Klasse A forsterkere

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Huldra57

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    15.02.2009
    Innlegg
    732
    Antall liker
    110
    Sted
    Oslo
    Husk du bor i et stort luftig hus ArilD. Så det m varme går nok bra !
    Bassen spilte omtrent som på eximus mk 1, har akkurat vent meg til Eximus S1mk2, som er litt tightere, og det er jo der jeg føler meg hjemme. Ikke uten grunn jeg bruker kabler m lite tverrsnitt....
    Smak og behag.Enfantastisk forsterker du har brukt årsbonusen på :) og egentlig veldig realt av Pass å sette på det meteret.

    ps. Kjøtt på beinet må vi ha. Spørsmålet er mere hvor mye flesk vi femti modeller tør å dra på med...

    mvh ArildB

    edit, Får vi et bilde av den her på klasse A tråden?
     

    ArildD

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    24.06.2008
    Innlegg
    1.369
    Antall liker
    740
    Sted
    Akershus
    Torget vurderinger
    22
    IMAG1536.jpg

    Kostet nok litt mer enn bonusen. Men aldri vært mer fornøyd med et kjøp. :)

    Legg også merke til Stello Dac. Også klasse A ;-)
     

    Huldra57

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    15.02.2009
    Innlegg
    732
    Antall liker
    110
    Sted
    Oslo
    Vis vedlegget 179789
    Kostet nok litt mer enn bonusen. Men aldri vært mer fornøyd med et kjøp. :)

    Legg også merke til Stello Dac. Også klasse A ;-)

    Nydelig oppsett. Stello og Eximus bruker klasse A i det de kan, bortsett fra power i S1 da. 14 watt på tomgang blir jo litt lite med den vinteren vi har hatt......
    Drivertrinnet er tre trinns Klasse A, og Simon Lee, konstruktøren har på mk 2 gått direkte inn i Ice modulen. Modifisert denne for å skape enda mer av den nydelige klasse A signaturen.

    ps . Årsbonusen tilsvarte kanskje mer det avslaget du fikk fra forhandler/ eksportør av ampen ? ;)

    Hørte btw en som sa at Pass har norsk importør også... Noen som vet noe om dette ?

    mvh Huldra
     

    ArildD

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    24.06.2008
    Innlegg
    1.369
    Antall liker
    740
    Sted
    Akershus
    Torget vurderinger
    22
    Var bra avslaget fra forhandler i Danmark. Fasinerende at det spriker såpass i pris fra Svensk og Dansk forhandler..
    MEN jeg innledet aldri forhandling med Sverige. Fikk bare en epost om å ringe for spesial tilbud.
    Glad Renè overtalte meg til å ta xa30 i stedet for planlagt pass 150w a/b.

    Spent på om bass og oppløsning i toppen endres betraktelig etter mer bruk. Har hatt xa30,5 bare 1 mnd.

    Mvh
    FORNØYD audiofil..
     
    Sist redigert:

    KentOve

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    07.09.2008
    Innlegg
    360
    Antall liker
    8
    Sted
    Karmøy
    Vis vedlegget 179789
    Kostet nok litt mer enn bonusen. Men aldri vært mer fornøyd med et kjøp. :)

    Legg også merke til Stello Dac. Også klasse A ;-)

    Nydelig oppsett. Stello og Eximus bruker klasse A i det de kan, bortsett fra power i S1 da. 14 watt på tomgang blir jo litt lite med den vinteren vi har hatt......
    Drivertrinnet er tre trinns Klasse A, og Simon Lee, konstruktøren har på mk 2 gått direkte inn i Ice modulen. Modifisert denne for å skape enda mer av den nydelige klasse A signaturen.

    ps . Årsbonusen tilsvarte kanskje mer det avslaget du fikk fra forhandler/ eksportør av ampen ? ;)

    Hørte btw en som sa at Pass har norsk importør også... Noen som vet noe om dette ?

    mvh Huldra
    Audiofil var importør i Norge, men nå fungerer Vassago HiFi som importør for Pass i hele Skandinavia.

    AUDIOFIL
    Velkommen til Vassago HiFi
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn