Irriterende

S

stikken

Gjest
:mad: Det som irriterer meg mest her på forumet er at man ikke kan slette ting/saker man legger inn :-/!!!!!!!!!!!
Kunne ikke "Høvdingen" ordnet det slik at det gikk an og slette ting "forfatteren" ikke lenger ville ha ute?.
Vh
S

JaLa

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
08.03.2004
Antall liker
6
Hei!

Dette skulle la seg gjøre... Jeg får ihvertfall mulighet til å slette mine egne innlegg... Det står et lite "fjern innlegg" oppe i høyre hjørne på de innleggene jeg legger inn..

MVH Jarle

SOEDAL

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.03.2002
Antall liker
506
Jeg synes dagens ordning er grei. Husk at det kan være andre som har brukt tid og energi på den samme tråden, og at tråden derfor kan miste sammenheng/forståelighet om enkelte innlegg fjernes.

Raven8

Overivrig entusiast
Ble medlem
26.09.2004
Antall liker
4
ja det står så men trykker du på fjern innlegg så står det at det er satt en begensning på 0 dager for sletting av innlegg og at innlegget fra nå av kan bare slettes av høvdingen.

JaLa

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
08.03.2004
Antall liker
6
ja det står så men trykker du på fjern innlegg så står det at det er satt en begensning på 0 dager for sletting av innlegg og at innlegget fra nå av kan bare slettes av høvdingen.

Ok! Har ikke prøvd, skjønner du... ;)

Raven8

Overivrig entusiast
Ble medlem
26.09.2004
Antall liker
4
har dessverre prøvd noen ganger når temeramentet har tatt overhånd og sletting har vært nødvendig men heldigvis har rediger innlegg knappen funket så jeg har kunnet moderere og bedrive stoooooor selv sensur.

Topp Bunn