Kan noen anbefale PU til Linn Basic/Akito

jobb

Hi-Fi interessert
Ble medlem
17.01.2006
Antall liker
23
Hjelp!!!!!!

Trenger anbefalinger av PU til min Linn Basic-spiller med
(sort) Akito arm??????? ???

K

kbwh

Gjest
Linn Adikt mm til 2700 Hos Kontrapunkt. Har ikke hørt kombinasjonene men har stor tro på synergien. Det blir ikke Linn+Linn+Linn men Linn*Linn*Linn.

Vidar P

Æresmedlem
Ble medlem
25.12.2003
Antall liker
276
Sted
Kristiansund
Torget vurderinger
2
Adikt fungerer bra, det gjør også AT OC9/ML om ikke systemet er altfor tynt og pistrete.. i så fall er Goldring G1042 en god ide.

Styr unna f.eks Denon til Linn's armer.

Mvh Vidar P

Audiophile-Arve

Æresmedlem
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
8.411
Sted
Kysten, Nordvestlandet, argaste nynorskdistriktet
Torget vurderinger
0
Heilt einig når det gjeld 103. Passar ikkje i Akito.
DL160 har ikkje så verst komplianse, og funkar relativt bra på Aktito, dersom du er Denon-fan. Eg har ikkje prøvd DL304 sjølv, men eigenresonnansen vert ca 10 Hz, det er ikkje så verst.

Vidar P

Æresmedlem
Ble medlem
25.12.2003
Antall liker
276
Sted
Kristiansund
Torget vurderinger
2
Eg har ikkje prøvd DL304 sjølv, men eigenresonnansen vert ca 10 Hz, det er ikkje så verst.
Denon DL304 dør helt ut i Akito arm.
Kanskje litt pussig i grunnen, for tallene er ikke av de verste; men resultatet er nedslående, både i Akito, Ittok og Ekos.. på Axis og LP12 som jeg har hørt den på.

Mvh Vidar P

Audiophile-Arve

Æresmedlem
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
8.411
Sted
Kysten, Nordvestlandet, argaste nynorskdistriktet
Torget vurderinger
0
Sjølv om DL 103 er eit kupp til den prisen, er det typisk at pickupen er ganske krevjande m.o.t. både arm og riaa. Og det du seier, kan stemme med det eg har høyrt andre stadar om 304. Dessutan er han endå meir krevjande til riaaen enn 103.

Eg har nettopp bestemt meg for ein annan referansepickup til "fornuftig prisklasse" enn DL 103, sjølv om det er ein soleklar kandidat (du treng berre ein Technics med halvtung arm + ein skikkeleg god riaa, så har du skikkeleg godlyd). Grunnen er at eg tykkjer 103 er vanskeleg å få skikkeleg til for nybegynnarar.

oien

Hi-Fi interessert
Ble medlem
01.01.2005
Antall liker
0
Hei!

Jeg har samme spiller, riktignok med en Basik Plus tonearm, og opererer nå med en Clear Audio Classic Wood PU som jeg synes fungerer utmerket. Hadde tidligere Goldring Elan, og CA'en var en stor forbedring både på dynamikk, balanse og lydsignatur etter mitt øre...

Mvh

audiy

Overivrig entusiast
Ble medlem
11.11.2005
Antall liker
9
Hei!

Jeg har samme spiller, riktignok med en Basik Plus tonearm, og opererer nå med en Clear Audio Classic Wood PU som jeg synes fungerer utmerket. Hadde tidligere Goldring Elan, og CA'en var en stor forbedring både på dynamikk, balanse og lydsignatur etter mitt øre...

Mvh
Har oppgradert frå Classic Wood til Virtuoso Wood i haust. Syntest Classic var veldig bra, men det blei uventa mykje betre med Virtuoso. Ein får alt som er bra med Classic, berre meir av alt, ikkje minst kropp og dette magiske nærveret. Av dei betre investeringane eg har gjort.

mvh
Sigurd

audiy

Overivrig entusiast
Ble medlem
11.11.2005
Antall liker
9
Har ikkje denne spelaren, men tenkte det var relevant m.o.t. Clearaudio MM.

Sigurd

jobb

Hi-Fi interessert
Ble medlem
17.01.2006
Antall liker
23
Vil benytte anledningen til å takke dere alle for svar, det har vært
til stor hjelp.

Vennlig hilsen
Jobb

Topp Bunn