Israel i farta igjen?

BT

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2005
Antall liker
6.873
Man skal være forsiktig med å slå av en fleip når pressens lange ører er i nærheten.

bber

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.02.2005
Antall liker
20
Siden Israel er en rettsstat, blir nok presidenten tiltalt. I Israels arabiske nabostater ville en president naturligvis aldri blitt tiltalt. For øvrig: Dersom en slik sak kom opp med Norges statsoverhode (kongen), ville heller ingen sak blitt reist. Israel er i så måte på mange måter et foregangsland.

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Putin er en idiot, makan....

Om det var ment som en spøk, så er det den dårligste og mest usmakelige spøk jeg har sett på lenge, men jeg tror faktisk at den lille dotten mente det han sa.
Har aldri hatt tillit til Putin, og ser ingen grunn til å endre på det.
Hva har dette med Israel å gjøre? Noen grunn til å tro at dette ikke kunne skjedd i et hvilket som helst land??

Honkey_Chateau

Hi-Fi freak
Ble medlem
05.01.2006
Antall liker
0
Enig komponenten.
Dette er IKKE et israelsk problem, det er et problem ENKELTE (der var det igjen!!) maktmenn(esker) har. Tydeligvis har også Putin nå avslørt visse slike sider, eller i det minste en ENORM uforstand rundt uskyldige menneskers lidelser pga rasshølenes maktarroganse.

Honkey

Bjørn.H

Æresmedlem
Moderator
Ble medlem
03.07.2004
Antall liker
9.223
Torget vurderinger
1
Putin ja... vel vel. Hva var jeg hørte...KGB?

BT

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2005
Antall liker
6.873
Husk forøvrig at man skal alltid tro på det som står i avisene.

Bjørn.H

Æresmedlem
Moderator
Ble medlem
03.07.2004
Antall liker
9.223
Torget vurderinger
1
Man skal være forsiktig med å slå av en fleip når pressens lange ører er i nærheten.
Yo, Blair...

Bjørn.H

Æresmedlem
Moderator
Ble medlem
03.07.2004
Antall liker
9.223
Torget vurderinger
1
Ehud Olmert ja... vel vel. Hva var jeg hørte...MOSSAD?
Hehe. Vær stille nå, og du får leve lenge i landet og tjene din Gud. ;D

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Ja, du gir deg visst aldri.

Tiltredes.
Kan du gi meg definisjonen på hva en skøyer er, tror ikke jeg helt har oppfattet dette ordet riktig frem til nå..

BT

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2005
Antall liker
6.873
Du trodde det er en som kommer fra Skøyen?

Ivar_Loekken

Hi-Fi freak
Ble medlem
03.12.2006
Antall liker
2
Skal man oppnå noe her i verden, kan man ikke gi opp så lett, unge Løkken! ;)
For all del, dog tviler jeg på at du får til å fjerne alle verdens kulturmotsetninger egenhendig. Jeg tviler også på at så mange kjøper påstanden om at alle som gjør ting som for deg fremstår som avskyelige, faktisk lider av mentale forstyrrelser. Selv om tilhengere av din trosretning ofte mener å ha funnet fasiten for alle menneskers livsførsel.

Kan du gi meg definisjonen på hva en skøyer er, tror ikke jeg helt har oppfattet dette ordet riktig frem til nå..
Den definisjonen må enhver nesten gjøre for seg selv. Jeg humret av Putins ukorrekthet.

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
For all del, dog tviler jeg på at du får til å fjerne alle verdens kulturmotsetninger egenhendig. Jeg tviler også på at så mange kjøper påstanden om at alle som gjør ting som for deg fremstår som avskyelige, faktisk lider av mentale forstyrrelser. Selv om tilhengere av din trosretning ofte mener å ha funnet fasiten for alle menneskers livsførsel.

Den definisjonen må enhver nesten gjøre for seg selv. Jeg humret av Putins ukorrekthet.

Det er forskjell på ukorrekthet og smakløshet. At en president i et av verdens mektigste land gir uttrykk for at han beundrer voldsmenn, overgripere og forbrytere kan jeg overhodet ikke se noe morsomt i, selv med beste vilje. Om en president gir uttrykk for slikt, hva vil det ha å si for folks respekt for lover og oppførsel?

oddgeir

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.10.2005
Antall liker
10
Det er forskjell på ukorrekthet og smakløshet. At en president i et av verdens mektigste land gir uttrykk for at han beundrer voldsmenn, overgripere og forbrytere kan jeg overhodet ikke se noe morsomt i, selv med beste vilje. Om en president gir uttrykk for slikt, hva vil det ha å si for folks respekt for lover og oppførsel?
Det var nok ment som et skulderklapp til en presset mann. Menn kan av og til være vanskelige å forstå. Jeg tror ikke du skal legge så mye i den bemerkningen.

Men smakløst, selvfølgelig.

Honkey_Chateau

Hi-Fi freak
Ble medlem
05.01.2006
Antall liker
0
For all del, dog tviler jeg på at du får til å fjerne alle verdens kulturmotsetninger egenhendig.

Jeg tviler også på at så mange kjøper påstanden om at alle som gjør ting som for deg fremstår som avskyelige, faktisk lider av mentale forstyrrelser.

Det tror ikke jeg heller.

Honkey

O

omholt

Gjest
Denne uttalelsen fra Putin anser jeg som ironi eller litt svart humor. Kanskje vanlig i Russland?
Hva har dette med "Israel i farta igjen?"?

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
De reagerte vel i Russland og, og de forstår vel russisk?

Om man har så sær humor bør man uansett vurdere hvortid man bør slå om seg med dårlige spøker...

wotg

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.04.2005
Antall liker
5
Ja det hadde vært lystig å gå putin etter i sømmene, den mannen har nok så mange skjeletter i skapet at han trenger walk-in garderobe...

Topp Bunn