Kan ikke svare deg direkte på det,når jeg ikke har hatt begge.....MEN det sitter vel en RB-300 arm på p3 en,denne er etter sigende en bedre arm enn rb-250 som sitter på P2....
Pickup er slitedel,spillern sliter du neppe ut.....
Sånn sett ville jeg ha gått for dyrest mulig spiller,alternativt brukt....og deretter valgt en pu etter lommeboken(du skal sikkert ha spillern en stund)
Dette med mindre resonanser/stivere plint på den nye p3 -24 er spennende.....noe som kan gi uttelling,utrolig hva plintet har å si.
Du kan jo prøve å få kjøpt den brukte p3 ern uten pickup,for så å kjøpe til ny eller brukt mm pu.....da bør du sikkert kunne få den for 2,500kr ...er jo lov å prøve..
Er vel glasstallerken på denne...hør på fargen på plintet,denne fåes vel i noen grelle farger hvis jeg ikke husker feil..
for å komme med noe litt utpå sidelinja...hva med en spillerklar project rpm 5 da med påmontert at 95e...spilte ringer rundt min p2 med goldring(rød) billigpu altså..
tror du får den spilleklar for 5k ny..denne med medflg. pu har jeg brukt med hell på pp-1 riiafaktisk..
Går du for det,husk å bestille med korkmatte(fåes med filt og,men du får ikke etterbestillt vice versa ang. mattene visstnok..)spillern kan sees og kjøpes HER:
www.frydhifi.no
Uansett lykke til.
Hilsen Espen