Interessant! Jeg har oversett releene, selv om jeg kjenner til problemene disse skaper. De ser veldig tette ut, så hvordan kan de renses?
Forsterkeren har stått på noen døgn nå, og problemet er mindre. Nå tar det ca 7 sekunder før den spiller, og den spiller rent med en gang.
Har sjekket spenninger, og det ser bra ut.
Trond har rett ang rele,,,,reler lukket,,, har generellt en tendens til å å få matrial vandring
flere faktorer her har betydning
Litt avhengig av verdien av resten av utstyr og hva du vil koste på av arbeid å deler
har jeg i flere tilfelle bypasset reler- HT switch- Helt problem fritt så lenge man monitorer opstart off sett .M an får en liten blopp i HT men og lenger ikke dc sperre .
Alternativt lag eller fåt tak i en Armand fet DC sperre super fast problem fri sak .
En annen ting j glemte å nevne er de ampene som har åpne potmeters " der du ser banen og slideren " De og korroderer eller er åpne for allt som kommer inn ien amp .Disse kan og gi ustablilitet , varm / kald
slå av ampen rens dem , mark klokke stilling , kjør de gjentagene ganger fulle utslag og sett til bake just der de var , alle
Oppstart etter på må DC og idle kontrolleres ref manual