R
Roysen
Gjest
Jeg har en venn som trenger detaljer om drillingen på den tilhørende plinthen.
Mvh
Roysen
Mvh
Roysen
Noen som har link til websidene?Zomby_Woof skrev:Har du sjekket websidene til VPI? Man skulle tro at det står i bruksanvisningen. Jeg tror også at alle bruksanvisninger ligger på nett som pdf.
Etter det jeg forstår skal «bomerangarmen» som selve armen hviler på være roterbar omkring justeringen for VTA/armbasen, det skal være en sett skrue i VTAtårnet/armbasen for å løsne «bomerangarmen». Det betyr at avstanden du har markert med rød strek i bildet over ikke er veldig kritisk (+- en centimeter eller noe deromkring). Dobbelt og trippel sjekk at jeg har forstååtte dette riktig før dere evt tar konsekvensen av det ... Av en eller annen obskur grunn så liker ikke VPI å oppgi spec for tingene sine, ikke en gang manualen for toneramen oppgir de noen anbefaling for avstanden her .... slette greier.Roysen skrev:Hei, Espen.
Takk for info. Jeg tror min venn har fått det meste han trenger fra den tråden bortsett fra en detalj han lurte på om jeg kunne spørre om:
"Not mentioned is the mounting distance between the platter spindle and the center of the VTA-tower. Could you please ask for this specification?"
Mvh
Roysen