Sluket
Holistisk Hifi Helt
Den alltid smakfulle Stanley Clarke
De tidlige Clarke albumene er bautaer i tiden - men de senere produksjonene er
heller ikke dårlige selv om det dreier seg om mye smoothere saker enn f.eks. "School Days" skiva.
Bluazz?Er dette Jazz eller Blues, hmmm ? Men det svinger bra
Er dette også en av de utallige EU-billig kopiene??
GN utgivelsen fra 2015 låter vist ganske OK, etter hva folk sier
Dette er ikke fra Waxtime in color. Husker ikke hva jeg betalte for denne, men mener den ikke var spesielt billig. Jeg har notert at jeg vasket den i ultralydvasker i sep 2015. Jeg har således hatt denne i noen år. Min versjon er fra GN Records i Italia, fra original analog master tape. Jeg lurer på om det er noe samarbeid med Gold Note
Profile: | Italian remastering record label. Starting January 2016, the website redirected to the one of Gold Note, a high-end audio brand made in Italy. The GN Records catalogue can still be purchased at Akamai Audio online store. Capitalized as GN Records Production Engineer: Maurizio Aterini from Gold Note Sound Engineers: Flavio Lenzi from MinRecords Francesco Nisi from Metriotes Cutting Process Engineer: Roberto Barbolini from Cutterhead Repair Show more |
---|---|
Contact Info: | GN Records, the Gold Note Record Label from Florence, Tuscany, Italy VAT Number 05751200485 (Akamai S.r.l.) |
Links: | web.archive.org , akamaiaudio.it |
Det stemmer at den er fra GN, men den låter betraktelig bedre enn ganske okGN utgivelsen fra 2015 låter vist ganske OK, etter hva folk sier
En 22 år ung Watkins på bass her. Hva vi gikk glipp av.En av to Blue note watkins plater. Desverre døde han ung.