Jeg trenger et møbel!

Rollmo

Medlem
Ble medlem
06.09.2005
Innlegg
29
Antall liker
2
Torget vurderinger
2
Hei godtfolk ;D

Jeg har en liten platesamling på 500-600 Lp'er. Nå trenger jeg et funksjonelt møbel å plassere dem i.

Dette møbelet må være konevennlig, (Altså se noenlunde ok ut), og ikke koste skjorta.

Det ideelle ville vært et skap i 3 høyder. Med plass til en 150-200 plater i hver høyde.

Har småunger. Så det er helt nødvendig med skapdører (fortrinnsvis låsbare).

Er det noen som kan tipse meg om hvor jeg kan få tak i noe slikt så er jeg evig takknemlig. :) :) :)

Hilsen Rollomo
 

Bortne

Hi-Fi interessert
Ble medlem
20.09.2004
Innlegg
90
Antall liker
0
Hva med å prøve å bygge et selv?
 

Dog

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.11.2004
Innlegg
3.228
Antall liker
422
Sted
Sola
Sjekk ut Montana. Finnes i alle tenkelige konfigurasjoner med og uten skap, du bestemmer. Fantastisk kvalitet, veldig bra design - og ikke sinnsyk pris.

O.
Hei godtfolk ;D

Jeg har en liten platesamling på 500-600 Lp'er. Nå trenger jeg et funksjonelt møbel å plassere dem i.

Dette møbelet må være konevennlig, (Altså se noenlunde ok ut), og ikke koste skjorta.

Det ideelle ville vært et skap i 3 høyder. Med plass til en 150-200 plater i hver høyde.

Har småunger. Så det er helt nødvendig med skapdører (fortrinnsvis låsbare).

Er det noen som kan tipse meg om hvor jeg kan få tak i noe slikt så er jeg evig takknemlig. :) :) :)

Hilsen Rollomo
 

Rollmo

Medlem
Ble medlem
06.09.2005
Innlegg
29
Antall liker
2
Torget vurderinger
2
Takk for mange fine forslag :D

Skal sjekke ut de forskjellige linkene, og se hva jeg ender opp med.

Det blir sikkert til at jeg kjøper noe. Føler ikke at jeg ville fått det bra nok til om jeg skulle bygget noe selv.

Gir en tilbakemelding her på forumet når Lp'ene mine har fått nytt hjem.

Vennlig hilsen Rollomo ;D
 

cox

Overivrig entusiast
Ble medlem
24.08.2003
Innlegg
1.108
Antall liker
294
Sted
Oslo
Torget vurderinger
1
Ivar-serien fra Ikea er helt passende. Dybden er ok og hyllene kan leveres med dører. Prisen er også lav.

Går du litt opp i pris er også Bonde-serien velegnet
 

PAR

Overivrig entusiast
Ble medlem
02.04.2006
Innlegg
542
Antall liker
1
Problemet med de kommersielle hyllene er at de ikke tåler vekta av platene. Derfor bør du se etter hyller som ikke har for langt spenn mellom sidegavler.
 
Topp Bunn