weld77
Æresmedlem
- Ble medlem
- 19.09.2014
- Antall liker
- 14.603
Akkurat ferdig med wilco i Düsseldorf. Fett som faen og en lydkvalitet sentrum scene aldri har vært i nærheten av. Og tre eur for en øl
I Düsseldorf spillte de på et kongresssenter. Lite rockevibber på vei inn - forventet nærmest en person med flipover og motivasjonsforedrag. Mye bedritne plasser (kun sitteplasser), men våre var gode. Lyden var dog referanseklasse og noe av det absolutt bedre jeg har hørt av livelyd. De som skal se de i Oslo bør se frem til det - har sett Wilco en fire-fem ganger og dette var nok det mest helstøpte jeg har sett av de live.Poster denne her også da, siden den er så apropos...
skal på torsdag (har 2 ekstra billetter). Gleder megI Düsseldorf spillte de på et kongresssenter. Lite rockevibber på vei inn - forventet nærmest en person med flipover og motivasjonsforedrag. Mye bedritne plasser (kun sitteplasser), men våre var gode. Lyden var dog referanseklasse og noe av det absolutt bedre jeg har hørt av livelyd. De som skal se de i Oslo bør se frem til det - har sett Wilco en fire-fem ganger og dette var nok det mest helstøpte jeg har sett av de live.Poster denne her også da, siden den er så apropos...
Knall konsert, men han mikskassett-oppvarmings-dj-fyren hadde jeg klart meg fint utenVar på Jean Michel Jarre i Spectrum i går (28/10) det var regerett heftig
her er en smakebit fra den kommende platen.
ikke verdens beste kvalitet, det er filmet med en iPhone 6s, men er absolutt se og hørbart
Da er de vel rimelig ukjente? Jeg har ikke hørt om dem før, men lytter til Molok nu.Det er rimelig uforståelig at vi i Norge har så gode band som Gazpacho og de som hører på de knapt fyller John Dee.
Har de mer enn 1 kjent låt?? Husker jeg så de i Trondheim i -99 eller når det nå var.