Klassisk musikk for metallfans

Retep

Steine galen
Ble medlem
27.01.2005
Antall liker
20.645
Sted
Volda
Torget vurderinger
23
Kom over denne videoen mest jeg søkte litt rundt videoer fra mitt favorittband

Retep

Steine galen
Ble medlem
27.01.2005
Antall liker
20.645
Sted
Volda
Torget vurderinger
23
Hehehe

Har faktisk en cd med de 4... Men har ikke sett video av de. Takker

Retep

Steine galen
Ble medlem
27.01.2005
Antall liker
20.645
Sted
Volda
Torget vurderinger
23
Fant en til jeg synes var veldig bra....

Valentino

J. Brünnhilde
Ble medlem
23.04.2008
Antall liker
25.869
Sted
Ottestad
Torget vurderinger
1
Riffet på Enter Sandman er fra ideskuffen til Richard Wagner.

papaHet

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
06.09.2012
Antall liker
137
Var magisk, å se/høre Apocalyptica sammen med James spille deler av One i SF sammen, før resten av gutta blei med. Var følelser i den sangen ja.

N

nb

Gjest
Jeg så de finske cellistene spille på Roskilde for mange herrens år siden, funket ganske bra live. Har CDene deres ett eller annet sted - synest det blir litt ensformig i lengden.

Retep

Steine galen
Ble medlem
27.01.2005
Antall liker
20.645
Sted
Volda
Torget vurderinger
23
Jeg så de finske cellistene spille på Roskilde for mange herrens år siden, funket ganske bra live. Har CDene deres ett eller annet sted - synest det blir litt ensformig i lengden.
Jo, blir ikke helt det samme som når James og resten av gutta tar til. Jeg synes det er veldig morsomt at heavy metall og lignende blir såpass bra på f eks piano og chello. Viser at det ikke er lang vei mellom klassisk musikk og metall. Selv om jeg kanskje tar i litt nå.... ;)

Nei, jeg får lete videre, mye morro på youtube.

Og for all del, om noen kommer over noen gode cover fra hardrock band spillt på piano/chello ol så legg opp en link.

papaHet

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
06.09.2012
Antall liker
137
Blir ikke det samma nei, når gud, keiser, kongen, høvdingen osv osv ikke synger :). Men som sagt, var helt konge når han sto med gitaren på ryggen, finske gutta spilte å han sang, var nydelig.

Hørt noen versjoner med, hmmm, heter de Iron horse da tru? blue gras musikk, eller beatallica, men sine miksa versjoner.

Topp Bunn