Knut Reiersrud Band

xerxes

Æresmedlem
Ble medlem
08.01.2005
Innlegg
11.094
Antall liker
6.770
Sted
Holmestrand
Akkurat kommet hjem fra en herlig konsert med Knut Reiersrud Band i Horten. Stinn brakke med ca 100 tilstede. Kjempebra!
 

Bols

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
23.05.2007
Innlegg
326
Antall liker
15
Sted
Sarpsborg
Torget vurderinger
1
xerxes skrev:
Akkurat kommet hjem fra en herlig konsert med Knut Reiersrud Band i Horten. Stinn brakke med ca 100 tilstede. Kjempebra!
Han spiller nå i kveld på Herr Nilsen i Oslo. Fort seg de som kan (jeg kan ikke)
 
Z

Zomby_Woof

Gjest
Reiers er rett og slett fantastisk.

Jeg har noen riktig kjære minner fra Muddy Waters, Reiers med Amund Maarud og/eller Vidar Busk, for ikke å snakke om Reiers med Sven Zetterberg.

Den siste plata er forresten bra, selv om tittelsporet ikke kommer av flekken.
 

anders.s

Hi-Fi interessert
Ble medlem
13.11.2007
Innlegg
75
Antall liker
18
Knut Reiersrud Band igår Kempebra!

Såg även Knut 2008 Han blir bara bättre och bättre.

Lite bilder på konserten!
http://www.hififorum.nu/forum/topic.asp?TOPIC_ID=74406

Såg även Joe Bonamassa på fredagen! Han spelade på minst 6 olika gitarrer medan Knut röjde med sin Gibson SG Knut vann på Knockout Grattis NORGE ;D

Mvh Anders.S :)
 

xerxes

Æresmedlem
Ble medlem
08.01.2005
Innlegg
11.094
Antall liker
6.770
Sted
Holmestrand
anders.s skrev:
Knut Reiersrud Band igår Kempebra!

Såg även Knut 2008 Han blir bara bättre och bättre.
..
Første gang jeg hørte ham tror jeg var med Hartvig and the heartbrakers. Lugubert sted nederst i Pilestredet. Tror ikke han var gammel nok til å komme inn en gang, men han stjal showet allerede den gangen. Men, ja, han blir bedre og bedre!
 

KW

Hi-Fi freak
Ble medlem
30.11.2002
Innlegg
6.388
Antall liker
390
Sted
Bærum
Torget vurderinger
1
anders.s skrev:
Knut Reiersrud Band igår Kempebra!

Såg även Knut 2008 Han blir bara bättre och bättre.

Lite bilder på konserten!
http://www.hififorum.nu/forum/topic.asp?TOPIC_ID=74406

Såg även Joe Bonamassa på fredagen! Han spelade på minst 6 olika gitarrer medan Knut röjde med sin Gibson SG Knut vann på Knockout Grattis NORGE ;D

Mvh Anders.S :)
Takk for linken med fine bilder fra Nefertiti, hvor i Gøteborg ligger dette (blues?)stedet?
Mvh.KW
 

Bols

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
23.05.2007
Innlegg
326
Antall liker
15
Sted
Sarpsborg
Torget vurderinger
1
KW skrev:
anders.s skrev:
Knut Reiersrud Band igår Kempebra!

Såg även Knut 2008 Han blir bara bättre och bättre.

Lite bilder på konserten!
http://www.hififorum.nu/forum/topic.asp?TOPIC_ID=74406

Såg även Joe Bonamassa på fredagen! Han spelade på minst 6 olika gitarrer medan Knut röjde med sin Gibson SG Knut vann på Knockout Grattis NORGE ;D

Mvh Anders.S :)
Takk for linken med fine bilder fra Nefertiti, hvor i Gøteborg ligger dette (blues?)stedet?
Mvh.KW
Ja :) og f.eks om det skjer noe der nå til helga.
 

anders.s

Hi-Fi interessert
Ble medlem
13.11.2007
Innlegg
75
Antall liker
18
Nefertiti är en liten klubb som är mycket trevlig! Det är inte så dyrt brukar vara bra priser och bra artister. Jag vet att Danskar brukar åka över hit för att gå på Nefertiti.

Takk for linken med fine bilder fra Nefertiti, hvor i Gøteborg ligger dette (blues?)stedet?
Stället ligger mitt i stan nära rosenlundsgatan vid våran Fiske-kirke var vi säljer fisk.
Klicka på program biljetter där står beskrivning och gatu-adress.

Bilderna är tagna av en kompis på HF :)

Man kan beställa bord och äta eller bara dricka öl om man vill.
Ja og f.eks om det skjer noe der nå til helga.
Fre 22/5 The Eye Allnighter - Prosumer (Playhouse, D) Klubb 100 kr
Lör 23/5 Beat Allnighter STONEFUNKERS 2010 Klubb 90 kr

Själv skall jag se MICHAEL RUFF BAND :)


Mainpage!
http://www.nefertiti.se/


Mvh Anders.S
 

KW

Hi-Fi freak
Ble medlem
30.11.2002
Innlegg
6.388
Antall liker
390
Sted
Bærum
Torget vurderinger
1
Skal vi se om jeg tenker riktig her.



Rød sirkel Nefertiti?

Blå sirkel, tror det er der Musicus og jeg ::) slappet av med hamburger/øl da vi var på bytur for noen år siden, altså det omtalte fisketorget/grønsakstorget (?), i så fall har jeg oversikten.

Legger inn et bilde med større oversikt, rødt fortsatt Nefertiti, blått grønsaks/fisketorget og grønn sirkel Femman, det store kjøpsentrum nederst i gågata, for andre som også ønsker å orientere seg.

Har vært dårlig til å besøke min jevngamle fetter (Lerum) de siste årene, han er her hvert år :-[
Greit å ha et alternativt sted å gå ut på, som ikke er for langt fra togstasjonen, vel det er jo et stykke da.
 

Vedlegg

M

musicus

Gjest
KW skrev:
Skal vi se om jeg tenker riktig her.



Blå sirkel, tror det er der Musicus og jeg ::) slappet av med hamburger/øl da vi var på bytur for noen år siden, altså det omtalte fisketorget/grønsakstorget (?), i så fall har jeg oversikten.
Kungstorget heter det KW ;) der vi var for ett par år siden, det ligger enda mer skrått opp i höyre hjörne for den blå sirkelen, den store hvite byggningen er Saluhallen v/Kungstorget.

mvh
 
Topp Bunn