iTunes 7 problem

noruego

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.06.2003
Antall liker
8.079
Etter at jeg oppdaterte iTunes til versjon 7, så har jeg fått et underlig problem. Alt synes å virke som normalt når jeg setter iPoden i krybben; iTunes åpnes og oppdatering og synkronisering går som før. Men selv om iTunes konkluderer med at iPoden er ferdig oppdatert, så forblir iPoden i sitt blinkende "Do not disconnect"-modus.

Noen som vet årsaken og hva jeg eventuelt må gjøre for å fikse dette?

noruego

P

Parelius

Gjest
Etter at jeg oppdaterte iTunes til versjon 7, så har jeg fått et underlig problem. Alt synes å virke som normalt når jeg setter iPoden i krybben; iTunes åpnes og oppdatering og synkronisering går som før. Men selv om iTunes konkluderer med at iPoden er ferdig oppdatert, så forblir iPoden i sitt blinkende "Do not disconnect"-modus.

Noen som vet årsaken og hva jeg eventuelt må gjøre for å fikse dette?
Mulig jeg husker feil - eller at jeg misforstår deg -, men var det ikke på samme måten før da? For å koble fra, så må du først gi iTunes beskjed om å "mate ut" iPoden, dvs. klikke på det lille "mat ut" ikonet ved siden av iPoden i listen til venstre i iTunes (eventuelt nederst til høyre i iTunes vinduet). Det er i det minste slik det virker her hos meg. Men kanskje har du allerede gjort dette, og beskjeden om ikke å koble fra blir bestående?

Topp Bunn