Komponent-video problemer med Denon AVR-3805

Mithrandir

Medlem
Ble medlem
12.09.2007
Innlegg
11
Antall liker
0
Jeg har fått et problem med min 3805. I forbindelse med flytting ble anlegget koblet ned, og så opp igjen i ny leilighet. Etter oppkoblingen får jeg ikke komponent-video utgangen til å fungere.
Oppkoblingen er akkurat lik som før jeg flyttet. Eneste forskjell er at jeg har koblet til en Nintendo Wii på den andre komponent-video inngangen.

Jeg har forsøkt å koble dvd-spilleren direkte til tv for å se at jeg har signal ut ifra spiller og at inngangen på tv er i orden.
Jeg har satt "component video 1" til DVD i reciever oppsettet. Og "Video input mode" til component for dvd inngangen. Og det fungerer fortsatt ikke.

Jeg har også prøvd både progresive og interlaced signal fra dvd-spiller uten hell...

Noen flere forslag til hva som kan være galt? ???
 

Milenko

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.04.2003
Innlegg
5.869
Antall liker
1.482
Sted
Steinkjer
Torget vurderinger
1
Prøv avforum.no , tror det er flere med hjemmekino erfaring inne på deres forum.
Håper det ordner seg for deg.
 

IKON

Fersking
Ble medlem
06.11.2007
Innlegg
3
Antall liker
0
Hei!! etter som jeg kan se av bilder av 3805, har du tre komponent innganger, og en utgang. Går utifra at wii'en virker. Prøv da den siste utgangen, og sett denne til dvd i oppsettet. Du kan jo åsså prøve wii'en i den inngangen du har dvd'en for å finne ut om evt. denne inngangen er blitt defekt...

Mest sannsynelig er det oppsettet som ikke er helt som det skal, etter at det har blitt resatt etter flyttingen din :)

Lykke til....
 
Topp Bunn