Kenwood P-7, rem

FZ

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.04.2002
Antall liker
460
Torget vurderinger
4
Vi har en gammel Kenwood P-7 platespiller på hytta. Nå er reima så slakk at den nesten ikke klarer å dra rundt tallerkenen, og den veier ikke stort :)
Noen som vet hvor jeg kan få fatt på en ny rem?

Finner mange i USA som kan levere, men er det noen i Norge?

Y

ymir

Gjest
hei
Har hatt noen vansker med å få drivreimer til DIY spiller.Stiftservice sendte meg en "hel" reim,men som viste seg å vere limt og som gikk sundt etter noen få omdreininger.TESS,Otto Olsen samt div maskinforetninger har ikke vert vilige til å levere noen få reimer,og reim på mål var nesten umulig (1500-2000Kr).Men Jan`s Hydraulikk A/S tlf. 53766050 kunne levere hel vulket reim fra Otto Olsen etter det mål en måtte ønske.Tror prisen var ca. 250Kr på 1 stk. reim i nitrilgummi.

FZ

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.04.2002
Antall liker
460
Torget vurderinger
4
Takk for tips. Bør kanskje holde meg unna Stiftservice.
Fant at Svalander hadde reima. Litt kronglete med overføring av penger til bankkonto, men det er en mulighet. Hva er problemet med kredittkort?

FZ

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.04.2002
Antall liker
460
Torget vurderinger
4
Da var reima bestilt fra Turntable Basics. Mye billigere og enklere enn å bestille fra Norge eller Sverige.
Takk for tips :)

JH

Overivrig entusiast
Ble medlem
03.01.2005
Antall liker
3
Bare hyggelig!
Bestillte selv 25 innercover med plast og 25 ytterposer derfra i helga, og det kom på rundt 190,-.Tror ikke det er så halvgæli :)

FZ

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.04.2002
Antall liker
460
Torget vurderinger
4
I dag lå reima fra Turntable Basics i postkassa. Kom på 93 kroner alt inklusive.

Mye billigere og enklere enn fra Svalander...........

Topp Bunn