kenwood kd 1033

cerwin

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
23.01.2009
Antall liker
29
Sted
TELEMARK
hei,
har fått tak i overnevnte platespiller,men denne mangler pu og head shell tror jeg det kalles,den til og stikke inni armen er borte, ønskes altså kjøpt,lurte på om noen har,eller om disse går om hverandre fra andre platespillere,noen som har samme kanskje og vet om den er noe og satse på,er jo gammel men det er jo det jeg liker,såkalt vintage dette vel.
takker for svar og hjelp ;D

mvh gøran

Audiophile-Arve

Æresmedlem
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
8.479
Sted
Kysten, Nordvestlandet, argaste nynorskdistriktet
Torget vurderinger
0
Dette er ikkje ein av dei klassiske vintagespelarane, men ein spelar som kan vere grei nok om ambisjonane ikkje er på linje med Technics SL 1200 og det som betre er. Ein beltedriftspelar frå tidleg 70-tal. Du treng eit heilt vanleg pickupshell og ein rimeleg pickup, t.d. AudioTechnica AT95 eller ein av dei billegaste Gradoane (bror min brukte ein slik spelar ei tid, og det gjekk faktisk bra med ein Denon 103 på han, men det var litt sånn perle-for-svin-kjensle...) Finn du ikkje anna, vil det nok ikkje vere heilt vekkasta med ein Denon DL 110. Ikkje så billeg somAT95, men ingen upris, passar nok bra i armen, og lett tilgjengeleg frå hifiklubben.
Lukke til!

cerwin

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
23.01.2009
Antall liker
29
Sted
TELEMARK
ok.takk skal du ha,har akkura solgt en denon dp57 platespiller med 103 stift med .så den stiften kjenner jeg.jeg får følge med om noen har head shell og kvitte seg med her inne.

Topp Bunn