KEF 207/2

oct

Æresmedlem
Ble medlem
09.04.2009
Innlegg
12.260
Antall liker
8.268
Sted
Oslo
Elkjøp selger 5 par KEF 207/2 imorgen for 10.000- pr. par.
 

Vidar P

Æresmedlem
Ble medlem
25.12.2003
Innlegg
16.745
Antall liker
272
Sted
Kristiansund
Torget vurderinger
2
Dessuten kunne man godt ha dratt spøken i den opprinnelige 207/2-tråden, så man slipper flere tråder med liknende navn.
 

oct

Æresmedlem
Ble medlem
09.04.2009
Innlegg
12.260
Antall liker
8.268
Sted
Oslo
Det er vel 8. mars imorgen, så "underskuddet" betales av kvinnegrupa "ottar" :eek:.
 

oct

Æresmedlem
Ble medlem
09.04.2009
Innlegg
12.260
Antall liker
8.268
Sted
Oslo
Ifølge min Rolex "Oyster perpetual day/date" er datoen idag 7 mars. Kvinnedagen imorgen. De andre klokkene i huset viser 31 mars. F... så fort tiden går. Relativitets teori i praksis ;D.
 
K

Kaare G. Opsahl

Gjest
oct skrev:
Ifølge min Rolex "Oyster perpetual day/date" er datoen idag 7 mars. Kvinnedagen imorgen. De andre klokkene i huset viser 31 mars. F... så fort tiden går. Relativitets teori i praksis ;D.
husk å få nok søvn, ikke stress og spis regelmessig
 

Steinar_Lund

Hi-Fi freak
Ble medlem
17.03.2002
Innlegg
7.813
Antall liker
2.736
Sted
Hvalstad, Asker
Torget vurderinger
3
65finger skrev:
oct skrev:
Ifølge min Rolex "Oyster perpetual day/date" er datoen idag 7 mars. Kvinnedagen imorgen. De andre klokkene i huset viser 31 mars. F... så fort tiden går. Relativitets teori i praksis ;D.
husk å få nok søvn, ikke stress og spis regelmessig
Evt. slå ned litt på farten. Det tar på å farte rundt i 240.000 km/sek. Eller mer.
 

oct

Æresmedlem
Ble medlem
09.04.2009
Innlegg
12.260
Antall liker
8.268
Sted
Oslo
65finger skrev:
oct skrev:
Ifølge min Rolex "Oyster perpetual day/date" er datoen idag 7 mars. Kvinnedagen imorgen. De andre klokkene i huset viser 31 mars. F... så fort tiden går. Relativitets teori i praksis ;D.
husk å få nok søvn, ikke stress og spis regelmessig
Den meteorologiske klokken tilsier datoen idag som 30. april, er vel første mai imorgen da?

mvh
 

Griffenfeldt

Hi-Fi freak
Ble medlem
31.12.2008
Innlegg
8.013
Antall liker
4.128
Sted
I en kjeller
Torget vurderinger
17
oct skrev:
Ifølge min Rolex "Oyster perpetual day/date" er datoen idag 7 mars. Kvinnedagen imorgen. De andre klokkene i huset viser 31 mars. F... så fort tiden går. Relativitets teori i praksis ;D.
du burde levere tilbake den klokken neste gang du skal tilbake til Gran Canaria. Han bodselgeren er nok ikke til å stole på!
 

oct

Æresmedlem
Ble medlem
09.04.2009
Innlegg
12.260
Antall liker
8.268
Sted
Oslo
Åja, bodselger Erling Bjerke 8).
 

KW

Hi-Fi freak
Ble medlem
30.11.2002
Innlegg
6.388
Antall liker
389
Sted
Bærum
Torget vurderinger
1
Er Elkjøp åpent i morgen ................må passe deg så de ikke kommer og henter deg

Mvh.KW
 

Vedlegg

oct

Æresmedlem
Ble medlem
09.04.2009
Innlegg
12.260
Antall liker
8.268
Sted
Oslo
KW skrev:
Er Elkjøp åpent i morgen ................må passe deg så de ikke kommer og henter deg

Mvh.KW
Godt spørsmål...... Kanskje de har stengt 1. mai. Offentlig høytidsdag 8).
 

Vidar P

Æresmedlem
Ble medlem
25.12.2003
Innlegg
16.745
Antall liker
272
Sted
Kristiansund
Torget vurderinger
2
Kanskje moderator kunne flytte tråden til OT og forandre trådtittel for å unngå forvekslinger? Denne har ingenting i hifiavdelingen å gjøre, har ingenting med hifi å gjøre, dette er ren støy i denne avdelingen.
 

oct

Æresmedlem
Ble medlem
09.04.2009
Innlegg
12.260
Antall liker
8.268
Sted
Oslo
Tenkte meg jo det ;D. Og er helt enig, men syntes det var gøy mens det varte ;D ;D ;D.

mvh
 

oct

Æresmedlem
Ble medlem
09.04.2009
Innlegg
12.260
Antall liker
8.268
Sted
Oslo
emotikon skrev:
8 min.... :-[ ;D
Tråkket vel noen KEF elskere på deres ømme tær, kunne jo like gjerne sagt at JBL var rimelig til salgs, men Elkjøp fører ikke det merket.

mvh
 

emotikon

Æresmedlem
Ble medlem
24.10.2004
Innlegg
12.505
Antall liker
2.944
Sted
Trondheim
Torget vurderinger
1
oct skrev:
emotikon skrev:
8 min.... :-[ ;D
Tråkket vel noen KEF elskere på deres ømme tær, kunne jo like gjerne sagt at JBL var rimelig til salgs, men Elkjøp fører ikke det merket.

mvh
Vidar P noterte fakta om feil dag og påpekte tema for tråden og plassering. Enkelt og greit slik jeg ser det.
Tror det skal mer til enn dette før KEF`ere skal føle seg tråkket på ;)
 

Vidar P

Æresmedlem
Ble medlem
25.12.2003
Innlegg
16.745
Antall liker
272
Sted
Kristiansund
Torget vurderinger
2
Ømme tær yeah right. Hvorfor skulle man ha ømme tær av å se en dårlig spøk forsøkt utøvd.
Dette har ikke med KEF å gjøre, men en tøvetråd om en aprilspøk som attpåtil er feildatert, og ikke har et moro poeng engang. Attpåtil plassert i feil avdeling. Man er ikke imponert.

Hadde du sagt JBL på en annen butikk så er saken helt den samme. Du misbruker "Hifi Generelt", og du handler dermed i strid med forumreglene. Du burde vise forumskikk til å be moderator fjerne tråden, og holde deg for god til å lete etter ømme tær hos de som følger regelverket og liker å se det fulgt.
 

oct

Æresmedlem
Ble medlem
09.04.2009
Innlegg
12.260
Antall liker
8.268
Sted
Oslo
Vidar P skrev:
Ømme tær yeah right. Dette har ikke med KEF å gjøre, men en tøvetråd om en aprilspøk som attpåtil er feildatert, og ikke har et moro poeng engang. Attpåtil plassert i feil avdeling. Man er ikke imponert.

Hadde du sagt JBL på en annen butikk så er saken helt den samme. Du misbruker "Hifi Generelt", og du handler dermed i strid med forumreglene. Du burde vise forumskikk til å be moderator fjerne tråden, og holde deg for god til å lete etter ømme tær hos de som følger regelverket og liker å se det fulgt.
You shouldn`t take it so hard. Fritt efter Keith Richards fra "Talk is Cheap". Aprils-spøk???

mvh
 

oct

Æresmedlem
Ble medlem
09.04.2009
Innlegg
12.260
Antall liker
8.268
Sted
Oslo
Neste spor er "struggle" ;D.
mvh
 

oct

Æresmedlem
Ble medlem
09.04.2009
Innlegg
12.260
Antall liker
8.268
Sted
Oslo
Kan ikke slette egen tråd iflg. moderator, men er jo ikke ute efter bråk m. Vidar. Tenkte ikke å provosere noen, men må innrømme at det var litt artig. Så Vidar P. Du kan slette tråden. Det er helt iorden.

mvh
 
U

Utgatt11378

Gjest
oct skrev:
emotikon skrev:
8 min.... :-[ ;D
Tråkket vel noen KEF elskere på deres ømme tær, kunne jo like gjerne sagt at JBL var rimelig til salgs, men Elkjøp fører ikke det merket.

mvh

...hallo er d JBL eller KEF de selger billig i morra...?
Vh
s
 

oct

Æresmedlem
Ble medlem
09.04.2009
Innlegg
12.260
Antall liker
8.268
Sted
Oslo
Begge dele.Trodde tråden var slettet, slik at bare lesere fikk tak i godsakene ;D ;D ;D.

mvh
 

KW

Hi-Fi freak
Ble medlem
30.11.2002
Innlegg
6.388
Antall liker
389
Sted
Bærum
Torget vurderinger
1
Snart er det october og du er et halvt år eldre, det går nok bra skal du se (og vi) :-\

Ellers var rådene fra 65 finger gode.

Merkelig at du drar det videre med like dårlige morsomheter.

Er det ikke bare å innrømme det.........enten så bommet du på datoen eller så har du bare en dårlig form for humor, som svært få deler........så langt.

Men, men du får nå respons da om ikke annet og det får vi som har bidratt
ta på vår kappe ;)

Mvh.KW
 

oct

Æresmedlem
Ble medlem
09.04.2009
Innlegg
12.260
Antall liker
8.268
Sted
Oslo
KW skrev:
Snart er det october og du er et halvt år eldre, det går nok bra skal du se (og vi) :-\

Ellers var rådene fra 65 finger gode.

Merkelig at du drar det videre med like dårlige morsomheter.

Er det ikke bare å innrømme det.........enten så bommet du på datoen eller så har du bare en dårlig form for humor, som svært få deler........så langt.

Men, men du får nå respons da om ikke annet og det får vi som har bidratt
ta på vår kappe ;)

Mvh.KW
Min humor faller sjelden i smak. Kun noen få liker den. Slik er jeg satt sammen. Og i oct ober er det jo øl-festival i Munchen. Har desverre ikke"tødler" til å sette over u i bynavnet.

mvh
 

Guit

Overivrig entusiast
Ble medlem
11.09.2009
Innlegg
1.122
Antall liker
164
Sted
Sunndalsøra
Vidar P skrev:
Dessuten kunne man godt ha dratt spøken i den opprinnelige 207/2-tråden, så man slipper flere tråder med liknende navn.
Det er vel en vennetråd, og en tråd for oss utenforstående kritikere ;D ;Dmvh Guit
 

KW

Hi-Fi freak
Ble medlem
30.11.2002
Innlegg
6.388
Antall liker
389
Sted
Bærum
Torget vurderinger
1
oct skrev:
KW skrev:
Snart er det october og du er et halvt år eldre, det går nok bra skal du se (og vi) :-\

Ellers var rådene fra 65 finger gode.

Merkelig at du drar det videre med like dårlige morsomheter.

Er det ikke bare å innrømme det.........enten så bommet du på datoen eller så har du bare en dårlig form for humor, som svært få deler........så langt.

Men, men du får nå respons da om ikke annet og det får vi som har bidratt
ta på vår kappe ;)

Mvh.KW
Min humor faller sjelden i smak. Kun noen få liker den. Slik er jeg satt sammen. Og i oct ober er det jo øl-festival i Munchen. Har desverre ikke"tødler" til å sette over u i bynavnet.

mvh
Tar Ølfestival i München i mai jeg 8)
Dette er humorKVELDEN........trur eg.

Mvh.KW
 

oct

Æresmedlem
Ble medlem
09.04.2009
Innlegg
12.260
Antall liker
8.268
Sted
Oslo
Guit skrev:
Vidar P skrev:
Dessuten kunne man godt ha dratt spøken i den opprinnelige 207/2-tråden, så man slipper flere tråder med liknende navn.
Det er vel en vennetråd og en tråd for oss utenforstående kritikere ;D ;Dmvh Guit
Slik har jeg også forstått det. Enten har moderator sluknet, el. han/hun lar tråden stå til imorgen. Da kan jo Vidar P. komme med sin spøk ;D.


mvh
 

oct

Æresmedlem
Ble medlem
09.04.2009
Innlegg
12.260
Antall liker
8.268
Sted
Oslo
KW skrev:
oct skrev:
KW skrev:
Snart er det october og du er et halvt år eldre, det går nok bra skal du se (og vi) :-\

Ellers var rådene fra 65 finger gode.

Merkelig at du drar det videre med like dårlige morsomheter.

Er det ikke bare å innrømme det.........enten så bommet du på datoen eller så har du bare en dårlig form for humor, som svært få deler........så langt.

Men, men du får nå respons da om ikke annet og det får vi som har bidratt
ta på vår kappe ;)

Mvh.KW
Min humor faller sjelden i smak. Kun noen få liker den. Slik er jeg satt sammen. Og i oct ober er det jo øl-festival i Munchen. Har desverre ikke"tødler" til å sette over u i bynavnet.

mvh
Tar Ølfestival i München i mai jeg 8)
Dette er humorKVELDEN........trur eg.

Mvh.KW
Ser ditt tastatur har "tødler", men Gud bedre for en ortografi :eek:.
 

oct

Æresmedlem
Ble medlem
09.04.2009
Innlegg
12.260
Antall liker
8.268
Sted
Oslo
Ser at "forskudds april-spøken" er flyttet til riktig hjørne ;D. Da kan jo andre overta over midnatt, dog med et litt mindre overraskelses-momentum 8).
mvh
 

Polka

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.07.2003
Innlegg
5.537
Antall liker
3.710
Torget vurderinger
96
Siste: Elkjøp gir bort JBL Array 1000 ht. til alle som i blindtest kan høre forskjell på snakeoil /hare-krishna nettkabler og de som henger på krokene hos Elkjøp. Det skulle visst holde med 10 rett på rappen. Lykke til.
 

oct

Æresmedlem
Ble medlem
09.04.2009
Innlegg
12.260
Antall liker
8.268
Sted
Oslo
Kef`er, m ømme tær? Array har jo alltid vært gratis :p.

mvh
 

Polka

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.07.2003
Innlegg
5.537
Antall liker
3.710
Torget vurderinger
96
oct skrev:
Kef`er, m ømme tær? Array har jo alltid vært gratis :p.

mvh
Overhodet ingen ømme tær... bare et sleivspark i en tulletråd ;)
 
Topp Bunn