iTunes krasjer i albumvisning

Bent

Hi-Fi freak
Ble medlem
30.10.2008
Antall liker
613
Sted
Nordhordland
Etter at jeg oppdaterte til versjon 10.6 avslutter iTunes etter 2-3 sekund hvis jeg velger å vise musikken i rutennett og med albumvisning. Virker helt fint i alle andre visninger, men dette er mildt sagt irriterende da jeg ofte har brukt denne visningen tidligere og det virket helt fint 5 minutter før oppdateringen. Noe idè om hva som gjør dette, noen som har lignende problem?

HC

Hi-Fi freak
Ble medlem
02.05.2002
Antall liker
3.057
Torget vurderinger
16
Bent skrev:
Etter at jeg oppdaterte til versjon 10.6 avslutter iTunes etter 2-3 sekund hvis jeg velger å vise musikken i rutennett og med albumvisning. Virker helt fint i alle andre visninger, men dette er mildt sagt irriterende da jeg ofte har brukt denne visningen tidligere og det virket helt fint 5 minutter før oppdateringen. Noe idè om hva som gjør dette, noen som har lignende problem?
Det samme skjedde med meg og eneste løsning jeg fant var å nedgradere. Dette er et problem som er viden kjent blant brukermassen men så vidt jeg vet har ikke Apple kommet på banen med noen fix eller engang anerkjent problemet. Jeg kommer ikke til å være like rask med oppdateringer av iTunes i fremtiden.

Topp Bunn