Politikk, religion og samfunn JB eller DJT

Hvem vinner, og hvem taper fører til mest bråk?


  • Totalt antall stemmer
    23
  • Avstemningen er stengt .

Roald

Hi-Fi freak
Ble medlem
25.06.2005
Innlegg
5.271
Antall liker
2.508
Torget vurderinger
1
Hvem vinner, og hvem taper fører til mest bråk?
 

AndersR

Hi-Fi freak
Ble medlem
15.05.2011
Innlegg
5.066
Antall liker
3.742
Sted
Oslo
Torget vurderinger
1
Bråk blir det nok uansett, det er det eneste som er helt sikkert....
 

Roald

Hi-Fi freak
Ble medlem
25.06.2005
Innlegg
5.271
Antall liker
2.508
Torget vurderinger
1
Er mer i tvil om hvem som vinner enn om når det vil bli mest bråk
 

Rune S

Hi-Fi freak
Ble medlem
13.04.2002
Innlegg
4.569
Antall liker
1.240
Torget vurderinger
11
For min del er det ingen tvil om at det blir mest bråk viss Biden taper. Da kommer sosialismen sitt anarkihode til å vise seg frem. De mest radikale i Antifa,BLM,osv
Vet ikke vilken makt Trump har til å evt overkjøre demokratiske guvernører og sette inn mer poltiti for å hindre vold og herverk? Noen som vet?
 

AndersR

Hi-Fi freak
Ble medlem
15.05.2011
Innlegg
5.066
Antall liker
3.742
Sted
Oslo
Torget vurderinger
1
Nok en gang viser du hvor frakoblet virkeligheten du er Rune. Selv når Trump leder opptellingen begynner militante Trump-supportere å lage bråk en del steder for å kreve å stanse opptellingen av stemmer, fordi de tydeligvis frykter at det ligger flere Biden-stemmer enn Trump-stemmer blant de ikke opptalte stemmene.
Du ser ikke horder av militante Biden-tilhengere demonstrere med våpen i hånd for å stoppe opptellingen av stemmer i delstatene hvor Biden leder med knapp margin. Ingen massive militante protestaksjoner der Trump har vunnet en sterk eller knepen seier heller.

Altså, selv om de ligger an til å vinne, så lager Trumpfolket bråk, og politiet må inn for å beskytte tellekorpset fra militante demonstranter. Skjønner du i det heletatt hva som skjer?
 

weld77

Æresmedlem
Ble medlem
19.09.2014
Innlegg
20.719
Antall liker
13.210
Det er helt vanvittig at noen kan sitte i Norge å bli så totalt frakoblet alt som finnes av realiteter. Selv fire år med et sirkus man ikke trodde var mulig fra et statsoverhode i et demokrati så er fortsatt noen her på berget nedsnødde nok til å støtte fyren. I dette kasuset her er det åpenbart abort som er greia siden man må være fullstendig idiot for å se på Donald Trump som en god kristen. Han klarte ikke en gang å svare på hva hans favorittvers fra bibelen var, hvilket tilsier at han aldri har lest den for han kunne sagt omtrent hvasomhelst og det ville passert.
 

otare

Æresmedlem
Ble medlem
04.04.2007
Innlegg
13.691
Antall liker
9.290
Sted
Trondheim
Jeg lurer på hva i videste Joe Biden har med sosialisme å gjøre? Han ville vel stemt Høyre hvis han var nordmann.
 

Aurora

Æresmedlem
Ble medlem
04.06.2004
Innlegg
14.911
Antall liker
11.300
Sted
Ytterst i havgapet...
Det er nok ikke bare amerikanere som har null og nada peiling på hva sosialisme og kommunisme er..... virker som det er opptil flere her også..
 

Rune S

Hi-Fi freak
Ble medlem
13.04.2002
Innlegg
4.569
Antall liker
1.240
Torget vurderinger
11
Det er det ingen tvil om!
 

Pink_Panther

Æresmedlem
Ble medlem
23.03.2006
Innlegg
19.106
Antall liker
9.413
Det er det ingen tvil om!
Fnis!!
Hvis jeg ikke husker helt feil så driver du egen næring. Har du noensinne mottatt noen for for statlig støtte? Som den erklærte antisosialist vil jeg også tro at du har nektet å motta sykepenger og fraskrevet deg en fremtidig offentlig alderspensjon.
 

erato

Æresmedlem
Ble medlem
15.03.2003
Innlegg
19.519
Antall liker
9.668
Sted
Bergen
Torget vurderinger
1
Utdannelse er også sosialistisk finansiert. Men den har åpenbart sviktet, så det beviser vel da sosialismens elendighet.
 

alipax

Hi-Fi freak
Ble medlem
29.03.2003
Innlegg
1.237
Antall liker
286
Sted
Herja
Torget vurderinger
2
Fnis!!
Hvis jeg ikke husker helt feil så driver du egen næring. Har du noensinne mottatt noen for for statlig støtte? Som den erklærte antisosialist vil jeg også tro at du har nektet å motta sykepenger og fraskrevet deg en fremtidig offentlig alderspensjon.
Er det noen motsetning mener du ?
 
Topp Bunn