Ixos`s sin lyttestue.

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• samlanes

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    15.02.2008
    Antall liker
    551
    Sted
    Hordaland
    Torget vurderinger
    1
    Grattis med nye høgtalere.

Rolfozzy:Ang fargen,du må huske på at Ixos hentet de i Bergen,og der er det heller sjelden å sjå Himmelfargen live,så det er nok grunnen.
    Jaja,det regner ca like jævlig 10mil sørøst for Bergen og,heimtraktene til ho Herborg Kråkevik.

Synst fargen var heilt ok:)
    Flott oppsett forøvrig også.

Mvh.

A

aair

Gjest
    rolfozzy skrev:
    Det viktigste er nok at de spiller bra. Er vel som og kjøpe bruktbil, må ta fargen som er der. Men hvis jeg kunne velge farge hadde nok ikke nattbordsblått vært et førstevalg på høytalere for meg, ikke andre, tredje, fjerde.....osv heller.
    Espen har ikke kjørt t/r Bergen uten at fargene matcher hjemme, må vite ;D

Vedlegg

shaunv

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    17.01.2006
    Antall liker
    67
    Sted
    Drøbak
    Torget vurderinger
    19
    Synes fargen var litt kul jeg. Kommer nesten i litt god humør. 8) Håper det spiller Espen! For tviler du har lyst til å bære på dem med det første...

Hvordan er Dx2 driverne på retningsbestemmelse egentlig? Har bare hørt DX4 i noen Oris horn. Og de spilte veldig bra! Men sweetspot var overraskende liten.

ssm

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.04.2007
    Antall liker
    9
    Torget vurderinger
    1
    shaunv skrev:
    Synes fargen var litt kul jeg. Kommer nesten i litt god humør. 8) Håper det spiller Espen! For tviler du har lyst til å bære på dem med det første...

Hvordan er Dx2 driverne på retningsbestemmelse egentlig? Har bare hørt DX4 i noen Oris horn. Og de spilte veldig bra! Men sweetspot var overraskende liten.
    Joda de spiller fint disse , såde blir lenge sikkert.....jeg syntes ikke at de gir noe trangt sweetspot , de maler opp ett enormt lydbilde med de rette innspillingene , men som alt annet , ikkenoe vidunderkasser som retter opp feil tidligere i kjeden.

venter ett sett komplett med wireworld ic somjeg endelig har fått rota meg til å køpt....sannelig på tide å få orden på internkablingen....

når de er på plass blir det subwoofer fra dynamikkeksperten Paul Klipsch.... ;D

Fosse

Æresmedlem
    Ble medlem
    19.08.2003
    Antall liker
    28.851
    Torget vurderinger
    27
    Takk for lytten igår ssm.

Dette må jeg si spilte over all forventning. Her slipper lyden virkelig høyttalerne og det klinger veldig fint ut. Lett på foten og med en formidling av piano i referanseklasse. Videre må jeg si at suben fungerte uforskammet godt og hvem skulle vel trodd at den ankom anlegget omtrent én time før jeg entret stua? Synes vi fikk den godt til i løpet av kvelden.

Gratulerer med lekre høyttalere, jeg synes de er virkelig flotte og kunne gjerne hatt dem i stua selv.

Dette var moro ssm.

rama

biskopen av holmlia
    Ble medlem
    09.06.2003
    Antall liker
    21.775
    Sted
    oslo
    Torget vurderinger
    17
    og nå ble jeg litt nysgjerrig på disse mauhorna også, gitt...

HCS

En vanlig fyr fra bygda..
    Ble medlem
    22.02.2007
    Antall liker
    32.283
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    28
    ...må vel snart melde deg inn i Lowther gjengens vennesirkel nå da ssm ? :)

Mye fine horn og få som ikke er tyske ompa-hønn vet du gago ;D

Sluket

Holistisk Hifi Helt
    Ble medlem
    11.08.2006
    Antall liker
    111.547
    Torget vurderinger
    23
    GAGO driver nå og forsøker å ta igjen byttefrekvensen til Espen!!!???? Dette kan bli underholdende....

rama

biskopen av holmlia
    Ble medlem
    09.06.2003
    Antall liker
    21.775
    Sted
    oslo
    Torget vurderinger
    17
    en gang byttekonge, alltid byttekonge 8)

A

aair

Gjest
    Fosse skrev:
    Takk for lytten igår ssm.

Dette må jeg si spilte over all forventning. Her slipper lyden virkelig høyttalerne og det klinger veldig fint ut. Lett på foten og med en formidling av piano i referanseklasse. Videre må jeg si at suben fungerte uforskammet godt og hvem skulle vel trodd at den ankom anlegget omtrent én time før jeg entret stua? Synes vi fikk den godt til i løpet av kvelden.

Gratulerer med lekre høyttalere, jeg synes de er virkelig flotte og kunne gjerne hatt dem i stua selv.

Dette var moro ssm.
    Her må jeg si meg enig med Fosse. I tillegg synes jeg Mauhorna har noen uhørte kvaliteter ved gjengivelse av skarptrommer og hihat'er som jeg ikke har hørt på andre høyttalere. Alt presenteres med presisjon, en lekende letthett og et totalt fravær av ullenhet. Samtidig har den nok tyngde på gjengivelse av saksen til Bodil Niska, så man skvetter til når denne flerrer gjennom rommet. Gjør heller ingenting at stereoperspektivet er vel så bredt som stua. Mauhorna mangler riktignok den aller dypeste kjellerbassen, men ved moderate lydnivåer og på triojazz, så synes jeg de presenterer bassoktavene riktig så bra. Mao, denne Lowther-konstruksjonen var et meget hyggelig bekjentskap.

Fosse

Æresmedlem
    Ble medlem
    19.08.2003
    Antall liker
    28.851
    Torget vurderinger
    27
    pengesluk skrev:
    GAGO driver nå og forsøker å ta igjen byttefrekvensen til Espen!!!???? Dette kan bli underholdende....
    Nylig blitt kjent med Gago?

Sluket

Holistisk Hifi Helt
    Ble medlem
    11.08.2006
    Antall liker
    111.547
    Torget vurderinger
    23
    Forsåvidt ikke, men han har ikke rykket så jævlig i tauene de siste par åra, har han det da?

Uansett er det nok et godt stykke vei igjen til trådeier (sorry, kunne ikke dy meg, Espen)

Håper du liker horna, tror de passer godt til musikken du liker og til boligen. Jeg har et par lignende horn (Nagaoka) stående, kom og hør ved anledning!

ssm

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.04.2007
    Antall liker
    9
    Torget vurderinger
    1
    Hei alle sammen .

Fosse , jeg satt fra meg esken til sub en , når du ringte på. ;)

Joda , jeg er enig med dere , disse spiller veldig bra i rommet , skjønt det er ting å jobbe med , så er dette motoverende å drive med , i forhold til mye annet jeg har hatt , som liksom har vært milevis fra mitt mål-

Det blir nok lowter her inn i fremtiden , selv om jeg liker AN/E godt.

Subben er da innkjøpt , valget falt på Martin Logan , Grotto i , med en stk 10" element.

tiden vil vise om en slik sub til får innpass , inntil videre gir jeg den ene tid , så den er innspillt.

Takker for hyggelige ord , Fosse og Aair , jeg er helt enig med dere , det spiller frigjort og med fin klang og oppløsning , så svaret er vel at jeg er meget fornøydmed dagens oppsett , selv om en del av sakene er relativt nytt.

Jeg har vldig trua på subwoofern fra Martin logan , den virker musikalsk , og vil til mitt bruk og påfyll av de nedre oktaver , kunne oppfylle ønskene til eiern veldig bra antakelig.

Man får helt sikkert bedre bass med 2 x 18" , men man skal ha både plass og rom til slikt , noe jeg ikke har , derfor velger jeg en mindre bestykning på min vei , og umiddelbart hører jeg at dette vil funke fint.

Enig med deg Fosse , hvem skulle tro at subben sto i esken når du var 5 minutter unna med bil ??

Takk for en hyggelig kveld igjen , og igjen takk til aairfor både bæring , tips til ombygging av ht terminaler etc.

ECM Tord Gustavsen ensemble spillers nå , med Tore Brunborg på SAX.....fin skive i grunn....

Det vil komme bilder av både horn og subwoofer samlet etterhvert.

Mvh Espen

BangBang

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    25.03.2005
    Antall liker
    4.912
    Sted
    Okka by
    Torget vurderinger
    7
    Synes dette nye som du har fått i hus virker veldig spennende.
    At du endelig har funnet noe som treffer så godt som du beskriver virker veldig lovende.
    Quicksilver ampene er det jo ikke noe å si på.... Utrolig godt konstruert, og lyder helt fantastisk.
    Ellers virker de blå horna stilige, og med en sub til å fylle på i bunn vil jeg tippe det passer deg og naboen midt i blinken. Man trenger ikke å spille høyt med en slik løsning for allikevel å få utbytte av lytteseansene.
    Jeg så faktisk på de "blå" selv, og var nok ikke så langt unna en kjapp tur til Bergen selv da jeg synes Lowther spiller utrolig flott.
    Dynamikken og perspektivet i slike konstruksjoner kan nærmest virke overjordiske når man får en sub til å spille i bunn.

Gratulerer Espen... det er deg vel unt! :)

Ellers... Er Meishu nå lagt på is? Vurderer du å teste 300b på disse horna?

ssm

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.04.2007
    Antall liker
    9
    Torget vurderinger
    1
    Hei , takk Ketil , for hyggelig ord , sitterå spiller EST retroperspective her nå , veldig lavt, og får med meg alt , med god dynamikk , fordelen med å kunne justere bass på sub er enorm her rett og slett , jeg skal ikke ta munnen for full , og det er farlig å sammenlikne på "husk" ,men dette liker jeg svært godt , AN/E er også knallbra høyttalere , men de spiller best på den veggen jeg nå ikke har oppsettet på ,dette bunner nok i mye glass på den veggen høyttalere står i mot , som kanskje ikke er like heldig , i og med at jeg får hornelementet nesten en meter fra vegg her , med sin dybde , syntes glasset å spille mindre rolle. Vi får se etterhvert.

Så lenge jeg finner disse hornene interessante å jobbe med fremover , vil nok Audionote E komme for salg etterhvert , vil bare gi det tid ,og være sikker først. De an/E finner jeg ikke maken til , mht pris/alder og finish. Stativene er ett par mnd gale og , å kjøpt splitter nye...ikke en ripe der heller , så at dette er fine ting , er det liten tvil om.

Jeg vil vurdere en sub til , av samme slaget , men ut fra hva jeg hører nå uinnspillt , er det i allefall nok " mengde bass" , det det da vil gå på ,er ev enda bedre stereoperspektiv i bassomerådet.

Mvh Espen

ssm

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.04.2007
    Antall liker
    9
    Torget vurderinger
    1
    FallenA skrev:
    Synes dette nye som du har fått i hus virker veldig spennende.
    At du endelig har funnet noe som treffer så godt som du beskriver virker veldig lovende.
    Quicksilver ampene er det jo ikke noe å si på.... Utrolig godt konstruert, og lyder helt fantastisk.
    Ellers virker de blå horna stilige, og med en sub til å fylle på i bunn vil jeg tippe det passer deg og naboen midt i blinken. Man trenger ikke å spille høyt med en slik løsning for allikevel å få utbytte av lytteseansene.
    Jeg så faktisk på de "blå" selv, og var nok ikke så langt unna en kjapp tur til Bergen selv da jeg synes Lowther spiller utrolig flott.
    Dynamikken og perspektivet i slike konstruksjoner kan nærmest virke overjordiske når man får en sub til å spille i bunn.

Gratulerer Espen... det er deg vel unt! :)

Ellers... Er Meishu nå lagt på is? Vurderer du å teste 300b på disse horna?
    Meishu er lagt på is , og jeg føler helleringen trang til å prøve noe annet på Mauhorn for øyeblikket. En gang i tiden kan 300b effekt bli prøvd , men ikke kjøpt uten å hatt det hejemme først.

Integrert sett er lagt på is , da jeg neppe skiller lag med mcintosh frivillig , da må det i tilfelle bli for en oppgradering til mcintosh c2300 preamp , og den koster en del penger-....

Mvh Espen

Sluket

Holistisk Hifi Helt
    Ble medlem
    11.08.2006
    Antall liker
    111.547
    Torget vurderinger
    23
    En venn av meg skal selge SUB'en sin og da tenkte jeg på DEG, Espen, som den lojale losjebroder man er........

4 X 18", 17 - 170 Hz, 104 dB 240 cm. høy, men kan brukes liggende også.

Skulle matche de nye horna på alle måter vil jeg anta!

Vedlegg

Vermin

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.09.2006
    Antall liker
    5.916
    Sted
    Bjerkreim
    Torget vurderinger
    45
    pengesluk skrev:
    En venn av meg skal selge SUB'en sin og da tenkte jeg på DEG, Espen, som den lojale losjebroder man er........

4 X 18", 17 - 170 Hz, 104 dB 240 cm. høy, men kan brukes liggende også.

Skulle matche de nye horna på alle måter vil jeg anta!
    Hvor mye skal'n ha for tassen?

A

aair

Gjest
    Fine de bassene, der. Er dette selvbygg eller ferdigproduserte greier, Pengesluk?

ssm

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.04.2007
    Antall liker
    9
    Torget vurderinger
    1
    Knut , blir du med å bærer......igjen ?

Der blir nok ML subben min , som ankom forrige dagen nærmest som kjøkkenradio å regne. ;D

Jeg er kjøpelysten om dagen , mon tro hva jeg har vært å kjøpt i dag... ;)

Espen

ssm

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.04.2007
    Antall liker
    9
    Torget vurderinger
    1
    Mht ml kjøp for to dager siden , er nok ikke det tema å begynne å drasse inn sånt.

Det ble en runde med interconnectkabler i dag , de står til innbrenning Hos Taa-import frem til onsdag ,Hatt besøk av janerik i dag , alltid hyggelig det , vi får se om janerik kommer med noen inntrykk. Jan spiller jo på elektrostater og ikke horn , så vi har jo noe så ganske forskjellig i våre oppsett.

Mvh Espen

Paulsen

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    01.06.2003
    Antall liker
    315
    Jeg bærer dama ;D

Grattis med gromme høyttalere

Sluket

Holistisk Hifi Helt
    Ble medlem
    11.08.2006
    Antall liker
    111.547
    Torget vurderinger
    23
    aair skrev:
    Fine de bassene, der. Er dette selvbygg eller ferdigproduserte greier, Pengesluk?
    Ferdigproduksjon, dog customsaker. Ikke akkurat lagervare hos Klubben. For kyllingene, eller de som er opptatt av å ikke irritere kona med FOR store saker så finnes en mindre variant som benytter kun TO atten tommere.

ssm

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.04.2007
    Antall liker
    9
    Torget vurderinger
    1
    Å ja den nette modellen Jan... ;D ;D

hva koster sågar mini-utgaven ? med beskjeden bestykning... :D ;D

Jævlig tøffe saker.......men litt nede på jordens overrflate , kan jeg si at grotto i , leverer bassen jeg trenger , til og med mengden...Så her som alle andre steder gjelder det å kjøpe det man har brukt for.

Espen

Sluket

Holistisk Hifi Helt
    Ble medlem
    11.08.2006
    Antall liker
    111.547
    Torget vurderinger
    23
    Du ble kåt nå?? Kjøpetrangen som river og sliter i kroppen.... feriepenger som nærmer seg med stormskritt - jo takk, been there & done that. Sitt helt rolig nå.

Apropos kabler - Tor hadde noen interconnects stående på innbrenning i går, jeg tok de av og kjørte de rett på 230V for å få litt fart i prossesen. Hvar det dine?

ssm

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.04.2007
    Antall liker
    9
    Torget vurderinger
    1
    pengesluk skrev:
    Du ble kåt nå?? Kjøpetrangen som river og sliter i kroppen.... feriepenger som nærmer seg med stormskritt - jo takk, been there & done that. Sitt helt rolig nå.

Apropos kabler - Tor hadde noen interconnects stående på innbrenning i går, jeg tok de av og kjørte de rett på 230V for å få litt fart i prossesen. Hvar det dine?
    He he , tror ikke det, jeg bestillte innbrenning hos Oslo sporveier på deres 700 volt anlegg.... ;D ;D

Strømmen der er helt værst-.......men lite haifai utstyr og spesiellt rør som "trives" med 700 volt...

Jeg har snakka med en arbeider der som hadde fått 700 i seg noen ganger , han er hyggelig og lever han , men å påstå at vedkommende fortsatt er helt i vater er vel å dra det litt langt. :D

fyttihelvete for noen krefter gitt,.

Mvh Espen.......ps Pengesluk ,pling meg , nummeret har du på PM

ssm

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.04.2007
    Antall liker
    9
    Torget vurderinger
    1
    Fra spøk til alvor Jan....det var nok mine kabler , men har du ødelagt de , så så jeg at det lå en del flere sett på lager... ;D

Var du også innom der i går ?

Espen

ssm

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.04.2007
    Antall liker
    9
    Torget vurderinger
    1
    Ja , så har jeg jaggu fått til ett komponent somjeg aldri før har hatt tiltro til , innen to-kanaals hjemmelyd , og det midt i ei betongblokk.

Med de nyinnkjøpte Mauhornene , med lowter , får man rask respons , men lite info under 50hz , jeg har aldri vært noe bassfreaker jeg, men setter selvsagt pris på hele lydbilder når jeg ytter.

Jeg var vel noe engstlig for at jeg ikke skulle få til noe sub på disse , få dager etter føler jeg myten er gjort til skamme.

Jeg valgte en Marin Logan sub , som heter Grotto i , det er velikke subwoofern som selger mest , og hvorfor vet ikke jeg , men jeg tok nå en sjanse på denne , etter overbevisende ord fra Chrisitan hos Akustisk byrå.

Handel ble det , og helgen har blitt brukt til justering og lytting , jeg har vel ikke kost meg sånn med musikk på det jeg kan huske , jeg har nå mindre romproblemer enn noen gang , og en flott bass.

subben er akkurat så liten som den bør være i mitt lille rom , spiller forvrengningsfritt , uten super-imponerende spec . Med beskjeden forsterkerkapasitet på bare 300 watt , og 900 i peak var jeg vel litt i tvil , etter å ha lest endeløse sub-tråder på visse fora , hvor viktig effekten var , allikevel tok jeg sjansen på denne subben til mine lowter , litt på bakrunn av janerik her på sentrlen som har ett par av storebrødrene i hus Descent , visste jeg jo at ML kunne lage subber , men om denne lille kunne bli no suksess var jo uvisst.

Fosse hjalp til med grovjusteringen( tusen takk) ved ankomst-dagen , etter det har jeg fikla litt selv , det coole er jo at umiddelbart skjer det en hel haug i lydbildet , når man kobler opp en slik subwoofer , mye mere fylde , og fundament , som selvsagt er nødvendig til disse lowterne.

subben er langt fra innspillt , og enda syntes jeg denne funker som bare fy , utrpolig moro rett og slett.

Hornene jeg nå bruker er nok mere rom-vennlige i forhold til ag unos subb basser og gedigene størrelser , elemntbestykningen matcher kanskje bedre til rommet , og det hele låter SÅNN SOM JEG VIL HA DET.

sistnevnte er vel det vi , driver etter støtt , få det sånn som eierne(vi vil) ha det.

Jeg sier ikke ett vondt ord om andre sub-woofere , rel,svs,velodyne,jl og alle de andre bra , bare ønsker å si at kanskje ML subber bør være med der på denne listen ,, for disse spiller virkelig musikk , selv om de har noen data på papiret som ikke varter opp med DD seriens krefter , føler jeg at den er svæert god til min musikk , og funker på mine nye høyttalere , som har bare to fulltone elementer å varte opp med , og sånn som de varter opp.

At rommet trives best med sirup-musikk er det neppe noe tvil om , selv om anlegget takler svært rytmisk ogkjapp musikk , gjør ikke rommet det , det vil det heller aldri gjøre , men for en ihuga jazz-novise som meg , funker det nå såpass at jeg kan lukke øynene og virkelig kose meg , jeg føler endelig at jeg har fått en viss uttelling for endeløse kilomed hi-fi og bæring , frustrasjon , osv......og det er virkelig utrolig moro!

litt mye på en gang , men allikevel er jeg veldig fornøyd med dette , med å benytte litt tid på justeringer , og lytting fremover , ser det ut som at dette skal bli en utrolig trivelig høst I lyttestuen til ixos.

Subben ble kjøpt av Akustisk byrå , jeg ønsket å handle der , og de ønsker alltid sine kunder god service , kanske derfor det er så lett å vende tilbake , en stor takk til chrisitan og Olav nok en gang......

litt bilder av ditt og datt ramler nok inn lia få dager......

en runde med ic kabler er bestillt etter 3 år med nøling , har jeg fattet mot , og kjøpt inn ett sett med like kabler , ikke ultra-highend , men noe som jeg håper vil tjene meg i lang tid fremover , valget falt på Wireworld silver eclipse.

Mere om det kommer når de ankommer....

mVH Espen

rolfozzy

Æresmedlem
    Ble medlem
    01.11.2005
    Antall liker
    7.079
    Torget vurderinger
    2
    Gratulerer med endelig og ha fått det til, espen.

Bare og lene seg bakover og nyte livet og musikken nå.

ssm

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.04.2007
    Antall liker
    9
    Torget vurderinger
    1
    Jepp Rolf , det er det virkelig , The gohst of tom joad med Bruce Springsteen OPPLEVES nå.....vakkert......en av de vakreste syntes jeg , skjønt mennen har gjort mye bra.

Platen er foreløpig kun innhandlet på cd ,men hva gjørvel det med en Naim avspiller med psu å snurre den på. :D

Mvh Espen

kjoenik

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.09.2005
    Antall liker
    2.973
    Torget vurderinger
    4
    Ser bra ut dette her!
    Spennende valg av høytalere. Regner med at du har kjøpt dem av en islending..?!!

ssm

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.04.2007
    Antall liker
    9
    Torget vurderinger
    1
    Ja , han har bodd på Island men er vel Dansk....Kjartan her på forumet.

Ja ,jeg kjørte110mil t/r på rappen for disse.....,og de er , i mitt rom verdt hver eneste time og krone jeg har brukt og betalt. 8)

Vi skal ikke glemme at jeg også har ett fremragende par med Audionote E HE stående her , kjempebra de og , men nå som det ser ut til at jeg kan få til dette med sub-bass på slike horn i mitt vanskelige rom , vil jeg vurdere å selge Brich burl AN/E Etterhvert , Kanskje ?? ::) For de er jo utrolig fine de og da.....når sant skal sies.

Mvh Espen

rama

biskopen av holmlia
    Ble medlem
    09.06.2003
    Antall liker
    21.775
    Sted
    oslo
    Torget vurderinger
    17
    i alle dager, har du endelig funnet noe du virkelig kan leve med, ssm?

det hadde jeg aldri trodd :-X, sånn som du har virra rundt som en hodeløs kylling de siste par årene, med planløse kjøp og salg i adhd-tempo, ryggslitasje etter bæring av tung hi-fi, tenners gnissel og trusler om å ta livet av alle gjeddene i oslomarka.

derfor moro å høre at du endelig føler å ha truffet blink.
    gratulerer!

ssm

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.04.2007
    Antall liker
    9
    Torget vurderinger
    1
    Takker og bukker finger.... utrolig artig at rommet tilgir en smule , og at subben passer ht bra , jeg regner med å ha litt å gå på , med både høyttalernes internkabling ,og subbens innspilling.

Det blir en ovk kveld her i August måned , jeg har tatt en avgjørelse på å spille på det nye systemet.

Jeg får jobbe med det frem til det , så blir det hyggekveld , jeg har lessa så mange kilo hi-fi inn og ut at jeg nå føler meg veldig trygg mot ett måljeg liker , tatt rom , plass og hensyn til naboskap i betraktning.....

Mvh Espen

ssm

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.04.2007
    Antall liker
    9
    Torget vurderinger
    1
    Gago skrev:
    i alle dager, har du endelig funnet noe du virkelig kan leve med, ssm?

det hadde jeg aldri trodd :-X, sånn som du har virra rundt som en hodeløs kylling de siste par årene, med planløse kjøp og salg i adhd-tempo, ryggslitasje etter bæring av tung hi-fi, tenners gnissel og trusler om å ta livet av alle gjeddene i oslomarkene.

derfor moro å høre at du endelig føler å ha truffet blink.
    gratulerer!
    he he , gago da......du har jo noen kilo på ryggen selv.... ;D

ja klart det er moro , fulltoner er nok min greie , nå skal jeg kose meg , litt mere greier på vei , noen meter og en liten dings ankommer , saker jeg lenge har hatt lyst på , men det har værtfor mye annet å pirke med , som forsterkere og preamper , og det hele ,......men nå kommer det noen ønsketenkninger....som ikke lengere blir å finne på ønskelista , men i eget eie......og ikke bare det , jeg VET at jeg blir strålende fornøyd.....så om en ukes tid blir det vel ytterligere en eller to "avdukinger" av noe nytt... :D

Espen

rama

biskopen av holmlia
    Ble medlem
    09.06.2003
    Antall liker
    21.775
    Sted
    oslo
    Torget vurderinger
    17
    ssm skrev:
    he he , gago da......du har jo noen kilo på ryggen selv.... ;D

pøh, jeg fikk et flyttebyrå til å bære ned mezzoene fra gården. 8)

btw, hvordan er mauhorna fra øvre mellomtone og opp?
    er det nok detaljer, dynamikk og sprut, eller oppleves lyden som avrullet?
    føler du noe behov for å slenge på superdiskanter for å "hjelpe til litt" helt der oppe?

kunne du tenke deg å prøve andre lowther-elementer på horna?
    hva med toppmodellene ex4, dx4 eller pm4?

moro at du har fått til bassen iaff.

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn