Kattefa.......

6bm8

Hi-Fi freak
Ble medlem
05.01.2005
Antall liker
648
Sted
Gressvik/Fredrikstad
Torget vurderinger
1
Til dere som husker den tråden jeg skrev om at dyr trenger oss for ett bra liv. GLEM DEN.... Mitt syn er nå endret betraktlig.. ;D

Her tar jeg meg av en liten søtt hjemløs pus som har kostet meg en ganske så grei cd-spiller, med gjevnlige dyrlege besøk (les: DYRlege) før lillepus endelig er frisk og litt for rask igjen.

Først i dag tidlig ser jeg en stygg rifft i det ene basselementet på AudioNote høyttaleren min :eek: Hvem har gjort det??

Bildet sier jo alt. Ikke meg :-*

Men nå i kveld er plutselig opphenget revet helt opp :'(
Jeg springer ned for å konfrontere kattegrisen. Og hva er det som møter meg? Jo en en liten bortskjemt skinnfille med fersk Seas gummi under tottane som har lagt seg i blomstepotta si og (se bildet)

Ja, LER seg nesten i hjæl ;D ;D ;D

Noen som har ett tips til hvor jeg kan bestille nye basselementer?

MVH...

bambadoo

Æresmedlem
Moderator
Ble medlem
11.10.2002
Antall liker
11.896
Sted
Lørenskog
Torget vurderinger
16
Hvilke audio noter er det snakk om?
Audio Note matcher hver enkelt høyttaler også.

Sailor

Overivrig entusiast
Ble medlem
23.01.2004
Antall liker
10
Jeg hadde skutt katta........

8)

christian_

Medlem
Ble medlem
29.10.2005
Antall liker
0
Katta her i huset går omveier rund anlegget etter å ha blitt tatt på fersken i å sove på en forsterker. ;D

Kattehår er noe jeg ikke vil ha nedi der.....

K

Konrad_Johnsen

Gjest
Her har det gått merkelig fint med kattekreket og anlegget. ::)

Til å begynne med fikk ho kun være på lytterommet samtidig med meg, men nå etter ho har blitt stor så tar ho turen alene også.

Ganske søt der ho alltid legger seg i sweet-spot. ;D

I starten trodde ho at stativene mine (med strukturmaling) var klorestolper, men også det har gitt seg.

Sånn her så ho ut som "spebarn"

Haavard

Hi-Fi freak
Ble medlem
30.11.2002
Antall liker
2.192
Sted
Lena
Torget vurderinger
1
Det er vesentlig enklere og mindre komplisert å anskaffe seg skilpadder som kjæredyr, mat to ganger i uka, eget bur (les akvarium) og ellers lite kjæling.

Anlegget får definintivt stå i fred.

Håvard

Spiralis

Æresmedlem
Ble medlem
13.03.2005
Antall liker
8.099
Torget vurderinger
0
Vel Haavard,

Skilpadder har ganske skarpe "nebb" og klarer å kappe klabler, så bare pass på.

Raven8

Overivrig entusiast
Ble medlem
26.09.2004
Antall liker
4
Vel Haavard,

Skilpadder har ganske skarpe "nebb" og klarer å kappe klabler, så bare pass på.
Så sant så sant. gamle naboen min hadde bestanding ei mørk stålampe for skilpaddene beit seg igjennom ledningen på ukentlig basis så gubben i huset ble flink til lednings bytte på stålampa gett. ;D ;D

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Synd med den høyttaleren, men veldig fin pus da...
Mulig den bare trenger ENDA litt mer kos og oppmerksomhet?

Dog

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.11.2004
Antall liker
422
Sted
Sola
God liten gutt det :)
Det er bra du tar det med godt humør...ikke greit å skjønne sånt for en liten pels...han fant noe morsomt å leke med, og det kunne da umulig være noe galt i det? ;D

Katter er gode å ha i lytterommet, fanger opp mye stående bølger og gir litt fyldigere mellomtone..og ja, selvsagt, strammere bass!

O.
Til dere som husker den tråden jeg skrev om at dyr trenger oss for ett bra liv. GLEM DEN.... Mitt syn er nå endret betraktlig.. ;D

Her tar jeg meg av en liten søtt hjemløs pus som har kostet meg en ganske så grei cd-spiller, med gjevnlige dyrlege besøk (les: DYRlege) før lillepus endelig er frisk og litt for rask igjen.

Først i dag tidlig ser jeg en stygg rifft i det ene basselementet på AudioNote høyttaleren min :eek: Hvem har gjort det??

Bildet sier jo alt. Ikke meg :-*

Men nå i kveld er plutselig opphenget revet helt opp :'(
Jeg springer ned for å konfrontere kattegrisen. Og hva er det som møter meg? Jo en en liten bortskjemt skinnfille med fersk Seas gummi under tottane som har lagt seg i blomstepotta si og (se bildet)

Ja, LER seg nesten i hjæl ;D ;D ;D

Noen som har ett tips til hvor jeg kan bestille nye basselementer?

MVH...

Topp Bunn