Katt med BALLER

shaunv

Hi-Fi freak
Ble medlem
17.01.2006
Antall liker
67
Sted
Drøbak
Torget vurderinger
19
Har allerede lagret bildet på pcn:D..var så bra.. Stod vel en artikkel på dagbladet?

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Jeg hadde en katt engang som var i ferd med å gå rett i strupen på naboens digre schæfer... jeg fikk akkurat tak i halen på katten så jeg fikk reddet situasjonen, ellers hadde det nok gått ille med i alle fall en av de...
Men den der tar nok kaken. Er det BT som sitter der oppe forresten...? Lei av å streike nå sikkert... ;D

zerum

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
05.05.2005
Antall liker
203
Hadde engang katt som jaget alt med fire bein som kom inn på hennes område.Både hest,hund og allt imellom.Var en mix av skogskatt og angora,størrelsen til skogskatt pelsen til angora,ble rimelig stor når den reiste pels.

BT

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2005
Antall liker
6.881
Jeg hadde en katt engang som var i ferd med å gå rett i strupen på naboens digre schæfer... jeg fikk akkurat tak i halen på katten så jeg fikk reddet situasjonen, ellers hadde det nok gått ille med i alle fall en av de...
Men den der tar nok kaken. Er det BT som sitter der oppe forresten...? Lei av å streike nå sikkert...  ;D
Det burde vært Bjarne Judas Hansen som satt der... ;D

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Det burde vært Bjarne Judas Hansen som satt der... ;D
Kjekt du kom deg trygt ned igjen, men forstår jo at du helst ikke vil snakke om det.. ;D ;D
Må ha vært litt av en utsikt der oppe da..?
Katter skal man ha respekt for, jeg har fremdeles arr på armen etter den gang jeg prøvde å bade min..

BT

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2005
Antall liker
6.881
Jeg ramlet ned igjen. Landet heldigvis mykt på noe. I tillegg har jeg fått meg ny dørmatte. ::)

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Jeg ramlet ned igjen. Landet heldigvis mykt på noe. I tillegg har jeg fått meg ny dørmatte.  ::)

Ojoj, jammen flaks at du ikke brakk noe.
Sånne katteskinn skal visst være gode for gikten, de varmer godt, men akkurat det er kanskje ikke noe problem for deg??
Kanskje litt dumt å nevne skinn og sånn, man skal jo ikke selge det før... jaja.. :)

Topp Bunn