Jeg var på konsert i dag/går!

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Valentino

    JB rünnhilde
    Ble medlem
    23.04.2008
    Innlegg
    28.382
    Antall liker
    20.786
    Sted
    Ottestad
    Torget vurderinger
    1
    Jeg var på konsert i Lillehammer kirke i går. Lydtrykkskontrast mellom Brøttum Brass (1. divisjonsbrassband) og guttungens Defrost Youth Choir.
    Kan absolutt anbefale Brøttum Brass om du liker trøkk og finesse og bor på innlandet. De har flere konserter før jul.
     

    ttmivar

    Medlem
    Ble medlem
    21.06.2009
    Innlegg
    36
    Antall liker
    21
    Torget vurderinger
    1
    Jeg var også på konsert i Lillehammer i går, det var Kari Bremnes sin konsert i Maihaugsalen. Flott forestilling, fantastisk band, og Kari sjøl da, som bestandig gir oss gåsehud. Desverre var vokallyden en skuffelse, bare mulig å få med ordene på de rolige sangene.
     

    Master Audio

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    08.07.2006
    Innlegg
    1.058
    Antall liker
    1.367
    Sted
    Trondheim Stockholm
    1FB15D0F-9E3E-49B4-BF40-BA0E085819B7.jpg


    9F80EB28-2976-4CAF-B317-165A96D44D18.jpg


    Bremnes i Trondheim || stor konsertopplevelse!!.

    Når Kari Bremnes og hennes band opptrer i Trondheim føles det liksom at vi har henne på sin hjemmebane. Hun er kul, humoristisk og selvsikker. Konserten i går kveld var simpelthen en mektig opplevelse!. En ny plate er på trappene, og allerede nå satt de fremførte sangene som en kule!. Timingen i musikken, det ur-melodiøse, og til tider også lyden var veldig bra. Byscenen ga i går en uvanlig flott stemmegjengivelse, makrodynamikk og landskap i lydbildet. Og Kari selv, får mer og mer ut av hennes magiske forførende grunnkarakter eldre hun blir - fantastisk!!.

    Børre Flyen: Trommer
    Petter Unstad: Bass/ vokal
    Børge Petersen-Øverleir: Gitar
    Bengt E. Hanssen: Tangenter/ vokal
    Geir Østensjø: Lyd

    Mvh. F

    6E6519AC-B116-454D-841E-03B9932E582F.jpg
     

    ttmivar

    Medlem
    Ble medlem
    21.06.2009
    Innlegg
    36
    Antall liker
    21
    Torget vurderinger
    1
    Sjelden kost meg på konsert som i går. Arild Andersen med sine nye musikere på besøk i Gjøvik i går kveld leverte en forestilling som virkelig imponerte en full sal på Friscena. Spilleglede, variasjoner i låtvalget, et fantastisk presist samspill, utallige stemninger, ja, det er bare en ting å si til alle musikkelskere, ikke bare jazzfolket, benytt anledningen til å høre dette toppklasse bandet, dem er på turne nå. (Tønsberg i kveld)


    Arild Andersen, bass
    Helge Lien, piano
    Marius Neset, saksofoner
    Håkon Mjåset Johansen, trommer
     

    bambadoo

    Æresmedlem
    Moderator
    Ble medlem
    11.10.2002
    Innlegg
    22.078
    Antall liker
    10.479
    Sted
    Lørenskog
    Torget vurderinger
    16
    Og en kompis minnet meg på konsert med Heather Nova - parkteateret Oslo i morgen. Hadde visst billetter...
     

    brotevatn

    Hi-Fi interessert
    Ble medlem
    04.02.2010
    Innlegg
    88
    Antall liker
    229
    Torget vurderinger
    1
    Las Vegas

    Guns and Roses på fredag og Lady Gaga i går
     

    Vedlegg

    soundscape

    Æresmedlem
    Ble medlem
    21.09.2005
    Innlegg
    10.934
    Antall liker
    32.854
    Sted
    Nordre Follo
    Torget vurderinger
    17
    MAGMA på Cosmopolite i Oslo i går. Definitivt en konsertopplevelse man neppe finner maken til . Bandet ble startet av Christian Vander for 50 år siden , og han er vel den eneste fra originalbesetningen .Stella Vander som han også er gift med er med på vokal , men utover det har medlemmer kommet og gått. Allikevel låter det 100% Magma.
    Savnet tredje vokalisten i går , noe som ville gitt mer løft i de vokale partiene, men innsatsen ellers var det ikke noe å utsette på. Har ingen bilder , men denne videoen er ganske representativ for de som ikke kjenner bandet.

     

    RealMonkey

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    01.09.2010
    Innlegg
    201
    Antall liker
    246
    Sted
    Lillestrøm
    Second that!

    Enig, soundscape! Jeg var også på Magma i går. Som vanlig, en fantastisk musikalsk opplevelse! Jeg fikk heller ikke revet meg vekk for å knipse bilder.
     

    superhkm

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.04.2005
    Innlegg
    4.045
    Antall liker
    2.989
    Torget vurderinger
    2
    Hedvig Molllestad Trio , Last Train, i går.

    Få ting er mer tilfredstillende enn å se dritbra band på bittesmå scener. Stonerjazzprog(!) med glimt i øyet framført av tre svært habile og spilleglade mennesker.

    Bra lyd var det også, det pleier å være i høyeste laget på Last, ikke i går.

    HMT.jpg



    På vei hjem tenkte jeg på hvilken kul konsertby Oslo er blitt, og hvor mye vi har å takke Jan Erik Kongshaug for.
     

    PederP

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    27.04.2019
    Innlegg
    4.176
    Antall liker
    12.666
    Sted
    Nordvest på Jæren
    Torget vurderinger
    2
    Listen in the dark på Hifiklubben i Stavanger i dag var ein sjikkeleg opptur.
    20191113_191620_resized.jpg
    20191113_234211_resized.jpg

    Gjekk rett heim og fann fram Radka Toneff og Joni Michell på plate.
    Kanskje eg må prøve same seansen i morgon på anlegg nr. 1.

    Peder
     

    bluesbreaker

    Hundeeier
    Ble medlem
    05.03.2009
    Innlegg
    22.514
    Antall liker
    57.382
    Sted
    Blåskogen
    Torget vurderinger
    1
    Hedvig Molllestad Trio , Last Train, i går.

    Få ting er mer tilfredstillende enn å se dritbra band på bittesmå scener. Stonerjazzprog(!) med glimt i øyet framført av tre svært habile og spilleglade mennesker.

    Bra lyd var det også, det pleier å være i høyeste laget på Last, ikke i går.

    På vei hjem tenkte jeg på hvilken kul konsertby Oslo er blitt, og hvor mye vi har å takke Jan Erik Kongshaug for.
    På Hamar også:)

    IMG_20191105_211457.jpg
     

    soundscape

    Æresmedlem
    Ble medlem
    21.09.2005
    Innlegg
    10.934
    Antall liker
    32.854
    Sted
    Nordre Follo
    Torget vurderinger
    17
    Kom nettopp hjem fra Herr Nilsen i Oslo og konsert med Adam Holtzman & Brave New World. Til dere som liker fusion / jazz - dette er fra aller øverste hylle ! Fyren spilte 4 år med Miles Davis rundt Tutu albumet , som han også medvirker på. Bandet han spiller med nå låter så tett og bra at de nesten spilte sokkene av de 13 stk. eller noe sånt som hadde funnet veien dit. Helt surrealistisk å sitte foran den lille scenen så nærme at man nesten kan ta på keyboardet - og høre på et band på det nivået.

    Sorry folkens - dere dreit dere ut big time ved å ikke stille opp i kveld. Dette var årets konsert for min del , og jeg har sett en del bra.
     

    KvennaMekaniske

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    15.02.2016
    Innlegg
    108
    Antall liker
    65
    Sted
    Sandsvær
    Bjella på Mølla

    Hørte Stein Torleif Bjella på Mølla på Kongsberg i går kveld. For et band han har med seg nå for tida! Omtrent samme besetning som på Sentrum Scene / førjulskonserten i fjor, men ikke like mange om jeg husker rett. Kenneth Kapstad og Geir Sundstøl har jeg vært fan av lenge, men Eirik Øien og Christer Knutsen er ikke stort dårligere de. Litt av et lag.
    Visesangeren Bjella blir litt borte i rockeren Bjella, men jeg liker det. Men han hadde også noen låter med bare kassegitar, samt et par dikt fra Jordsjukantologien. Som det framgår er jeg stor fan av Bjella, både som musiker og lyriker. Jeg prøver å få med meg når han er i nærheten, men rekker dessverre ikke konserten på Sentrum Scene i år.

    Når jeg kom hjem, fant jeg også Jordsjukantologien på 48kh/24 bit FLAC, så da er Bjellasamlinga min komplett igjen.
    DSC_2052 lite.JPG

    Beklager bildekvaliteten.
     

    Powerpoint

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.04.2003
    Innlegg
    7.407
    Antall liker
    12.891
    Kom nettopp hjem fra Herr Nilsen i Oslo og konsert med Adam Holtzman & Brave New World. Til dere som liker fusion / jazz - dette er fra aller øverste hylle ! Fyren spilte 4 år med Miles Davis rundt Tutu albumet , som han også medvirker på. Bandet han spiller med nå låter så tett og bra at de nesten spilte sokkene av de 13 stk. eller noe sånt som hadde funnet veien dit. Helt surrealistisk å sitte foran den lille scenen så nærme at man nesten kan ta på keyboardet - og høre på et band på det nivået.

    Sorry folkens - dere dreit dere ut big time ved å ikke stille opp i kveld. Dette var årets konsert for min del , og jeg har sett en del bra.
    Jamen, jamen...vi (Grumpy, Jon og jeg) var på Cosmopolite for å legge lytteapparatene våre til Mike Stern og kompisene hans.
    Så vi lyttet til musikk fra samme genre i hvert fall. Det smakte ikke vondt med trommeslager, bassist og gitarist i verdensklasse heller kan jeg fortelle deg. Men tror deg på det du forteller om Adam Holtzman. Men aldeles tragisk at det ikke var stinn brakke gitt hva han spilt sammen med i band og personer tidligere.
     

    Henrik.326

    Medlem
    Ble medlem
    09.10.2018
    Innlegg
    46
    Antall liker
    15
    Sted
    Kongsberg
    Hørte Stein Torleif Bjella på Mølla på Kongsberg i går kveld. For et band han har med seg nå for tida! Omtrent samme besetning som på Sentrum Scene / førjulskonserten i fjor, men ikke like mange om jeg husker rett. Kenneth Kapstad og Geir Sundstøl har jeg vært fan av lenge, men Eirik Øien og Christer Knutsen er ikke stort dårligere de. Litt av et lag.
    Visesangeren Bjella blir litt borte i rockeren Bjella, men jeg liker det. Men han hadde også noen låter med bare kassegitar, samt et par dikt fra Jordsjukantologien. Som det framgår er jeg stor fan av Bjella, både som musiker og lyriker. Jeg prøver å få med meg når han er i nærheten, men rekker dessverre ikke konserten på Sentrum Scene i år.

    Når jeg kom hjem, fant jeg også Jordsjukantologien på 48kh/24 bit FLAC, så da er Bjellasamlinga min komplett igjen.
    Vis vedlegget 561045
    Beklager bildekvaliteten.
    Der var jeg også!

    Super konsert med god miks. Knallbra band.
    Bjella er alltid gøy!
     

    soundscape

    Æresmedlem
    Ble medlem
    21.09.2005
    Innlegg
    10.934
    Antall liker
    32.854
    Sted
    Nordre Follo
    Torget vurderinger
    17
    Kom nettopp hjem fra Herr Nilsen i Oslo og konsert med Adam Holtzman & Brave New World. Til dere som liker fusion / jazz - dette er fra aller øverste hylle ! Fyren spilte 4 år med Miles Davis rundt Tutu albumet , som han også medvirker på. Bandet han spiller med nå låter så tett og bra at de nesten spilte sokkene av de 13 stk. eller noe sånt som hadde funnet veien dit. Helt surrealistisk å sitte foran den lille scenen så nærme at man nesten kan ta på keyboardet - og høre på et band på det nivået.

    Sorry folkens - dere dreit dere ut big time ved å ikke stille opp i kveld. Dette var årets konsert for min del , og jeg har sett en del bra.
    Jamen, jamen...vi (Grumpy, Jon og jeg) var på Cosmopolite for å legge lytteapparatene våre til Mike Stern og kompisene hans.
    Så vi lyttet til musikk fra samme genre i hvert fall. Det smakte ikke vondt med trommeslager, bassist og gitarist i verdensklasse heller kan jeg fortelle deg. Men tror deg på det du forteller om Adam Holtzman. Men aldeles tragisk at det ikke var stinn brakke gitt hva han spilt sammen med i band og personer tidligere.
    Mike Stern er unnskyldning nok det:) Vi er ganske bortskjemte med bra konserter i Oslo og Norge generelt. Forleden når jeg så Magma , spilte Tangerine Dream på en annen scene samme kveld . Men at Holzman & co ikke drar 20 betalende personer en gang er jo helt tragisk. Hadde ventet utsolgt på de 150 plassene de har til rådighet der. Leste litt om trommisen deres også , det var ramset opp over 30 folk han har spilt med . Mange store innen jazz , fusion , soul, funk osv. Det kompet satt så jeg halvveis lå i stolen med halvåpen munn første halvtimen. Helt vanvittig bra. Kona til Holzman som spiller gitar faktisk, Hun har vel også gjort seg bemerket på jazz scener over there. Ganske kul spillestil , litt mer rocka enn resten av gjenget , med masse fuzz og gode 70 talls vibber.
     

    Powerpoint

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.04.2003
    Innlegg
    7.407
    Antall liker
    12.891
    Kom nettopp hjem fra Herr Nilsen i Oslo og konsert med Adam Holtzman & Brave New World. Til dere som liker fusion / jazz - dette er fra aller øverste hylle ! Fyren spilte 4 år med Miles Davis rundt Tutu albumet , som han også medvirker på. Bandet han spiller med nå låter så tett og bra at de nesten spilte sokkene av de 13 stk. eller noe sånt som hadde funnet veien dit. Helt surrealistisk å sitte foran den lille scenen så nærme at man nesten kan ta på keyboardet - og høre på et band på det nivået.

    Sorry folkens - dere dreit dere ut big time ved å ikke stille opp i kveld. Dette var årets konsert for min del , og jeg har sett en del bra.
    Jamen, jamen...vi (Grumpy, Jon og jeg) var på Cosmopolite for å legge lytteapparatene våre til Mike Stern og kompisene hans.
    Så vi lyttet til musikk fra samme genre i hvert fall. Det smakte ikke vondt med trommeslager, bassist og gitarist i verdensklasse heller kan jeg fortelle deg. Men tror deg på det du forteller om Adam Holtzman. Men aldeles tragisk at det ikke var stinn brakke gitt hva han spilt sammen med i band og personer tidligere.
    Mike Stern er unnskyldning nok det:) Vi er ganske bortskjemte med bra konserter i Oslo og Norge generelt. Forleden når jeg så Magma , spilte Tangerine Dream på en annen scene samme kveld . Men at Holzman & co ikke drar 20 betalende personer en gang er jo helt tragisk. Hadde ventet utsolgt på de 150 plassene de har til rådighet der. Leste litt om trommisen deres også , det var ramset opp over 30 folk han har spilt med . Mange store innen jazz , fusion , soul, funk osv. Det kompet satt så jeg halvveis lå i stolen med halvåpen munn første halvtimen. Helt vanvittig bra. Kona til Holzman som spiller gitar faktisk, Hun har vel også gjort seg bemerket på jazz scener over there. Ganske kul spillestil , litt mer rocka enn resten av gjenget , med masse fuzz og gode 70 talls vibber.
    Flott :cool: Av og til er det leit man ikke kan dele seg i to :p
    Tangerine Dream har iht mine ører for lengst passert middagshøyden og blitt svulstig intetsigende muzak.
    Lytt heller til Free Projekt System, Redshift, Arc og første skiva til Kubusschnitt.
     

    oes

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    16.01.2008
    Innlegg
    635
    Antall liker
    534
    Torget vurderinger
    7
    Bjørn Eidsvåg og Sigvart Dagsland i Oslo Konserthus

    Var på en veldig fin konsert i går og hørte på disse to karene med band. Fantastiske musikere, alle 7. Og overraskende god lyd i konserthuset, denne kvelden. https://www.oslokonserthus.no/program/bjørn-eidsvåg-sigvart-dagsland-med-band/

    De spilte et par nye låter som de hadde samarbeidet om, men ellers gamle klassikere fra egne kartotek, både sammen og hver for seg. Høydepunktet var kanskje «det eneste ho ønska seg det var ein solskinnsdag»

    De spiller forøvrig en del andre plasser denne høsten.
    89F7F018-F39D-4F12-83A2-FBD4352C59ED.jpg
    78A8A346-8354-46DA-914D-AA59CFC704C2.jpg
     

    Grumpy

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.06.2007
    Innlegg
    5.618
    Antall liker
    15.404
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    1
    Kom nettopp hjem fra Herr Nilsen i Oslo og konsert med Adam Holtzman & Brave New World. Til dere som liker fusion / jazz - dette er fra aller øverste hylle ! Fyren spilte 4 år med Miles Davis rundt Tutu albumet , som han også medvirker på. Bandet han spiller med nå låter så tett og bra at de nesten spilte sokkene av de 13 stk. eller noe sånt som hadde funnet veien dit. Helt surrealistisk å sitte foran den lille scenen så nærme at man nesten kan ta på keyboardet - og høre på et band på det nivået.

    Sorry folkens - dere dreit dere ut big time ved å ikke stille opp i kveld. Dette var årets konsert for min del , og jeg har sett en del bra.
    Jamen, jamen...vi (Grumpy, Jon og jeg) var på Cosmopolite for å legge lytteapparatene våre til Mike Stern og kompisene hans.
    Så vi lyttet til musikk fra samme genre i hvert fall. Det smakte ikke vondt med trommeslager, bassist og gitarist i verdensklasse heller kan jeg fortelle deg. Men tror deg på det du forteller om Adam Holtzman. Men aldeles tragisk at det ikke var stinn brakke gitt hva han spilt sammen med i band og personer tidligere.
    Mike Stern er unnskyldning nok det:) Vi er ganske bortskjemte med bra konserter i Oslo og Norge generelt. Forleden når jeg så Magma , spilte Tangerine Dream på en annen scene samme kveld . Men at Holzman & co ikke drar 20 betalende personer en gang er jo helt tragisk. Hadde ventet utsolgt på de 150 plassene de har til rådighet der. Leste litt om trommisen deres også , det var ramset opp over 30 folk han har spilt med . Mange store innen jazz , fusion , soul, funk osv. Det kompet satt så jeg halvveis lå i stolen med halvåpen munn første halvtimen. Helt vanvittig bra. Kona til Holzman som spiller gitar faktisk, Hun har vel også gjort seg bemerket på jazz scener over there. Ganske kul spillestil , litt mer rocka enn resten av gjenget , med masse fuzz og gode 70 talls vibber.
    Hr. Nilsen får lite publisitet annet enn "vi som" enten følger artisten, eller som periodevis stikker innom nettsiden for å skumme igjennom konsertlista. -Jeg har også opplevd verdensartister på samme sted spille for en håndfull mennesker. Snakk om intimkonserter. En gang måtte jeg til og med hjelpe Terry Evans og Hans Theessink med å bære inn gitarene ettersom de var sent ute og måtte parkere den grønne belgiskregistrerte kassebilen på fortauet utenfor.

    Snodig, men likefullt konserter man aldri, aldri glemmer.
     
    Sist redigert:

    soundscape

    Æresmedlem
    Ble medlem
    21.09.2005
    Innlegg
    10.934
    Antall liker
    32.854
    Sted
    Nordre Follo
    Torget vurderinger
    17
    Man får tro Mr. Stern var en medvirkende årsak til det dårlige fremmøte , og håper ikke det skremte Holzman til å droppe Norge ved en annen anledning. Vi er som nevnt tidligere bortskjemt med mye bra konserter her. Hadde en liknende opplevelse med Oregon (Ralph Towner & co)på gamle Belleville mange år siden. Stilte opp i god tid fordi billettsalg foregikk ved fremmøte - og når vi kom dit var det ikke en kjeft utenfor. Hadde det ikke vært for at vi hørte de gjorde en soundcheck ville jeg trodd vi sto ved feil dør :) Når konserten startet var det ganske glissent i lokalet , mens de leverte en uforglemmelig konsert.
     

    KapteinUfattelig

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    29.01.2005
    Innlegg
    501
    Antall liker
    146
    Torget vurderinger
    4
    Enig! Veldig bra konsert. God kontakt med publikum og kanon respons fra salen. Dra meg baklengs som de kan spille :cool:
     
    U

    utgatt60135

    Gjest
    Veldig flott å endelig på sett enn Björk konsert. Det var like storslagent og flott som ventet, Kanskje ikke de fineste låtene sånn totalt sett, men det var en konsert utenom det vanlige.med et spektaktuært show. En stor kunstner med særpreget musikk og vokal.




     

    Andy

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    13.07.2003
    Innlegg
    2.721
    Antall liker
    4.395
    Sted
    Nøtterøy
    September When på Nøtterøy kulturhus. Meget bra konsert. Fikk med meg mange av mine favoritt-låter med SW. :)

    September.jpg
     

    Powerpoint

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.04.2003
    Innlegg
    7.407
    Antall liker
    12.891
    Veldig flott å endelig på sett enn Björk konsert. Det var like storslagent og flott som ventet, Kanskje ikke de fineste låtene sånn totalt sett, men det var en konsert utenom det vanlige.med et spektaktuært show. En stor kunstner med særpreget musikk og vokal.




    Det var snodig å sitte der å vente på alvedronningen fra Sagaøya, og lytte til alle disse rare våte organiske lydene som gikk i loop (dyrelivet som tilhører forestillingen).
    Etter hvert ble jeg avslappet og rolig. Koret fra Island som endelig kom på var på grensen hva lengden på fremføring angikk før Bjørk kom på.
    Scenen som utgjør et slags evolusjonært fremtidslandskap av skivesopp i etasjer eller koraller under vann for den saks skyld gav rom for mye bevegelse. Det var få kjente instrumenter, mye forehåndsprogrammerte lyd filer og synt, slagverk og intet mindre enn en islandske fløyte septet.
    Damene med fløyter i alle mulige og "umulige" kreasjoner og størrelser kan virkelig spille.
    Vi fikk ikke på noe tidspunkt se frøken Gudmunnsdottir uten maske, men hun tilkjennegav flere ganger at stemmeprakten og det fabelaktige trøkket hun har ennå er intakt. Sammen med kulissene og de komplekse og særdeles flotte animasjonene som ble projisert på sceneteppet og bak utøverne, utgjorde kostymer og musikk en høyere enhet. Faktisk noe å dvele ved i seg selv.

    Det var ikke mye "kjent" materiale vi ble presentert for som Lyngen påpeker, men det var så absolutt verdt å få med seg av den store lille multikunstneren.
    Hun er på konstant søken, og det resulterer i spektakulære instrumenter og data animasjon i grenseland mellom maskin og menneske. Ikke minst hvordan bioteknologi kan anvendes for å skape nye livsformer, være seg evolusjonært eller tuklet med av homo sapiens.
    Jeg føler meg heldig som endelig fikk bivåne damen på 5 rad fra scenekanten.
     

    superhkm

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.04.2005
    Innlegg
    4.045
    Antall liker
    2.989
    Torget vurderinger
    2
    Needlepoint.jpg


    Needlepoint på Victoria i går. Relativt nytt bekjentskap for meg ,men Rytmeseksjonen med Hænglse og Olsen er gamle travere. Det er sikkert Klakegg ( gitar, vokal ) og Wallumrød også, men jeg har aldri sett de live før.

    Jeg kom for det fantastiske drivet Nikolai Hængsle tilfører alle band han spiller i og hvordan Olsen kan sno seg rundt inn under over dette.

    Det jeg jeg forundres over er hvilken fin låtskriver Klakegg er, nydelige underfundige akkordrekker og fine harmonier.

    Bra oppmøte, kanskje bra nok til at de kunne hevet ut flesteparten av de håpløse kafebordene.. dette er uansett "ståmusikk"

    Lyden var upåklagelig, hørt fra baren..
     

    ptb

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.11.2008
    Innlegg
    14.309
    Antall liker
    16.927
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    13
    Dark Side Of The Wall i Oslo konserthus i går.


    IMG_1272.jpg


    En absolutt prisverdig seanse:)
     

    bluesbreaker

    Hundeeier
    Ble medlem
    05.03.2009
    Innlegg
    22.514
    Antall liker
    57.382
    Sted
    Blåskogen
    Torget vurderinger
    1
    raknes wilhelmsen 1.jpg

    Steinar Raknes og Unni Wilhelmsen på et bortimot fullt Gregers på Hamar i går.
    Mye kjentfolk!:)
     
    • Liker
    Reaksjoner: ptb
    U

    utgatt25555

    Gjest
    Var på konsert på onsdagskvelden..Rigmor Gustafsson Quartet! Hun har vel ikke värt noen direkte favoritt, men det finns mye lyd i den lille kroppen! og for noen musikere hun har med seg, de er nesten verdt en trio i seg selv! For meg blir stilen hennes litt for mye pop-jazz, det når ikke helt frem her. Men live er noe annet enn hermetisert reproduksjon så det var atter en hyggelig kveld på Nefertiti jazzklubb i Göteborg, gleder meg til neste gang, det er noe eget der :cool:

    IMG_5515.jpg


    mvh
     

    bluesbreaker

    Hundeeier
    Ble medlem
    05.03.2009
    Innlegg
    22.514
    Antall liker
    57.382
    Sted
    Blåskogen
    Torget vurderinger
    1
    Hellbillies 30 år på vegen, Hamar kulturhus 5/03/20.
    Innfrir alltid Live. Med åra høres de mer og mer ut som Grateful Dead og Allmann Brothers, og det synes ikke jeg gjør noe.

    Hellbillies Hamar 20 1.jpg


    Lillebror Haugen overbeviste på X-antall gitarer.

    Hellbillies L H 1.jpg
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn