Shit, da dukket det opp nok en grunn til ikke å kunne gå på den konserten..... :'(Odder skrev:Jeg kommer til å være der og kore på refrengene!! ;D ;D ;D
Men helledussan da lærar!Birdman skrev:Jeg er opptatt med andre ting den dagen. Når er det??
Birdman
Altså....jeg sliter med disse tankelesergreiene mellom linjene....Birdman skrev:Emotikon, trodde det var innlysende at jeg ikke var interessert. Altså, jeg finner meg noe annet å gjøre den dagen
.
Mvh. Birdman
Om ikke annet for å understreke for henne at hun må forlange å få slutt på all denne 80-talls klangen på platene sine.BT skrev:Skal du tuppe Katie i ræva?
Jeg vil ikke ha tuppet den lille godbiten i pumpenemotikon skrev:Om ikke annet for å understreke for henne at hun må forlange å få slutt på all denne 80-talls klangen på platene sine.BT skrev:Skal du tuppe Katie i ræva?![]()
Det kommer vel litt an på hva du hadde tuppet med??! :65finger skrev:Jeg vil ikke ha tuppet den lille godbiten i pumpenemotikon skrev:Om ikke annet for å understreke for henne at hun må forlange å få slutt på all denne 80-talls klangen på platene sine.BT skrev:Skal du tuppe Katie i ræva?![]()
det har du rett i ;DBirdman skrev:Det kommer vel litt an på hva du hadde tuppet med??! :65finger skrev:Jeg vil ikke ha tuppet den lille godbiten i pumpenemotikon skrev:Om ikke annet for å understreke for henne at hun må forlange å få slutt på all denne 80-talls klangen på platene sine.BT skrev:Skal du tuppe Katie i ræva?![]()
:
:
![]()
F.eks Madonna i Oslo?Birdman skrev:Emotikon, trodde det var innlysende at jeg ikke var interessert. Altså, jeg finner meg noe annet å gjøre den dagen
.
Mvh. Birdman
Heller slå plenen, gå tur med bikkja e.l.BT skrev:F.eks Madonna i Oslo?Birdman skrev:Emotikon, trodde det var innlysende at jeg ikke var interessert. Altså, jeg finner meg noe annet å gjøre den dagen
.
Mvh. Birdman
Mer trolig at det var Luke Pritchard, som jeg tror var kjæresten på den tiden.BT skrev:Bare noe som slo meg - er det Emotikon som har skylden for at Katie ikke klarer å sitte skikkelig på stolen? :![]()