Kjøpe MLogan på nett?

MusikkGal

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
15.01.2003
Antall liker
0
Har tenkt å kjøpe Martin Logan 'Script i' men ser at det koster kr. 25000 her i Norge mens prisen er 1250 USA dollars. ca. 8200 NOK. Vet noen hvor jeg kan kjøpe dem på nettet? eventuell brukt? -foretrekker å kjøpe dem nye men... er åpen til "tips"

Vedlegg

Rudi

Hi-Fi freak
Ble medlem
06.05.2004
Antall liker
10.911
Sted
Ute i skauen i Østfold.
Torget vurderinger
39
Hmmmmmmmmmmm, spørs om du ikke må doble den prisen med mindre du spiller mono da og kun trenger 1 høytaler ;)

2500 USD + evt sales tax + frakt + 25% moms + fortollingsgebyrer........... vipps så koster de 25000 :eek:

MusikkGal

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
15.01.2003
Antall liker
0
Det stemmer Rudi men i dag fikk jeg snakke men en kamerat som bor i USA og kan kjøpe dem for 2000 USA dollar -stand inkludert-. Nå skal vi se måten han sender dem på. Jeg tror jeg skal prøve å få dem i utlandet slik at jeg kan slippe å betale så mye. ;D ;D ;D Det er mulig også at jeg kjøper de vanlige 'Script' som koster noen tusen billige (fikk vite at det er mulig de har dem på lageret her i Norge) men takk for informasjonen.

Viking

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.02.2002
Antall liker
435
Torget vurderinger
4
Det stemmer Rudi men i dag fikk jeg snakke men en kamerat som bor i USA og kan kjøpe dem for 2000 USA dollar -stand inkludert-. Nå skal vi se måten han sender dem på. Jeg tror jeg skal prøve å få dem i utlandet slik at jeg kan slippe å betale så mye. ;D ;D ;D Det er mulig også at jeg kjøper de vanlige 'Script' som koster noen tusen billige (fikk vite at det er mulig de har dem på lageret her i Norge) men takk for informasjonen.
Håper at du er klar over at du må gjøre om en amerikansk versjon fra 120v til 240v?

MusikkGal

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
15.01.2003
Antall liker
0
Det er jeg men TAKK Viking. Skal bruke Script som bak høyttalere i en multikanal oppsett sammen med Clarity, Cinema og Grotto (2), hva mener du som eier av MLogan, Viking? Kjøpte for 2 uker siden et par ML Mosaic men kan ikke bruke dem siden dem trenger så mye som 1,3 meters for å lyde optimal og desverre har ikke så mye plass bak sofaen, de er dipolare også og reflektere mye av "ulyden pga. manglende plass" jeg blir nød til å selge dem snart -bruker ikke dem faktisk-

Vedlegg

Rudi

Hi-Fi freak
Ble medlem
06.05.2004
Antall liker
10.911
Sted
Ute i skauen i Østfold.
Torget vurderinger
39
Håper at du er klar over at du må gjøre om en amerikansk versjon fra 120v til 240v?

Hmmmmmmmmmmm, Script er da meg bekjent IKKE aktiv og noen "omgjøring" er det således ikke noe behov for.

MusikkGal

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
15.01.2003
Antall liker
0
Nå er jeg ikke sikkert men tror å ha lest at 'i' versionen kommer med det samme kabelen som Clarity og Cinema 'i' til lave voltage.

Viking

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.02.2002
Antall liker
435
Torget vurderinger
4
Hmmmmmmmmmmm, Script er da meg bekjent IKKE aktiv og noen "omgjøring" er det således ikke noe behov for.
Men alle Martin Logan skal da vel ha spenning på panelet?

Topp Bunn