6bm8
Hi-Fi freak
Til dere som husker den tråden jeg skrev om at dyr trenger oss for ett bra liv. GLEM DEN.... Mitt syn er nå endret betraktlig.. ;D
Her tar jeg meg av en liten søtt hjemløs pus som har kostet meg en ganske så grei cd-spiller, med gjevnlige dyrlege besøk (les: DYRlege) før lillepus endelig er frisk og litt for rask igjen.
Først i dag tidlig ser jeg en stygg rifft i det ene basselementet på AudioNote høyttaleren min Hvem har gjort det??
Bildet sier jo alt. Ikke meg :-*
Men nå i kveld er plutselig opphenget revet helt opp :'(
Jeg springer ned for å konfrontere kattegrisen. Og hva er det som møter meg? Jo en en liten bortskjemt skinnfille med fersk Seas gummi under tottane som har lagt seg i blomstepotta si og (se bildet)
Ja, LER seg nesten i hjæl ;D ;D ;D
Noen som har ett tips til hvor jeg kan bestille nye basselementer?
MVH...
Her tar jeg meg av en liten søtt hjemløs pus som har kostet meg en ganske så grei cd-spiller, med gjevnlige dyrlege besøk (les: DYRlege) før lillepus endelig er frisk og litt for rask igjen.
Først i dag tidlig ser jeg en stygg rifft i det ene basselementet på AudioNote høyttaleren min Hvem har gjort det??
Bildet sier jo alt. Ikke meg :-*
Men nå i kveld er plutselig opphenget revet helt opp :'(
Jeg springer ned for å konfrontere kattegrisen. Og hva er det som møter meg? Jo en en liten bortskjemt skinnfille med fersk Seas gummi under tottane som har lagt seg i blomstepotta si og (se bildet)
Ja, LER seg nesten i hjæl ;D ;D ;D
Noen som har ett tips til hvor jeg kan bestille nye basselementer?
MVH...