Kom over denne

Vegardaase

Hi-Fi freak
Ble medlem
08.07.2005
Antall liker
2
Om det er VidarP som skjuler seg bak aliaset "finn" så er det kanskje noe å vurdere....

N

nb

Gjest
Det var en gang en platesamling til salgs på ebay.de - selger gjorde oppmerksom på at sertifikat for liten lastebil opptil 7.5 tonn IKKE var tilstrekkelig for å få den med seg.

cox

Overivrig entusiast
Ble medlem
24.08.2003
Antall liker
327
Sted
Oslo
Torget vurderinger
1
Synes dette var litt dyrt jeg. 450000 for 10000 plater blir 45 kroner stykket, spesielt når det er veldig mye standardutgivelser med i pakken.

mteinum

Æresmedlem
Ble medlem
29.05.2007
Antall liker
4.086
Sted
Øya
Torget vurderinger
1
Det er jo bare noen steinkast unna..

Men! Dersom man virkelig ønsker å øke platesamlingen sin så bør man se på denne:

http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=140206309501 og http://www.thegreatestmusiccollection.com/

Her snakker vi om 3.000.000 LP plater og 300.000 CD plater. Alt dette for den nette sum av $3.000.000.

Every recording in this amazing collection has been purchased by its owner, Paul Mawhinney, over a period of a half century, and stored in a 16,000 square foot climate - controlled warehouse. Many millions of dollars have been invested in the acquisition and storage of the collection, the estimated value of which is now greater than fifty million dollars.
VidarP... hører du ;) ;D

Vidar P

Æresmedlem
Ble medlem
25.12.2003
Antall liker
277
Sted
Kristiansund
Torget vurderinger
2
Greven skrev:
Om det er VidarP som skjuler seg bak aliaset "finn" så er det kanskje noe å vurdere....
Jeg liker å innbille meg selv at min rettskriving er noe i overkant av annonsørens :)

Dessuten har jeg ikke bare lusne 10k LP-plater, det er en liksomsamling for amatører. Mine plater er nok ikke til salgs dessverre. Dessuten er det mest klassisk, og attpåtil er nokså mye av en type (historiske) plater som de færreste her på HFS vil kjøpe for det de er verdt.

Denne karen med over 3 mill plater har vel ikke tid til annet enn å kjøpe de, så jeg tipper at samleinteressen er høyere enn lytteinteressen. Ikke noe å trakte etter. Jeg synes at jeg selv har i overkant mye plater, og har regnet på at jeg nok vil behøve kolesterolsenkende medisin for å leve så lenge at jeg rekker å bli kjent med alle før nemesis, så jeg har det mer enn travelt nok med å lytte om dagen :)

Mvh Vidar P

Topp Bunn