Chalshus
Hi-Fi freak
Nå spiller jeg denne på LP. (Verve V6-8629)
Vedlegg
-
29.7 KB Visninger: 345
Ja, enig, veldig bra plate. Liker både radio-opptakene og live-opptaket.pedal skrev:Min (nye) RT favoritt. Og absolutt den med best lyd. Spiller tittelkuttet og tenker "hva faen trenger man hi-rez for".
Pent bilde, om det er lov å si det i en jazztråd Har dessverre ingenting med henne, jeg burde nok.C. Alshus skrev:Nå spiller jeg denne på LP. (Verve V6-8629)
Det var da voldsomt til beskjedenhet.. ;Dsoundscape skrev:Rødmer ydmykt :
Takk for tips, smaksprøven på hjemmesiden falt 100% i smak! Bestilt derfor "Live at FIP" fra amazon.uk. Dobbel-cd på vei i posten.soundscape skrev:.......Hadouk Trio er noe av det som er mest spilt hos meg i 2010. Live at FIP er verd å sjekke ut hvis du har sans for jazz av den mer etniske sorten.
De er veldig bra live, nevnte plate er også bra produsert.
Her er hjemmesiden: http://www.didiermalherbe.com/trioe.html
Skal ordne meg med sånn araber flic flac jeg også jeg blir storLydfreak skrev:Live at FiP fikk jeg faktisk med på kjøpet sammen med tre andre plater når jeg handlet en skive på qobuz.com...alt som flac
zimon skrev:Takk for tips, smaksprøven på hjemmesiden falt 100% i smak! Bestilt derfor "Live at FIP" fra amazon.uk. Dobbel-cd på vei i posten.soundscape skrev:.......Hadouk Trio er noe av det som er mest spilt hos meg i 2010. Live at FIP er verd å sjekke ut hvis du har sans for jazz av den mer etniske sorten.
De er veldig bra live, nevnte plate er også bra produsert.
Her er hjemmesiden: http://www.didiermalherbe.com/trioe.html
Oregon, ja takk! Var her vi skulle hatt sånne fjesbokknapper som bare sier --> "Like" (ser jo slike overalt nå, og jeg har ikke engang fjesbok!)soundscape skrev:Et annet av husets favoritt-band
...ta deg tid til å nyte denne , og hør selv !
Ke? Er det noe Kenneth Sivertsen har uttalt (høres/ser sånn ut), eller noe du faktisk spiller?baluba skrev:Eg spele engelske hestajazz.
Det er et uttrykk jeg ha brukt siden før Kenneth var ferdig med studiene, men også Arne Bendiksen brukte det en natt vi satt og diskuterte jazz og country. Virtuos country er hestejazz, og jeg skrev nok innlegget kun fordi jeg hørte på country samtidig som jeg leste om jazz.zimon skrev:Ke? Er det noe Kenneth Sivertsen har uttalt (høres/ser sånn ut), eller noe du faktisk spiller?baluba skrev:Eg spele engelske hestajazz.
Kuult!baluba skrev:Det er et uttrykk jeg ha brukt siden før Kenneth var ferdig med studiene, men også Arne Bendiksen brukte det en natt vi satt og diskuterte jazz og country. Virtuos country er hestejazz, og jeg skrev nok innlegget kun fordi jeg hørte på country samtidig som jeg leste om jazz.zimon skrev:Ke? Er det noe Kenneth Sivertsen har uttalt (høres/ser sånn ut), eller noe du faktisk spiller?baluba skrev:Eg spele engelske hestajazz.
hjemmeside: http://www.ytre.suloen.no/"Ytre Suløens kanskje mest særegne plate. Her går bandet i en totalt ny retning repertoar-messig, og gjør sine tolkninger av mer moderne jazz-musikk, skrevet av komponister som Charlie Mingus, Carla Bley og Roland Kirk. Denne åpenheten i forhold til stilarter og komponister har kjennetegnet bandet siden.
Side A
1. Tank, Town Bump
2. Black and Crazy Blues
3. A Solas
4. Sobbin Blues
5. Oh Lord, dont Drop that Atomic Bomb on Me
Side B
1. Ecclusiastics
2. Jelly Roll
3. Copyright Royalties
4. Down Home Rag
5. Selfportrait in 3 Colors