Musikkmannen
Musikk i fokus
Da fant jeg fram denne.mikefish skrev:setter på denne som siste plate ut i kveld :
Tina Brooks - true blue
Da fant jeg fram denne.mikefish skrev:setter på denne som siste plate ut i kveld :
Tina Brooks - true blue
Finnes ikke flaut dette. Å oppdage nye artister er alltid kjekt uansett når platen er utgitt. Hvis du vil gå videre med Bodil Niska anbefales denne.Ulf-B skrev:Nå holder jeg på med en førstegangs gjennomlytting av Bodil Niska, Night Time.
Flaut å måtte innrømme det, men denne ble ikke kjøpt inn før i dag. En liten kjapp tur innom diskstasjonen på PCen sto også på programmet før avspillingen kunne starte.
Nå nærmer jeg meg snart halvhørt plate, og dette var - så langt - veldig bra.
PS. 3 timer senere: Løp og kjøp!
Ikke sant vel.vredensgnag skrev:Brian Bromberg Wood II
Klarer ikke å la være!
Hei Mikefish!mikefish skrev:hører denne for aller første gang nå :
Sonny Clark - dial S for Sonny
har to plater av han fra før av.
Bodil Niska ble avspilt for et par dager siden.kjempeflott utgivelse.
var det slik at du hadde kjøpt Bugge Wesseltoft's nye Elektron ? har lagt inn en bestilling pa denne.ut i fra omtalen i avisene tror jeg at jeg har en go'bit i vente !
mvh. s,
Ja, da er Bodil Niska, Blue også kjøpt inn og gjennomlyttet. Bra saker - takk for tipset!Elektron skrev:Finnes ikke flaut dette. Å oppdage nye artister er alltid kjekt uansett når platen er utgitt. Hvis du vil gå videre med Bodil Niska anbefales denne.Ulf-B skrev:Nå holder jeg på med en førstegangs gjennomlytting av Bodil Niska, Night Time.
Flaut å måtte innrømme det, men denne ble ikke kjøpt inn før i dag. En liten kjapp tur innom diskstasjonen på PCen sto også på programmet før avspillingen kunne starte.
Nå nærmer jeg meg snart halvhørt plate, og dette var - så langt - veldig bra.
PS. 3 timer senere: Løp og kjøp!
Elektron
Hei ElektronElektron skrev:Var en tur i Oslo i embeds medfør nå i uken og fikk tid til å besøke Bodil Niska sin butikk Bare Jazz. Flott utvalg og god ekspertise bak disken. Kjøpte litt av hvert som jeg skal kose meg med i helgen. Jeg fikk anbefalt en rolig sak med Ulf Wakenius og Forever you. Den har jeg lyttet til i kveld. Veldig fin.
Elektron
Tar meg den frihet å svare.56fwb skrev:Hei ElektronElektron skrev:Var en tur i Oslo i embeds medfør nå i uken og fikk tid til å besøke Bodil Niska sin butikk Bare Jazz. Flott utvalg og god ekspertise bak disken. Kjøpte litt av hvert som jeg skal kose meg med i helgen. Jeg fikk anbefalt en rolig sak med Ulf Wakenius og Forever you. Den har jeg lyttet til i kveld. Veldig fin.
Elektron
Et spørmål fra en tidligere Osloinvåner - nå busatt i Møre og Romsdal
Hvor i Oslo ligger denne "godtebutikken".. til Fru Niska.
Har hun event en nettadresse???
mvh