Trondheim Jazzorkester - Antropocen (2017)
|
Denne er "sinnssykt" bra! (...eller: denne liker jeg veldig godt... ! ) Har du anlegg som kan formidle klangnyansene og dynamikken i orgelet her er du langt på vei. Musisering og spilleglede er ren bonus!
Mulig spørsmålet ikke passer inn her, men ser Platekomp. har nettsalg på ACT cd-er og vinyl nå. Jeg har noen ACT-plater fra før, men kanskje noen har anbefalinger utover denne (jeg vurderer denne nå
Er kanskje ikke alle dager det passer å høre på Nina, men gikk nå for denne boksen og synes den er bra. Men smaken er som baken som de sierStingsilda: Vel, kos deg med Nina. Jeg kan garantere såpass at hu aldri kommer innom vegga her med en eneste tone.. Jenta har- etter min mening- omtrent like lite å melde med som Jane Monheit, men liker du Nina vil du nok sette pris på Jane også. Jeg har gått litt i fusionhjørnet idag, nordover til Island. MezzoforteTenkte det var tid for noe "taffel"...Beinhard siste uke..
Auditor:Baluba, Stingsilda: Gud vet hvor lenge jeg har søkt etter de to der..HELP!!!