Iron Maiden trommeskinn. Med autograf

Mr.Larsen

Medlem
Ble medlem
03.01.2008
Antall liker
0
Torsadg 23.11.06 var Iron maiden på begøk i Bergen-Åsane. Super konsert. På slutten av konserten kastet trommeslageren Nicko McBrain ut 1 signert trommeskinn (som ble brukt gjennom hele konserten) Jeg var så heldig å gripe det. Jeg har lurt litt på hva jeg kunne ha fått for det (har ikke lyst å selge det, men hadde vert artig å se hva jeg hadde fått for det.

Maiden var helt sinnysk LIVE, gleder meg som en unge til de kommer igjen (om det skjer)

-Bilder av trommeskinnet

Rocker

Overivrig entusiast
Ble medlem
09.09.2006
Antall liker
97
Sted
Sortland
Torget vurderinger
2
Hei.

Bare å vente noen år til Nicko legger ned trommestikkene, så tror jeg du får adskillige høvdinger for det skinnet...sikle... ;D

Mvh
Rocker

toriamos

Hi-Fi freak
Ble medlem
14.02.2005
Antall liker
25
Torget vurderinger
5
Tok han seg virkelig tid til å avmonterere skinnet etter konserten? - eller er dette et lureskinn han hadde liggende? Størrelsen da? Er det et 14 tommer så kan jeg være interessert. Ser jo ikke så slitt ut. Men det ER brukt. Tusjtegningene trekker jo også litt ned. Hva med halv pris? Litt under? En femtilapp da?

ssm

Hi-Fi freak
Ble medlem
02.04.2007
Antall liker
9
Torget vurderinger
1
Ta godt vare på det :eek: Behold det i eget eie,bare se på hva ting fra feks andre legendariske artister er verd ved rett interesse.....dette er du alene om å eie! Må jo være helt konge å eie no sånt,gled deg over det,og ikke godta noe skambud på ett sånt fint trofe....selv er jeg ingen Maiden fan,overhodet,men hadde jeg grepet ett slikt skinn,ville jeg ikke solgtdet uansett,i allefall ikke for lusekroner...dersom du allikevel skulle få lyst til å selge det,ville jeg råde deg til å legge det ut på E-BAY.

Espen ;)

Mr.Larsen

Medlem
Ble medlem
03.01.2008
Antall liker
0
Jeg er stollt over det. Har ikke lyst å selge det, men hadde vært artig å sett hvor mye jeg eventuellt kunne fått for det:)

Cundis

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.08.2005
Antall liker
518
Sted
Stockholm
Ikke selg, du vil angre bittert, når penga er borte..og skinnet ikke glemt.. Ikke selg.... ;)

Hamram

Overivrig entusiast
Ble medlem
10.09.2006
Antall liker
8
Torget vurderinger
1
Mr.Larsen skrev:
Jeg er stollt over det. Har ikke lyst å selge det, men hadde vært artig å sett hvor mye jeg eventuellt kunne fått for det:)
Ikke for å så malurt i begeret; jeg har selv flere signerte plater, også av avdøde artister, men dette er slett ikke alltid noe som gir prisøkning. Man kan til og med risikere det motsatte... Hvem kan garantere for at autografen er ekte? Dette er spørsmålet som alltid dukker opp. Selv har jeg plater signert av bl.a Cliff Burton og Curt Cobain, men kan selvsagt ikke bevise ekteheten av navnetrekkene. Det hjelper ikke å vite det serru, kjøper kommer ganske sikkert til å be deg verifisere opphavet... ::)

Mr.Larsen

Medlem
Ble medlem
03.01.2008
Antall liker
0
om folk ikke tror den er ekte, kunne ikke brydd meg minder. jeg VAR der og JEG fikk tak i trommeskinnet. holder leeenge for meg:)

Hamram

Overivrig entusiast
Ble medlem
10.09.2006
Antall liker
8
Torget vurderinger
1
Mr.Larsen skrev:
om folk ikke tror den er ekte, kunne ikke brydd meg minder. jeg VAR der og JEG fikk tak i trommeskinnet. holder leeenge for meg:)
Nettopp, det holder lenge for deg, men kanskje ikke for en eventuell kjøper... Det er alt for mange idioter som skal trikse seg til noen kroner, og autografer er noe av det de prøver seg oftest på. :mad:

Platene mine er ekte vare, men jeg kan selvsagt heller ikke bevise det. Nirvana-plata jeg har fullt signert, er den sjeldne CD-en "Hormoaning" fra Japan. Om en potensiell kjøper mistror ekteheten av autografene, kan han miste interessen totalt, da det pr hans definisjon er et cover med rablerier på... Dette betyr imidlertid svært lite, for jeg har ikke tenkt å selge. ;D

K

kathrine

Gjest
Cundis skrev:
Ikke selg, du vil angre bittert, når penga er borte..og skinnet ikke glemt.. Ikke selg.... ;)
Hey, helt enig!
Heng det opp på veggen , blir diggbar utsmykking..... ;)
Vh
S

Topp Bunn