Kabler til stereoanlegg

M

MarkusH

Gjest
Hei, tiden har kommet til at jeg vil handle meg litt kabler som 'holder mål' til en overkommelig pris (som jeg anser som billigst mulig).

Dagens kabler er:
Van den hul the Thames RCA (til platespiller)
Tara Labs PCS bi-wire (med dårlige bananer som jeg har tenkt å bytte ut med spader fra Dali, i tillegg til krympestrømper som isolering)
Klotz XLR-kabler (effekt, pre, dac)
Sunquest strømkabel (?) Og to hb52 strømkabler

Det jeg vil kjøpe:
Enten InterLink Two 3m subkabel eller Audioquest Irish Red 3m subkabel. Kunne egentlig tenkt meg van den hul the sub, men denne blir litt stiv i pris, de andre to nevnte koster det samme. Tenker Audioquest får fordelen av jording?
Jeg trenger også noen strømkabler til, blir muligens bestilling hos hb52 i 1,5 meter kabler, de er i alle fall billige.
Strømkabler til subber er det samme om det er skolisser eller hageslanger?

Har masser av plass bak stereobenk og jeg liker "looken" av litt feite kabler, Tara Labs kablene er dessuten ganske grove.

M

MarkusH

Gjest
Kan vel for så vidt svare meg selv, sub-kablene blir Audioquest da de har fått gode anmeldelser rundt om, mens det ikke finnes noe av interlink. Da er den saken grei.
Strømkabler blir å høre med Hb52, så bytter jeg bare om på kablene jeg har på dac og pre nå over på subbene, og kjøper lengre kabler for dac og pre.

Topp Bunn