|
Egentlig ikke.Steinkare skrev:Virkelig ingen som har en reaksjon på Torals reaksjon/handling?
Hva er saken her, hva har jeg gått glipp av?Steinkare skrev:Virkelig ingen som har en reaksjon på Torals reaksjon/handling?
Kanskje noen som burde fortelle de andre hva det er som foregår her!
Sansui sier du......ja vel, men det er bare herlig å knuse et objekt noen vil ha men ikke betale for.Cobra2 skrev:http://www.hifisentralen.no/bruktsalg/index.php/topic,14108.0.html
Vel, en mindre Sansui...og verden går videre....
Arne K
Tipper de involverte parter skjønner denne annonse, vi andre må jo bare gjette oss frem.Birdman skrev:Så annonsen og forsto lite, eller ingen ting :-\.
Tror toral har knust en Luxman ganske forgjeves, da ingen forstår hvorfor han gjorde det. Istedet framstår han som en bitter og grinete bygdetulling.
Kanskje han vil beære oss med en forklaring, så kanskje min oppfatning av ham også endres ???.
Birdman, kan du venligst skifte avataren din!Birdman skrev:Så annonsen og forsto lite, eller ingen ting :-\.
Tror toral har knust en Luxman ganske forgjeves, da ingen forstår hvorfor han gjorde det. Istedet framstår han som en bitter og grinete bygdetulling.
Kanskje han vil beære oss med en forklaring, så kanskje min oppfatning av ham også endres ???.
Kanskje du bytter din også !? Jeg føler meg beglodd!kjoenik skrev:Birdman, kan du venligst skifte avataren din!
Jeg er sikker på at den fyren blunket til meg, og nå kommer jeg ikke til å få sove![]()
Ok,.....sov søtt kjoenik........Valentino skrev:kjoenik er doktor. Du vet hvordan de er, Birdman.
The Birdmankjoenik skrev:Han blunker fremdelesHvem er det forresten...
Paul Bunyan...?
Birdman ;Dkjoenik skrev:![]()
Dette er altså ikke Toral, men derimot...ja gjett da :
En fyr med sterke meninger, men såvidt jeg kan se ingen øksemorder.
God natt!
Hvorfor skulle egentlig noen bry seg om at han knuser anlegget sitt og skriver noen cheesy linjer om det?Steinkare skrev:Virkelig ingen som har en reaksjon på Torals reaksjon/handling?
Kanskje noen som burde fortelle de andre hva det er som foregår her!