Kabel bytte i SME 309

O

om.s

Gjest
Noen som har erfaring med kabel bytte i nevnte arm? evnt hvor kan slikt foretas og ca pris?

mvh
 

Monoas

Overivrig entusiast
Ble medlem
09.03.2004
Innlegg
563
Antall liker
0
Noen som har erfaring med kabel bytte i nevnte arm? evnt hvor kan slikt foretas og ca pris?

mvh
Jeg går ut fra at du mener internt i armen, kablen fra armbasen er jo avtagbar.

Spørsmålet blir hvorfor risikere å ødelegge en i utgangspunktet bra (og dyr) arm?

CBA
 
O

om.s

Gjest
Jeg går ut fra at du mener internt i armen, kablen fra armbasen er jo avtagbar.

Spørsmålet blir hvorfor risikere å ødelegge en i utgangspunktet bra (og dyr) arm?

CBA
He he, nei spørsmålet er, og blir, om noen har erfaring med bytte av denne internkabelen, og hvem som evnt kan gjøre dette og ca pris? ;)

mvh
 

hans

Bransjeaktør
Ble medlem
08.09.2003
Innlegg
47
Antall liker
0
Jeg har selv skiftet kabel i en tilsvarende ( SME 345) arm. Det er ikke vanskeligt. Tager lidt tid.. men det er det hele
 
O

om.s

Gjest
Jeg har selv skiftet kabel i en tilsvarende ( SME 345) arm. Det er ikke vanskeligt. Tager lidt tid.. men det er det hele
Hvor fikk du tak i kabel evnt hvilke alternativ er det? og prisen?
Mange spm men holder på å vurdere oppgraderings alternativ.

Takker for svaret forresten :)

mvh
 
P

Parelius

Gjest
om.s: Hadde jeg vært deg, så hadde jeg før jeg gikk igang med noe slikt, prøvd med forskjellige kabler som du fører på utsiden. Så har du i det minste en pekepinn på hvilken kabel som duger best.

Finnes mange kabelsett der ute, f.eks:

http://www.partsconnexion.com/catalog/wire.html (tonearmskabler på meny nederst på siden)
 
Topp Bunn