jobber innen hifi bransjen?

Jan_I

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
311
Hei
Er det noen som vet om ledige jobber innen Hifi bransjen?
Mvh Jan I

kaap

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.03.2004
Antall liker
2.683
Sted
Mo i Rana
Torget vurderinger
5
HiFiklubben har en stillig såg jeg tidligere idag... OHFC hadd og noen ledige stillinger, men det har sikkert gått for lang tid nå..

Jan_I

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
311
Hei
Tror at det er litt for lite omsetning her nord for å starte noe i nærmiljøet.Skal en begynne med noe innen elektronikk bransjen så MÅ/BØR en nok ha flere ben å stå på. (hva med bensinstasjonshighendhifi ;) ::) ;D )
Bensinstasjoner har jo alt annet enn bilutstyr nå så....
Mvh Jan I

rama

biskopen av holmlia
Ble medlem
09.06.2003
Antall liker
21.759
Sted
oslo
Torget vurderinger
17
rør og klippfisk er tingen!

Erland

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.04.2003
Antall liker
6
Tenkte en stund¨på å starte en musikk-cafe der man solgte Hifi og Musikk i to tilstøtende rom. Cafeen skulle benyttes som kontinuerlig demolokale hvor gromt utstyr ble benyttet til å underholde gjestene.

Jeg hadde faktisk veldig tro på konseptet, men heldigvis tok livet en annen retning før noe av dette ble realisert. Det hadde nok blitt veldig mye slit for lite pæng?

Men om noen skulle starte et slikt konsept så får dere i alle fall meg som gjest/kunde:)

-HP-

Overivrig entusiast
Ble medlem
07.11.2005
Antall liker
128
Hvorfor ikke bare starte en butikk som selger et snertent lite utvalg av musikk, et utvalg av DVDer og et utvalg av videogames?

For å trekke kunder kan du friste med tilbud som "4 for 300,-", Eller 89.90 pr.stk - 79-90 pr stk ved kjøp av 5 osv.

For å spe på, kan du selge hifi-produkter, og reklamere med at ved kjøp av komplett stereoanlegg får du inntil 3 CDer med på kjøpet!

Sørger du i tillegg for skjenkebevilling kan MANGE gode handler se dagens lys.....

OMF

Æresmedlem
Ble medlem
26.02.2002
Antall liker
9.369
Sted
Bergen
Torget vurderinger
14
Tenkte en stund¨på å starte en musikk-cafe der man solgte Hifi og Musikk i to tilstøtende rom.  Cafeen skulle benyttes som kontinuerlig demolokale hvor gromt utstyr ble benyttet til å underholde gjestene.

Jeg hadde faktisk veldig tro på konseptet, men heldigvis tok livet en annen retning før noe av dette ble realisert.  Det hadde nok blitt veldig mye slit for lite pæng?

Men om noen skulle starte et slikt konsept så får dere i alle fall meg som gjest/kunde:)
Dette tror jeg kunne være en god ide. Her har du en helt ordinær hifibutikk, men en har kafevirksomheten til å spe på inntektene med, og ikke minst mye mer behagelige demolokaler!

Tar noen initiativ i Bergen - trenger et sted å vanke!

mvh
OMF

Topp Bunn