- Ble medlem
- 22.03.2002
- Antall liker
- 507
Noen som har tips til nettbutikker som selger vinyl? Helst i Norge?
Har handlet fra Elusive i over 10 år, det har sikkert blitt flere tusen skiver, og Bob Bantz (sjefen) er en real kjernekar. Det er forresten Jason på shipping også. Aldri noe problemer.elusivedisc.com!!!!! måten de pakker på er verdt prisen alene!
Mvh Espen
Du har tydeligvis vært uheldig, og leit er det. Jeg tviler ikke på hva du har opplevd, men jeg overdriver ikke når jeg sier at jeg har handlet mange tusen LP'er derfra, og den pakkingen jeg har mottatt skulle man nesten ha tatt bilde av; det har alltid vært way beyond eksemplarisk.Har en kommentar til Elusive Disc:
Jeg er IKKE fornøyd med måten de pakker inn platene på. Jeg har kun kjøpt 2 stk derfra, og det som har vært tilfelle med begge to er at selve plata ligger løs og slenger i coveret inne i pakka. Det har resultert i at alle sider i både inner- og yttercover har blitt kuttet opp så plata er kommet helt ut. Den ytre innpakningen er forsåvidt grei nok, men jeg har også fått kvestet noen hjørner på begge platecovrene.
De har mye interessant jeg kunne tenkt meg å kjøpe på Elusive Disc, men med den innpakningen jeg har opplevd blir det nok ingen flere bestillinger på meg fra dette firmaet.
Jeg går jo egentlig ut fra at jeg har vært uheldig, men det er ganske ergerlig at det samme skal skje de to gangene jeg har bestilt til nå. Jeg har opplevd ved bestilling andre steder på nettet at selve plata er tatt ut slik at den ligger utenfor coveret i sendingen. Da er man iallefall sikker på å unngå dette problemet. Jeg har litt vanskelig for å tro at det er bare jeg som har opplevd dette ved bestilling fra Elusive Disc.Du har tydeligvis vært uheldig, og leit er det. Jeg tviler ikke på hva du har opplevd, men jeg overdriver ikke når jeg sier at jeg har handlet mange tusen LP'er derfra, og den pakkingen jeg har mottatt skulle man nesten ha tatt bilde av; det har alltid vært way beyond eksemplarisk.
Mvh Vidar P
Skal gi en liten tilbakemelding!, dette er en annen positiv bi-effekt med vinylen, man kan gå tilbake og oppleve noe av det gode fra ungdommen igjen, "ljuva minnen" ;D ....Vi må få høre om lydkvaliteten på de Kiss picture-disc'ene fra Lilith når du får de.