overivrig entusiast
Ble medlem
23.01.2004
Antall liker
10

Bare en tanke.......

Eller de blir brent ned........

8)

O

OldBoy

Gjest
ZZZZZZZ....

ZZZZZZZ....

Finnes det noe nytt under solen nå?

ZZZZZZZ....

Vekk meg når det kommer noe nytt.

ZZZZZZZ....

akto

Overivrig entusiast
Ble medlem
12.10.2005
Antall liker
48
Sted
Akershus
De SKAL ta i mot, ellers får ikke Norge pleiet det gigantiske giver-egoet sitt!!!

Vi får sende ned en delegasjon for å forhandle om dette! Kanskje vi kan snakke de til fornuft. Det som sakte men sikkert slår meg, er at vi nordmenn må være den største flokken med idioter som går på denne kloden... Hvorfor i alle dager gir vi bort noe som helst til disse folka? Det finnes andre folkeslag som lider under massemord, hungersnød og tørke, som ville vært sjeleglade for bistand. Vi kunne sikkert fått bilder tilbake også, slik at vi kan vise de vi møter på vår vei at; se her, se hvor snill og flink jeg er. Hvorfor gi til noen som innerst inne ønsker oss dit pepper'n gror.

Jeezus...

akto

Overivrig entusiast
Ble medlem
12.10.2005
Antall liker
48
Sted
Akershus
En annen ting...

Jeg synes at 0,5% av alt vi betaler i skatt skulle gått til å hjelpe andre. Hver og en av oss skulle fått lov til å øremerke de midlene vi ga fra oss, og de pengene skulle staten plassert nøyaktig der vi selv hadde bestemt, det være seg de narkomane i Norge, uteliggerne i St. Petersburg eller gatebarna i Brasil. Mine penger hadde IKKE havnet i midtøsten, for å si det slik...

Topp Bunn