Steen
Hi-Fi freak
- Ble medlem
- 06.02.2005
- Antall liker
- 1.555
Er det bror til Kjell??Ja,og jeg mener det var den Kjetil Hillveg hadde med på sin cd om sine klassiske favoritter.
Er det bror til Kjell??Ja,og jeg mener det var den Kjetil Hillveg hadde med på sin cd om sine klassiske favoritter.
Hehe! Jeg gjør som politikerne. Legger meg flat…og ikke var det Krebbers heller. En viss Gil Shaham. Ukjent for meg. Men flott spilt.De siste par poster viser med all tydelighet at dette forums "debattanter" alle er over middagshøyden
Den Bruckner-boksen har eg, det var den eg fekk tilrådd då eg spurte etter ein god Bruckner-syklus på Aktiv Klassisk i si tid. Flott, sjølv eg som oftest går til Jochum eller Furtwangler når eg får for meg at eg skal høyra på Bruckner.Det blir nok noe mer Haitink her også. Har hentet fram disse 2 boksene:
Endelig! Noen som er verre enn oss!Han var kanskje muligens valloner?
Belgia er jo egentlig ikke et land men et buffer mellom Frankrike og de fæle nederlenderne. Eller omvendt. Uansett er det såpass todelt at flanderske separatister produserer flanderske flagg der løven har sorte klær i stedet for røde. De er verre enn Bergensere.