Kan du danse?

Birdman

Hi-Fi freak
Ble medlem
29.01.2005
Antall liker
10
Musikk og dans henger jo ofte sammen.

Vi hifi-nerder er ganske musikkinteressert. Nå lurer jeg på hvordan det står til med danseferdighetene. Går musikk og dansing hånd i hånd her inne også, eller er vi en gjeng med stivpinner som sitter i stresslessen og tramper forsiktig i utakt.

For min del tror jeg det må bli en kombinasjon av alternativ en, to og tre...... ::) ;D.

S

slowmotion

Gjest
Nei, det kan jeg ikke.

Men jeg er veldig god til andre ting....

;)

toref

Hi-Fi freak
Ble medlem
16.04.2006
Antall liker
39
Sted
Trondheim
Jeg egner med definitivt ikke på et dansegulv med skarp belysning og publikum i alle fall.. ;-) Men det er moro å danse ja! Noe av det mest hysteriske jeg har vært med på er skotske céilidh's arrangert tilpasset utlendinger (alle blir med!). Fysisk, svett og ufattelig sosialt. I min erfaring et atskillig bedre alternativ enn de typiske kjedelige diskotekene. Tango har jeg prøvd, det ble for sært. Sving er for voldsomt for min sarte kropp..

Forøvrig er det da koselig å ta en sving på stuegulvet også med egnet musikk på anlegget om anledningen ligger til rette for det. :D

BT

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2005
Antall liker
6.881
Yes Sir, I can boogie
But I need a certain song.
I can boogie, boogie woogie
All night long.

Ruler parketten på hvert julebord...

rolfozzy

Æresmedlem
Ble medlem
01.11.2005
Antall liker
7.079
Torget vurderinger
2
Yes Sir, I can boogie
But I need a certain song.
I can boogie, boogie woogie
All night long.

Ruler parketten på hvert julebord...
Under julebordet ?

OMF

Æresmedlem
Ble medlem
26.02.2002
Antall liker
9.445
Sted
Bergen
Torget vurderinger
14
Dansegulvet er for de som ikke har råd til å sitte i baren......

Mvh
OMF

S

stikken

Gjest
;DHei!
Trommiser (ekte sådanne) danser ikke ! ::)
De er så sykelig opptatt av takten at det blir helt "robotaktigt" farlig for omgivelsene. 8)
Ja ,jeg har forsøkt 1 gang, og det gikk ikke bra.
Fikk regelrett kjeft ;D
Vh
S

Sharpeye

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
03.10.2005
Antall liker
3
Med fare for å virke vrang....

Hva gjør denne denne linken under dette forum?

PS.
Jeg kan danse sånn passe godt. Enda bedre etter et par pils, veldig bra etter 6 pils og veldig dårlig etter 10.

Z

Zomby_Woof

Gjest
Jeg kan danse sånn passe godt. Enda bedre etter et par pils, veldig bra etter 6 pils og veldig dårlig etter 10.
Jeg danser jævlig dårlig når jeg er edru. Derfor lar jeg dansingen være til jeg blir skikkelig full, og enda dårligere...

;D

K

kbwh

Gjest
Kommer an på partneren. Kan ikke danse med damer som danser like godt som meg selv. De må være flinkere og av det tilgivende slaget.

roffe

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.01.2005
Antall liker
7
Jeg pleier ikke å irritere meg så mye over slikt, men jeg synes i utgangspunktet slike avstemminger er relativt uinteressante, og når de i tillegg ikke har noe med hifi å gjøre, så hører de hjemme i Off Topic-hjørnet.

Håper derfor at Høvdingen flytter denne tråden.

Audiophile-Arve

Æresmedlem
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
8.466
Sted
Kysten, Nordvestlandet, argaste nynorskdistriktet
Torget vurderinger
0
Gamle bassistar hugsar den tid då dei måtte stå på scena medan andre forlysta seg med damene...så til dans er det berre sånn passeleg. Oppdagde at eg hadde gløymt nesten alle turane på reinlender no for litt sidan. Men polka går bra...
For min del er eg einig at dette tråden bør flyttast, men avstemningane inneheld ein god del sjølvironi, og fører dessutan til mykje underhaldning. Det er iallfall langt meir interessant enn bilar og fotball.....

Augustus

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
18.09.2004
Antall liker
0
Torget vurderinger
2
Som gammel ballettdanser må jeg ærlig innrømme at jeg kan danse.. Mener selv at ballett er den fremste form for utøvende kunst!

mvh

jowil

Hi-Fi freak
Ble medlem
19.07.2006
Antall liker
9
Blir vel mer gladhinking enn dansing, når jeg hiver meg til. :-[

whistler

Bransjeaktør
Ble medlem
28.11.2004
Antall liker
620
Sammen med Tone Damlie Åberget skulle jeg vel alltids klart å flytte på hoftene. ;D

Trane

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.09.2003
Antall liker
7.537
Torget vurderinger
4
Nope, men jeg kan utmerket godt nyte synet av andre danse...fortrinnsvis representanter for det motsatte kjønn, i alderen 20-35 år, akompagnert av musikk som aldri aldri aldri vil få anledning til å smusse til platesamlingen min, gjerne med et ...vel...."utildekket" resultat....

Derimot er jeg en jævel til å danse 1) vertikalt, dersom jeg har til rådighet en fjellside dekket av jomfrulig lett tørr deilig nysnø og jeg har ski på bena, eller 2) horsontalt, dersom den kvinnelige dans som beskrevet over har fått det ønskelige resultat.

Topp Bunn