Gjest.
Hi-Fi freak
- Ble medlem
- 12.09.2006
- Antall liker
- 865
Ja, du gir deg visst aldri....der var det igjen!!
Tiltredes.Putin er en skøyer
Yo, Blair...Man skal være forsiktig med å slå av en fleip når pressens lange ører er i nærheten.
Ehud Olmert ja... vel vel. Hva var jeg hørte...MOSSAD?
Hehe. Vær stille nå, og du får leve lenge i landet og tjene din Gud. ;DEhud Olmert ja... vel vel. Hva var jeg hørte...MOSSAD?
Skal man oppnå noe her i verden, kan man ikke gi opp så lett, unge Løkken!Ja, du gir deg visst aldri.
Kan du gi meg definisjonen på hva en skøyer er, tror ikke jeg helt har oppfattet dette ordet riktig frem til nå..Ja, du gir deg visst aldri.
Tiltredes.
For all del, dog tviler jeg på at du får til å fjerne alle verdens kulturmotsetninger egenhendig. Jeg tviler også på at så mange kjøper påstanden om at alle som gjør ting som for deg fremstår som avskyelige, faktisk lider av mentale forstyrrelser. Selv om tilhengere av din trosretning ofte mener å ha funnet fasiten for alle menneskers livsførsel.Skal man oppnå noe her i verden, kan man ikke gi opp så lett, unge Løkken!
Den definisjonen må enhver nesten gjøre for seg selv. Jeg humret av Putins ukorrekthet.Kan du gi meg definisjonen på hva en skøyer er, tror ikke jeg helt har oppfattet dette ordet riktig frem til nå..
For all del, dog tviler jeg på at du får til å fjerne alle verdens kulturmotsetninger egenhendig. Jeg tviler også på at så mange kjøper påstanden om at alle som gjør ting som for deg fremstår som avskyelige, faktisk lider av mentale forstyrrelser. Selv om tilhengere av din trosretning ofte mener å ha funnet fasiten for alle menneskers livsførsel.
Den definisjonen må enhver nesten gjøre for seg selv. Jeg humret av Putins ukorrekthet.
Det var nok ment som et skulderklapp til en presset mann. Menn kan av og til være vanskelige å forstå. Jeg tror ikke du skal legge så mye i den bemerkningen.Det er forskjell på ukorrekthet og smakløshet. At en president i et av verdens mektigste land gir uttrykk for at han beundrer voldsmenn, overgripere og forbrytere kan jeg overhodet ikke se noe morsomt i, selv med beste vilje. Om en president gir uttrykk for slikt, hva vil det ha å si for folks respekt for lover og oppførsel?
For all del, dog tviler jeg på at du får til å fjerne alle verdens kulturmotsetninger egenhendig.
Jeg tviler også på at så mange kjøper påstanden om at alle som gjør ting som for deg fremstår som avskyelige, faktisk lider av mentale forstyrrelser.