Juss og økonomi Kjenner du en flink regnskapsfører?

BigSwifty

Hi-Fi freak
Ble medlem
07.06.2004
Antall liker
3.938
Driver et lite as, med god omsetning, men lavt antall bilag. Bruker regnskapsfirma i dag, samme i alle de 15 årene firmaet har eksistert. Føler at jeg blir litt liten i den sammenhengen og at det koster litt i meste laget.

Trenger en som er 100% pålitelig - ikke ute etter en "smart" regnskapsfører :) og som kanskje betjener små virksomheter som min.

Hvis du kjenner en slik en - eller kanskje det rett og slett er deg? - så ta kontakt på PM

Jeg holder til i Oslo, og det er vel en fordel om vedkommende ikke er så langt unna. Men det er kanskje ikke noe must?

Tips mottas med stor takk!

ps: firmaet er ikke revisjonspliktig

gooner4ever

Overivrig entusiast
Ble medlem
02.02.2008
Antall liker
830
Sted
Mysen
Torget vurderinger
1
Jeg drev tidligere et en-manns as (avsluttet 2011). Jeg benyttet og var veldig fornøyd med Brænds Økonomi i Askim. Anbefales. Tror de ligger ca på markedspris i området de opererer, men antar de ligger godt under Oslo-priser (uten å ha sammenliknet).

JackX

Hi-Fi freak
Ble medlem
08.03.2002
Antall liker
1.383
Hvorfor fører du ikke de få bilagene selv, og får et godkjent regnskapsfirma til å foreta revisjon av posteringene og innsending til brreg?
Jeg selv fører for mange firmaer, og bruker Visma Global.

BigSwifty

Hi-Fi freak
Ble medlem
07.06.2004
Antall liker
3.938
Takk, karer.

Jack; tanken på å føre selv er relativt scary. Er nok flinkere til å tjene penger enn til alt papirarbeidet. Er vel ingen utpreget ordensmann heller :) Men skal kikke på systemet du foreslår. You never know...

Topp Bunn