A
Akle
Gjest
Skive på trappene.
Atle er ekstatisk.
Atle er ekstatisk.
Vært halvstore stjerner på den amerikansk indierockhimmelen i over 10 år nå, men det eksploderte med den forrige skiva som solgte over en mill! i usa, p.g.a profilering i en amerikansk såpeserie.Modest Mouse?? Tydelig at jeg er blitt gammel og ikke får meg meg viktige ting lenger
Skjerp deg mann, du plasserer ikke Modest Mouse sammen med legionene av pitchfork-hipster-indie-postrock-droner.Vært halvstore stjerner på den amerikansk indierockhimmelen i over 10 år nå, men det eksploderte med den forrige skiva som solgte over en mill! i usa, p.g.a profilering i en amerikansk såpeserie.
Ikke veldig farlig å gå glipp av disse hvis du ikke følger med på denne scenen, men de har spilt i oslo 4-5 ganger.
Modest Mouse er et veldig bra band, ja. Jeg har alle skivene og sett de live 5 ganger så alt er i orden.Skjerp deg mann, du plasserer ikke Modest Mouse sammen med legionene av pitchfork-hipster-indie-postrock-droner.
Drit i alt som er "scene". Modest Mouse er et fantastisk band, hverken mer eller mindre.
Ai
Mvh
AiModest Mouse er et veldig bra band, ja. Jeg har alle skivene og sett de live 5 ganger så alt er i orden.
Scenen jeg plasserer Modest Mouse på er den amerikanske indierock scenen som blomstret midt på 90-tallet med band som Pavement, GBV, Built to Spill, yo la tengo. Ikke de råtne restene som pitchfork hyper ukentlig nei.